سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات چاپ مقاله جی سی آر

انتشار 30 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

اگر در زمینه نگارش و چاپ مقالات علمی تجربه ای داشته باشید، حتما میدانید که در مراکز آکادمیک، ارزش مقالات نه فقط بر اساس محتوای علمی آنها، که بر اساس اعتبار و شهرت مجلاتی که این مقالات را چاپ و منتشر میکنند، سنجش و ارزیابی میشود.

خدمات چاپ مقاله جی سی آر

اگر در زمینه نگارش و چاپ مقالات علمی تجربه ای داشته باشید، حتما میدانید که در مراکز آکادمیک، ارزش مقالات نه فقط بر اساس محتوای علمی آنها، که بر اساس اعتبار و شهرت مجلاتی که این مقالات را چاپ و منتشر میکنند، سنجش و ارزیابی میشود. زیرا مقاله ای که از دشوارترین فیلترهای داوری معتبرترین مجلات علمی دنیا عبور کند، قطع به یقین به لحاظ بار علمی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. گروهی از این مجلات معتبر، مجلات نمایه شده در JCR هستند که چاپ مقاله در این مجلات، مزایای قابل توجهی برای مولفان و نویسندگان آنها دارد. از جمله، کسب امتیاز در مصاحبه دکتری، کسب مجوز دفاع از رساله دکتری، ارتقاء رتبه برای اعضای هیئت علمی دانشگاهها، اپلای در دانشگاههای معتبر خارجی و ... . 

مجلات JCR در واقع زیرمجموعه ای از مجلات ISI موسسه علمی تامسون رویترز هستند که بعنوان گزارش استنادی مجلات (Journal Citation Reports) به صورت سالانه، توسط موسسه اطلاعات علمی تامسون (ISI) در دو نسخه علوم (Sciences) و علوم اجتماعی (Social Sciences) منتشر می شوند. معتبرترین مجلات علمی، مجلاتی هستند که در JCR نمایه می شوند به همین دلیل ورود مجلات به لیست JCR بسیار سخت است. در واقع باید این مجلات قوانین و استانداردهای بسیار سختی که از طرف موسسه تامسون رویترز، تعیین شده را داشته باشند تا بتوانند وارد این لیست شوند.

مجلات JCR دارای شاخصی به نام ایمپکت فکتور یا ضریب تاثیر هستند که این ضریب تاثیر تعداد استنادات به یک مقاله علمی را در یک بازه  زمانی مشخص معرفی می‌کند. شاخص ایمپکت فاکتور برای یک ژورنال و در یک سال مشخص، از تقسیم تعداد مقالات ارجاع کننده، به مقالات منتشر شده آن ژورنال در دو سال قبل از آن، بر همه مقالات منتشر شده است که در آن ژورنال در دوره دو ساله محاسبه می‌شود. شاخص ایمپکت فاکتور کل ارجاعات به یک نشریه را محاسبه می کند و برای یک مقاله یا نویسنده تعیین نمی‌شود. برای آگاهی از ایمپکت فاکتور یک ژورنال بایستی از سایت های معتبر استفاده کرد تا از انتشار شاخص اشتباه و ایمپکت فاکتور دست کاری شده جلوگیری گردد. در زیر به چند سایت معتبر برای ارزیابی ایمپکت فکتور اشاره میکنیم:

 www.scimagojr.com

 www.bioxbio.com

 www.citefactor.com

چاپ مقاله در مجلات JCR رایگان می باشد و این مجلات برای چاپ مقالات علمی از نویسنده هیچ هزینه ای را دریافت نمی کنند ولی مقالات ارسال شده به این مجلات باید دارای محتوای علمی قوی و ناب باشد تا بتواند نامه پذیرش از طرف داوران را برای چاپ کسب کند. زیرا این مجلات داوری مرحله ای و بسیار سختگیرانه تری دارند و هر مقاله ی را پذیرش نمی کنند. در حالت کلی مجلات ایمپکت دار و JCR به صورت تضمینی با هیچ موسسه ای همکاری نمی کنند و تضمین اساسی برای پذیرش مقاله اینست که مقاله شما حاوی ایده ای ناب و کاربردی و به روز بوده و خالی از ایرادات فنی، نگارشی و ساختاری باشد.

خدمات چاپ مقاله JCR در موسسه سینا

چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر بین المللی JCR یکی از موفقیت های یک محقق یا دانشجو در مسیر پژوهشی خود است اما به دلیل پیچیدگی و طولانی بودن مسیر پروسه اکسپت و چاپ مقاله در این مجلات، اغلب افراد نگرانی هایی از این بابت دارند. اما ما توصیه میکنیم دغدغه ای از این جهت نداشته باشید. زیرا ما در موسسه سینا با تکیه بر تخصص و تجربه همکاران و متخصصان کاربلد خود، در طول فعالیت چندساله موسسه، مقالات متعددی در معتبرترین مجلات دنیا از جمله jcr به چاپ رسانده است که البته این امر مرهون تلاش اساتید و نخبگان فعال در حوزه چاپ مقاله موسسه سینا و نیز اعتماد شما پژوهشگران و محققین گرانقدر به مجموعه و کادر موسسه است. خدمات متنوعی در این زمینه به شما عزیزان ارائه میشود که بسته به نیاز و هدف خود امکان بهره مندی از آنها برای شما فراهم شده است. یکی از این خدمات چاپ مقاله در مجلات jcr است. مراحل انجام کار به شرح زیر است:

ارسال درخواست خود به ادرس ایمیل و یا شماره تماس موسسه Pub.Sina@Gmail.Com - 09149724522

بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان

معرفی مجلات مناسب در اسکوپ مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما

تائید نهایی مجله از سوی شما

ترجمه تخصصی مقاله و انجام امور مربوط به فرمت بندی و ویرایش مقاله

ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری

پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسپت به ایمیل نویسندگان مقاله)

 

بیشتر بخوانید:

قیمت چاپ مقاله در مجلات JCR

تفاوت چاپ مقاله در مجلات JCR و ISI

امتیازات چاپ مقاله JCR در مصاحبه دکتری

چگونه مجلات JCR را از مجلات بدون ایمپکت تشخیص دهیم؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام