سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات واریز هزینه

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

پی پال (Paypal) یک سرویس واسط برای خریدهای آنلاین است. امروزه حدود ۱۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا از این سرویس برای انتقال پول از طریق ایمیل بین خود استفاده می کنند. این سرویس آنچنان دارای اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر ۹۵ درصد خریداران eBay از آن استفاده می کنند.

خدمات واریز هزینه

حواله ارزی نوعی سفارش پرداخت می باشد که توسط مشتری به بانک داده می شود که طبق این سفارش مبلغی از سپرده ایشان برداشته و به سپرده همان شخص در بانک یا شرکت یا موسسه دیگر واریز میگردد.

انواع حوالجات ارزی

  •  سیستم بانکی Wire Transfer
  •  خدمات پی پال   PayPal
  •  حواله مانی گرام Money Gram
  •  وسترن یونیون  Western Union

بسیاری از نتایج فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان، آماده کردن یک مقاله علمی است، که این مقاله برای چاپ به مجلات خارجی ارائه می شود. بعد از اینکه مقاله در یکی از مجلات خارجی برای چاپ پذیرفته شد نویسنده یا موسسه ای که کار ارسال مقاله را برعهده گرفته باید هزینه ای را تحت عنوان هزینه چاپ مقاله به مجلات واریز کنند و واریز این مبالغ بصورت دلار می باشد و متغیر هست. پرداخت هزینه ها برای مجلات خارجی و اروپایی به صورت PayPal یا ویزا کارت یا مستر کارت درکمترین زمان قابل انجام می باشد، ولی متاسفانه یکی از مشکلاتی که اغلب اساتید و دانشجویان مواجه هستند پرداخت هزینه مقاله می باشد که بدلیل تحریم های بانکی امکان انجام حواله های بین المللی، داشتن کارت های اعتباری و انجام پرداخت آنلاین وجود ندارد و این عامل پژوهشگران را در خرید کتاب خارجی و چاپ مقاله و پرداخت هزینه داوری سریع ...با مشکل مواجه ساخته است.

موسسه سینا مفتخر است تمامی هزینه هایی که برای چاپ مقالات خود باید بپردازید شامل هزینه رسیدگی به مقالات، هزینه داوری سریع، هزینه چاپ، هزینه چاپ مقالات علمی، پرداخت هزینه ثبت نام مقاله، پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های بین المللی، پرداخت هزینه خرید کتاب، را برای شما فرهیختگان می تواند در سریع ترین زمان ممکن پرداخت نماید حواله ها طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت توسط کارشناس موسسه انجام می شوند و رسید بانکی در اختیار شما قرار می گیرد.

آیا PayPal امن است؟

در جواب باید بگوییم که PayPal به امنیت بانکهای آنلاین است. هرچند که هیچ سیستمی صد در صد امن نیست اما PayPal تا حد ممکن سعی کرده تا جلوی مسائل کلاهبرداری و خطاها را بگیرد. به نظر میرسد که موسسه دیگری همتای PayPal نخواهید یافت.

هم اکنون حسابهای اینترنتی PayPal به عنوان یکی از معتبرترین حسابهای آنلاین دنیا شناخته شده و مخصوصا به هنگام استفاده از سایت بزرگ eBay و دیگر سایتها بدلیل اینکه به عنوان یک درگاه نیز شناخته می شود، کاربرد فراوانی دارند. این سرویس با بهره گیری از بهترین متخصصین در تمام زمینه های کاری خود توانسته جلوی پرداخت های ناخواسته از حساب شما را بگیرد.

درضمن خریدهای تا سقف ۱۰۰۰ دلار eBay از طریق PayPal بیمه می شود. در حال حاضر با توجه به تحریم های اعمال شده، پی پال از ارائه خدمات به ایرانیان خودداری می کند، اما ما با داشتن حساب قانونی پی پال این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم کرده ایم تا بتوانند بدون داشتن هرگونه نگرانی پرداخت های اینترنتی خود را از طریق ما انجام دهند.

 بخشی از خدمات موسسه سینا در خصوص واریز با پی پال

  • خرید از eBay
  •  شارژ پنل های دامین مثل DirectI ،OnlineNic ،Name و...
  •  انجام پرداخت های اینترنتی مانند تمدید سرور، هاست و ...
  •  ارسال پول به دوستان/فامیل از طریق پی پل
  • پرداخت هزینه های ثبت مقاله یا ثبت نام آزمون های بین المللی
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام