سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات چاپ مقاله ISC

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

چرا یک پژوهشگر به مشاوره در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISC نیاز دارد؟ این سوالی است که در اغلب دوره‌های آموزشی موسسه سینا مطرح می‌شود. دلیل این موضوع بسیار مفصل است.

خدمات چاپ مقاله ISC

برخی از  پژوهشگران تصور میکنند که چاپ مقاله در مجلات isc  داخلی اعتبار چندانی ندارد اما این تصور کاملا اشتباه میباشد و چاپ مقاله در مجلات isc همانند مجلات خارجی بسیار معتبر مانند isi یا scopus اعتبار دارد و اما تنها تفاوتی که مجلات isc با مجلات خارجی دارند این است که این مجلات چون به زبان فارسی نوشته میشوند و انگلیسی نیستند در خارج از کشور اعتباری ندارند و فقط در داخل کشور میتوان از امتیازات آنها بهره گرفت.ولی در داخل کشور اعتبار بسیار بالایی دارند و اعتبار و امتیاز مجلات داخلی در داخل کشور  همانند مجلات خارجی محاصبه میشود.چاپ مقاله در مجلات isc اعتبار و امتیاز بسیار زیادی دارد برای چاپ مقاله در مجلات isc میتوانید به شوید زیر اقدام فرمایید:

ابتدا میبایست مناسب ترین مجله ای که با موضوع مقاله متناسب باشد را انتخاب نمایید.انتخاب مجله مناسب اولین و مهم ترین گام میباشد چون در صورتی که مجله به درستی انتخاب نشود ممکن است ریجکت شود و پذیرفته نشود.

گام بعدی ویرایش و تغییر فرمت مقاله میباشد به این صورت که هر مجله فرمت مشخصی را برای مقالات تعیین میکند و میبایست قبل از سایمیت مقاله حتما به فرمت و ساختار مجله تبدیل شود.

بعد از این مرحله تغییر فرمت میبایست مقاله را به مجله مورد نظرتان سابمیت کنید تا به مرحله داوری ارسال شود و بعد از مرحله داوری نتیجه مشخص خواهد شد و میتوانید به دنبال کسب امتیازات پژوهشی آن باشید.

همه مراحل فوق در موسسه سینا با بهترین کیفیت انجام میشود و دانشجویان و اساتید عزیز در صورتی که فرصت کامی برای مراحل پذیرش و ویرایش مقاله نداشته باشند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام کننند در موسسه سینا مراحل پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر isc در کمترین زمان انجام میشود و اگر معیار های هزینه و زمان و کیفیت برایتان مهم است میتوانید موسسه سینا را به عنوان موسسه ای که شما را تا رسیدن به پذیرش مقاله همراهی کند انتخاب نمایید.

خدمات موسسه سینا در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISC

موسسه سینا افتخار دارد که با ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISC با شما همکاری نماید.

  •  انجام تمامی مراحل مربوط به پذیرش و چاپ مقاله ISC
  •  معرفی مجلات معتبر ISC به دانشجویان و پژوهشگران
  •  ارزیابی کیفی مجله از جوانب مختلف برای تایید اعتبار آن
  •  ترجمه مقاله مورد نظر برای چاپ در مجلات 
  • انجام تمامی اصلاحات مورد نیاز برای چاپ مقاله
  • پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC در زمان بین یک هفته تا یک ماه

نحوه همکاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISC

پژوهشگران گرامی می‌توانند با ثبت سفارش یا تماس با موسسه از خدمات ما در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISC استفاده نمایند. تمامی درخواست ‌های مربوط با پذیرش مقاله به صورت کامل توسط موسسه سینا قابل انجام است. همچنین فرایند انجام کار بسیار شفاف بوده و پژوهشگران می‌توانند به صورت کامل در جریان مقاله خود قرار گیرند. کیفیت برتر، قیمت های منصفانه و صداقت کاری، سه دلیل ماندگاری موسسه سینا است. موسسه سینا ادعا نمی کند بهترین است بلکه در عمل شما قضاوت خواهید کرد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام