سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات چاپ مقاله PUBMED

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

پابمد یک موتور جستجوی تحت وب رایگان است که دسترسی به پایگاه داده های اصلی را در گستره وسیعی از رشته های زیست شناسی و علوم پزشکی را فراهم میکند.

خدمات چاپ مقاله PUBMED

همانطور که مطلع هستید چاپ مقاله برای دانشجویان دوره دکتری بسیار حائز اهمیت میباشد اما اینکه مقاله شما در کدام مجله چاپ شود نیز بسیار مهم است چون اعتبار علمی تمام مجلات یکسان نمیباشند و متفاوت هستند مجلات pubmed در سومین دسته از دسته بندی مجلات قرار دارند این پایاه بسیار بزرگ وظیفه انتشار مقالات مرتبط با پزشکی و پیرا پزشکی را دارد با توجه به پیچیدگی خاص مقاله PUBMED و نیاز مبرم به کارشناسان مجرب در زمینه چاپ مقاله PUBMED و دیگر مقالات تخصصی دکترا تلاش نموده ایم که بهترین و با تجربه ترین کارشناسان را گرد آوری و مجموعه ای بی نظیر از متخصصان PUBMED را در کنار هم جمع و با استفاده از تخصص و تجربه بالای آنها مبادرت به تولید ویرایش و چاپ مقاله PUBMED نماییم و تضمینی علمی و محکم برای مراجعان و مشتریان فراهم آوریم.همچنین این گروه می تواند استخراج مقاله Pubmed از پایان نامه و تدوین مقاله Pubmed را انجام دهد و کارشناسان و متخصصان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان در زمینه چاپ مقاله PUBMED می باشند.

لطفا برای ارزیابی و امکان سنجی مقاله PUBMED و انتخاب ژورنال PUBMED مرتبط با موضوع مقاله تان بهتر است عنوان و چکیده مقاله تان را نخست برای ما ارسال کنید. و کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات موسسه سینا در اکسپت و چاپ مقاله در مجلات Pubmed

  • مشاوره رایگان جهت معرفی مجلات Pubmed با توجه به رشته و عنوان مقاله و معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما و موردتایید وزارت علوم، دانشگاه آزاد، دولتی، پیام نور، وزارت بهداشت
  • ترجمه تخصصی مقالات با کیفیت عالی برای چاپ در مجلات بین المللی توسط تیم مترجمین مجرب
  •   ویراستاری گرامری مقالات تا بدون هیچ اشکالی باشد.
  • قالب بندی و فرمت بندی مقالات بر اساس ساختار مجله قبل از چاپ در مجله Pubmed
  • Submit یا ارسال مقاله به مجله Pubmed
  • انجام مکاتبات با مجله و گرفتن اکسپت، منظور پذیرش مقاله با مجله Pubmed
  •  پیگیری و اخذ نامه پذیرش از مجله Pubmed و ارسال آن به نویسندگان
  •  ارسال اصلاحات ارائه شده از سوی سردبیر مجله Pubmed به نویسندگان
  • ارسال گالی پروف نهایی مقاله به نویسندگان برای تائید نهایی برای چاپ در مجلات Pubmed

موسسه سینا با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی  و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است. موسسه سینا حاصل تلاش پژوهشگران و محققین برای چاپ مقالات ارزشمند خود در مجلات مورد تایید وزارت علوم را هموار می سازد و خدمات ترجمه، فرمت بندی و مشاوره را ارائه میدهد تا پژوهشگران بتوانند مقالات خود را در مجلات مورد تایید وزارت علوم چاپ کنند.

برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید و از مشاوره آنها بهره مند شوید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل  pub.sina@gmail.com ارسال نمایید تا مشاوره های مورد نیاز برای شما ارائه شود.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  •  گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  •  گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

ما در این مجموعه گرد هم آمده ایم تا شما محققین عزیز بتوانید هر چه زود تر امتیاز چاپ مقاله خود را در مجلات pubmed کسب نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در مورد هزینه و زمان پذیرش مقالات در مجلات pubmed میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را بپرسید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام