سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات واریز هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 5 دقیقه

شرکت در کنفرانس ها و همایش های خارجی برای بسیاری از محققین اهمیت زیادی دارد اما راه و روند شرکت در این همایش ها را نمیدانند ما در این بخش در مورد چگونگی واریز هزینه و ارسال مقاله برای شما اطلاعاتی گرد آوری کرده ایم.

خدمات واریز هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی

مقاله ای را که به مجلات خارجی ارسال میکنید و منتظر میمانید تا نتیجه اش اعلام شود پس از بررسی نهایی داوران 3 حالت دارد:امکان دارد مقاله (Accept) شود و برای اولین بار پذیرش بگیرد و خیالتان راحت باشد ولی متاسفانه احتمال اینکه مقاله بار اول رد (Reject) شود نیز وجود دارد اگر مقاله از لحاظ محتوایی بیا موضوعی در سطح غیر قابل قبول باشد رد میشود ولی حالت سومی هم وجود دارد که جای امیدواری دارد در این حالت مقاله نه رد میشود و نه پذیرش شود فقط نیاز به ویرایش دارد در این حالت داوران مجله مقاله را با ذکر ایرادات به نویسنده ارسال میکنند تا آنها را برطرف کند در این حالت شانس بیشتری برای پذیرش دارد. تمام دانشجویانی که میخواهند ادامه تحصیل دهند یا از دانشگاه های خارجی پذیرش بگیرند باید در فکر چاپ مقاله در یک ژونال خارجی باشند ولی متاسفانه آگاهی چندانی از اینکه مقاله را چگونه شروع کنند یا در چه موضوعی مقاله را نگارش کنند ندارند توصیه ما برای این محققین شرکت در همایش های بین المللی است ناگفته پیداست که وقتی شما با کنفرانس های بین المللی برای بررسی و انتشار مقالات و یافته های تخقیقاتی (کیفی و کمی) تعامل می کنید، با هزینه کم و وقت محدود ، یاد خواهید گرفت که چگونه نظرات داوران را بررسی و برای اعمال آن در مقالات اقدام کنید. این تجربه کوچک، ارزشمند و فرصت آفرین است.

دلایل شرکت در کنفرانس های بین المللی

شرکت در کنفرانس ها دلایل و مزیت های زیادی دارد که در این بخش ما به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • اولین و محکم ترین دلیلی که میتوانیم برای شرکت در کنفرانس های بین المللی ذکر کنیم این است که شما در این جلسه با صاحبنظران اساتید و محققین سراسر کشور ها آشنا میشوید و میتوانید در این جلسه در باره چگونگی امتیاز دهی به مقالات و فرآیند داوری مقالات آشنا شویدمیتوانید با صاحبنظران در رشته مرتبط با رشته خودتان مشاوره و بحث کنید و از تجربیاتشان استفاده کنید.
  • با رویکردها و موضوعات نوین در رشته تخصصی مورد نظر خود آشنا می شویدو با شرکت در کارگاه های تخخصی جنبی، از جدید ترین روش ها و متدهای تجربی و عملی آشنا می شوید.
  • با شرکت در کارگاه های تخخصی جنبی، از جدید ترین روش ها و متدهای تجربی و عملی آشنا می شوید.
  • معروفیت شما در محافل علمی به خصوص کنفرانس های معتبر با حضور کارشناسان گوناگون افزایش می یابد.

اما بعد از همه این مراحل نوبت به مبحث اصلی میرسد که این کنفرانس ها را از کجا پیدا کنیم و چگونه در این کنفرانس ها شرکت کنیم مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید تا با روند کار آشنا شوید.

برای شرکت در کنفرانس ها اول باید مشخص کنید که با چه عنوانی میتوانید در این کنفرانس ها شرکت کنید و سپس طریقه شرکت کردن با هر عنوان را مطالعه کنید

  • به عنوان سخنران یا اسپانسر:اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانسی، حضور به عنوان سخنران اصلی یا اسپانسر حقوقی است، می بایست طی نامه ای به ریاست کنفرانس، این موضوع را اطلاع داده و شرایط و شیوه و مبالغی که قصد کمک به این رویداد علمی را دارید مکتوب اعلام نمایید. در صورت موافقت کنفرانس، در نامه ای به شما اعلام و این نامه برای دریافت روادید از کشوری که کنفرانس در آن برگزار می شود کفایت می کند.
  • شرکت در کنفرانس به عنوان یک فرد عادی یا شنونده:اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانس، حضور عادی است، می بایست هزینه شرکت در کنفرانس را در اسرع وقت پرداخت کرده و از کنفرانس مذکور بخواهید نامه تایید پرداخت و دعوت  شما به کنفرانس را صادر کند. با این نامه میتوانید به سفارت کشوری که کنفرانس در آن برگزار می شود در تهران رفته و درخواست روادید بکنید.
  •  قصد دارید paper خود را در ژورنال کنفرانس publish کنید:اگر قصد شما جهت شرکت در کنفرانسی، انتشار یافته های تحقیقاتی و پژوهشی در ژورنال کنفرانس است، به شما توصیه میکنیم که این کار را در اولویت قرار دهید. چرا که هم هزینه انتشار مقاله در یک نشریه کنفرانسی کم است و هم در اسرع وقت شاهد انتشار مقاله خواهید بود. توجه کنید که این کار برای تقویت رزومه و افزایش  شانس دریافت پذیرش و بورس از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر جهان، یک گزینه شایسته است.البته ذکر این موضوع اهمیت دارد که بعضا، ژورنال های کنفرانس های بین المللی، از ارجاعات خوبی توسط نویسندگان مقالات علمی برخوردار نیستند. اما برای کسانی که تجربه اول آنها در ارتباط با کنفرانس و انتشار مقالات علمی آکادمیک است، ارتباط با نشریات و هیات داوران کنفرانسی، توصیه می شود و سبب افزایش تجربه آنها خواهد شد.

 

 

 

سایت  allconferences.com معتبر ترین سایت معرفی کنفرانس ها

این سایت یکی از معتبر ترین منابعی است که زمان و تاریخ دقیق کنفرانس ها را با برای شما معرفی میکند.می توانید نام کنفرانس مورد نظر خود را در باکس جست و جوی آن جست و جو کنید. می توانید کنفرانس های روز جهان را بر اساس نام کشور ها، طبقه بندی کرده و مشاهده نمایید. می توانید کنفرانس ها را بر اساس موضوعات و زیر موضوعات، مشاهده کنید. می توانید کنفرانس ها را بر اساس تاریخ برگزاری در سراسر جهان، طبقه بندی و مشاهده کنید.از زمین شناسی و نجوم گرفته تا مهندسی صنایع، پزشکی، هنر، تاریخ، فلسفه و تخصص های مختلف علوم و فنون، در این درگاه، اطلاعات روز و دقیق درباره کنفرانس های مختلف و نمایشگاه ها و همایش ها، محتوای مستند و مستدل ارائه شده است.همان طور که در تصویر ایندکس سایت در بالا مشاهده می کنید، می توانید کنفرانس ها را بر اساس تاریخ و مکان و venue مرتب کنید.

تصویر

 

طبقه بندی اطلاعات کنفرانس ها بر اساس category از جلمه قسمت های اصلی سایت است. این مجموعه دارای ۱۷ گروه اصلی و صد ها گروه فرعی برای نمایش اطلاعات کنفرانس ها است.

تصویر

مثلا در زمینه حسابداری، ۷۴۳ کنفرانس که در دنیا در چند سال اخیر برگزار شده است در این بخش قابل مشاهده است. با در زمینه صنعت تبلیغات ۵۶۷ کنفرانس در چند سال اخیر برگزار شده و درقسمت advertising در دسترس است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام