سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد

انتشار 6 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

دانشجویانی که نیاز به امتیاز چاپ مقاله دارند اما هنوز موفق به نگارش مقاله نشده اند میتوانند با همکاری کارشناسان موسسه سینا پایاننامه خود را تبدیل به دویا سه مقاله کنند.

خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد

چاپ مقاله و استفاده از امتیازت بیشمار آن امروزه یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویان به حساب می آید و همه میخواهند که یک مقاله چاپ کنند و از امتیازات بیشمار آن استفاده کنند ولی این عمل برای برخی از دانشجویان که برای اولین بار قصد چاپ مقاله کرده اند ممکن است کمی دشوار به نظر برسد و آنقدر که حتی از عهده آنها خارج باشد و بخواهند که این امتیاز را از دست بدهند اما توصیه ما به چنین دانشجویانی این است که به جای کناره گیری و از دست دادن امتیاز با کارشناسان موسسه سینا تماس بگیرند تا بهترین راه حل ها را دریافت کنند و بتوانند به سادگی امتیاز چاپ مقاله را کسب کنند.

یکی از مهم ترین خدماتی که موسسه سینا برای دانشجویان و اساتید و یا کسانیکه نیاز به امتیاز چاپ مقاله دارند ارائه میدهد استخراج مقاله از پایاننامه میباشد.وحتی استخراج دو یا سه مقاله از پایاننامه پس نگران از دست دادن هیچ امتیاز پژوهشی نباشید کافیست با موسسه سینا همراه و همگام باشید تا بهترین امتیازات پژوهشی را کسب کنید.

در این موسسه خدمات استخراج مقاله از پایاننامه برای همه رشته های همه گروههای تحصیلی (فنی .انسانی .پزشکی.علوم انسانی.هنر.فنی حرفه ای.مهندسی.علوم پایه و...) ارائه میشود پس نگران رشته تحصیلی نباشید شما در هر رشته ای که هستید کافیست فقط نام رشته و پایاننامه دوره کارشناسی ارشد خود را به کارشناس موسسه تحویل دهید و همه مراحل طی شود و همه چیز آماده شود و شما فقط از امتیاز چاپ مقاله استفاده کنید.

مراحل تبدیل پایاننامه به یک مقاله به چه صورت است؟

پایاننامه ای که نوشته اید برحسب محتوا و حجم محتوای پایاننامه تبدیل به دو یا سه مقاله میشود. اولین کار کارشناسان و محققین موسسه سینا بررسی این مورد است که چند مقاله میتوان از محتوای این پایاننامه استخراج کرد.بعد از اینکه تصمیم بر تعداد مقاله گرفته شد باید طبق مراحلی که در یک مقاله نویسی لازم است پیش برویم. 

اولین مرحله انتخاب یک عنوان صحیح برای مقاله است که این عنوان را بر حسب محتوایی که از داخل پایاننامه انتخاب کرده ایم باید بنویسیم.بعد ا زانتخاب یک عنوان مناسب به سراغ بخش های چکیده و کلمات کلیدی خواهیم رفت که اولین بخش های هر مقاله میباشند و سپس بخش های مقدمه محتوای اصلی و نتیجه گیری و رفرنس باید نوشته شود تقریبا همه مراحل شبیه به یک مقاله نویسی واقعی است با این تفاوت که متن و محتوای مقاله باید از داخل محتوای پایاننامه انتخاب شود. و بعد از پایان مراحل در صورت نیاز به ترجمه و ویرایش مقاله را ترجمه و ویرایش خواهیم کرد و سپس به مجله ای که مرتبط با زمینه نگارشی و عنوان مقاله میباشد باید سابمیت خواهیم کرد و مقاله طبق معمول به بخش داوری مجله مورد نظر ارسال خواهد شد و نگران نتیجه داوری نباشید چون دقت عمل و توانمندی کارشناسان موسسه سینا به اندازه ای میباشد که حتما مقاله در اولین مرحله داوری پذیرفته میشود.

و مقالات دوم و سوم نیز به همین روال تنظیم میشوند.

توضیحات استخراج مقاله از پایان نامه:

  •  در صورت عدم تحویل سفارش استخراج مقاله از پایان نامه در زمان مورد نظر، کل هزینه دریافتی از متقاضی عودت داده خواهد شد.
  •  فایل ترجمه مقالات از پایان نامه به همراه فایل اصل مقاله مستخرج شده به متقاضی ارائه خواهد شد.
  • ترجمه مقالات استخراج شده از پایان نامه توسط اساتید زبان بصورت تخصصی و Native انجام خواهد شد.
  • در ترجمه مقالات مستخرج از پایان نامه از اصطلاحات تخصصی مربوط به هر رشته استفاده خواهد شد.
  • با توجه به اینکه امروزه بسیاری از موسسات مقالات دانشجویان را در مجلات فاقد اعتبار یا مجلات جعلی به چاپ می رسانند، موسسه سینا تضمین می کند، مجله ای که مقاله استخراج شده از پایان نامه در آن پذیرش خواهد شد جز مجلات جعلی و فاقد اعتبار نباشد.

موسسه سینا در زمینه همه خدمات دانشگاهی خدمات ارائه میکند و مهم تر از همه در زمینه استخراج مقاله از پایاننامه که بسیار کاربردی میباشد شما میتوانید سفارش خود را در این موسسه از راه های زیر ثبت کنید:

  • از طریق وب سایت موسسه و به صورت آنلاین 
  • از طریق آدرس ایمیل: pub.sina@gmail.com
  • از طریق شماره تماس های:  ⌕  .    09149724522
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام