سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات ویرایش پایان نامه

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویانی که کار پایان نامه خود را به اتمام رسانده‌اند و در مرحله استخراج مقاله از پایان نامه قرار دارند می‌ توانند با ثبت سفارش در سایت موسسه یا تماس با موسسه کارهای خود را به پژوهشگران موسسه سینا بسپارند.

خدمات ویرایش پایان نامه

با توجه به سابقه چندین ساله موسسه سینا و بهره‌گیری از پژوهشگران و محققان برتر دانشگاه‌های معتبر، کیفیت مقالات در سطح بهترین مجلات دنیا خواهد بود. بنابراین استخراج مقاله از پایان نامه و حتی گرفتن پذیرش مقاله ISI و ISC با استفاده از همکاران ما در موسسه سینا قابل انجام است.

اصول نگارش محدودیت های تحقیق در مقاله و پایان نامه

طرح پژوهش: حتی قبل از اینکه پژوهش خود را شروع کنید، ممکن است از وجود برخی محدودیت ‌‌های خاص در حیطه چگونگی انجام آزمایش و بدست آوردن داده‌‌‌ ها در پژوهش مطلع شوید. طرح پژوهشی شما و محدودیت ‌‌های خاص آن در بررسی جامعه پژوهشی ممکن است نتایج بدست آمده شما را تحت تاثیر قرار دهد. این همان محدودیتی است که ما از آن به عنوان محدودیت‌‌ های طرح پژوهشی نام می‌ بریم.

محدودیت در اثربخشی: یکی دیگر از محدودیت‌‌های موجود می‌تواند محدودیت در اثر بخشی نام داشته باشد. حتی اگر شما یک طرح پژوهشی و تحلیل‌ های آماری بسیار قوی نیز انتخاب کرده باشید، بازهم محدودیت‌ هایی مانند توجه به یک جامعه خاص، توجه به افراد و یا گونه‌ های یک منطقه محدود داشته باشید. این مشکل به بحث تعمیم پذیری نتایج پژوهش اشاره دارد که نمی توان داده‌های مختص به یک جامعه محدود و خاص را به سایر جوامع تعمیم داد.

محدودیت در جمع آوری داده‌ها و روشهای آماری: برخی اوقات شما قادر نخواهید بود میزان داده دلخواه خود را جمع آوری کنید و شاید مواقعی نیز پیش بیاید که برای شما مشارکت دادن افراد و یا مواد مختلف در پژوهش بسیار سخت باشد. محدودیت در روشهای آماری نیز می‌تواند منبع بسیاری از محدودیت‌ها در جریان پژوهش باشد و باعث شود تا تفاسیر شما از یافته‌های موجود با محدودیت مواجه شود.

 مزایای خدمات ویرایش پایان نامه در موسسه سینا

تهیه پروپوزال، انجام پایان نامه یا نگارش رساله و استخراج مقاله از پایان نامه یکی از تکالیف با اهمیت دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است. در این راه برای انجام ویرایش پایان نامه خوب، دانشجویان نیازمند مشورت با افراد مجرب و متخصص در هر یک از مراحل انجام پایان نامه از قبیل نگارش پروپوزال، تحلیل آماری پایان نامه، برنامه نویسی، مدل سازی و شبیه سازی هستند. دسترسی به این متخصصان در بسیاری از مواقع دشوار و گاها غیرممکن است. موسسه سینا با هدف فراهم سازی بستر تعاملات دانشجویان و افراد متخصص در رشته های تحصیلی مختلف شکل گرفته است. این موسسه با همکاری مجموعه ای از برجسته ترین نخبگان پژوهشی کارشناسی ارشد و دکتری کشور به عنوان معتبرترین و قدیمی ترین موسسه ارائه خدمات مشاوره نگارش پروپوزال و انجام پایان نامه، طرح ها و پروژه های بسیاری را به انجام رسانده و خدمات مشاوره پژوهشی ارزنده ای را به جامعه علمی کشور ارائه کرده است. این مرکز در دوره های زمانی مختلف اقدام به برگزاری دوره های آموزش تخصصی نگارش پروپوزال، اصول نگارش پایان نامه، نرم افزارهای تحلیل آماری و شبیه سازی، تکنیک ها و فرایند بررسی اعتبار مجلات علمی پژوهشی و ISI ، شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی، اصول و تکنیک های سابمیت مقاله به ژورنال های خارجی، پیگیری و چاپ مقالات ISI و ISC و همچنین اصلاح و ویرایش مقالات ISI می نماید. خدمات مشاوره ای، آموزشی و پژوهشی این مرکز به صورت کاملا تخصصی و صرفا توسط فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری هر رشته تحصیلی صورت می گیرد.

ارتباط با مؤسسه سینا:

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام