سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات پی پال چیست؟

انتشار 24 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

کاربران از طریق PayPal می‌توانند وجه مورد نظر خود را به حساب‌های دیگران منتقل کنند، از طریق پرداخت با پی پال از فروشگاه اینترنتی خرید خود را انجام بدهند یا به بنگاه‌های خیریه کمک مالی کرده و کمک‌های مالی دیگران را دریافت کنند.

خدمات پی پال چیست؟

خدمات این کمپانی از طریق اپلیکیشن موبایل پی پال، به صورت آنلاین در وب‌سایت و همچنین در فروشگاه‌های Google Play و App Store قابل دانلود است. همچنین PayPal خدمات ویژه پرداخت لمسی را در فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های پذیرنده راه‌اندازی کرده است، که کاربر تنها از طریق لمس اپلیکیشن در تلفن همراه خود قادر به پرداخت وجه است. پی پال یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین روش های ارسال و دریافت آنلاین پول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس و نحوه استفاده از آن و خدماتش این مقاله از سایت موسسه سینا را بخوانید.

خدمات رایج در پی پال

پی پال یک سرویس بانکی آنلاین است. پی پال به عنوان یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین نام ها در کسب و کار بانکی اینترنتی، پذیرش گسترده ای به عنوان یک وسیله پرداخت برای انواع معاملات آنلاین است.
پی پال بیشترین ارتباط را با eBay، بازار آنلاین معروف دارد. با این حال در بسیاری از موقعیت های دیگر نیز استفاده می شود.
در پی پال سطوح مختلف حساب وجود دارد. اصلی ترین حساب، حساب کاربری شخصی است. این نوع حساب رایگان است و با محدودیت ماهیانه 500 دلار همراه است.
اکثر مردم حساب شخصی را انتخاب می کنند، که اساسا آزادانه به عنوان یک ابزار خرید استفاده می شود. کسانی که به طور مرتب به صورت آنلاین کالاها یا خدمات خود را به فروش می رسانند، ممکن است یک حساب با امکانات بیشتر نیاز داشته باشند.
حساب Premium که هزینه آن افزایش می یابد، محدودیت ماهیانه را افزایش می دهد، به دارنده حساب اجازه می دهد تا کارت های اعتباری شخصی و بانکی را به عنوان پرداختی برای هزینه های جزئی قبول کند و خدمات پشتیبانی آنلاین مشتری را اضافه می کند.
حساب Business گران ترین و کاملترین نوع حساب پی پال است. همه چیزی که در حساب برتر وجود داشته، و همچنین تعدادی از ویژگی های دیگر مفید برای کسب و کارهای کوچک را شامل می شود:

  • دسترسی به ابزار پیشرفته و گزارش از پی پال و eBay.
  • گزینه ای برای نگه داشتن حساب به نام یک کسب و کار، به جای شخص.
  • گزینه های دسترسی محدود برای کارمندان برای ارتباط با حساب.
  • توانایی دریافت پول از خریداران فاقد حساب پی پال.

یک کارت اعتباری پی پال نیز وجود دارد. این کارت یک کارت اعتباری با نام تجاری مسترکارت با نرخ بهره متوسط و برخی مزایا برای خریداران معمولی آنلاین که از سرویس استفاده می کنند، می باشد.
پی پال تضمین شده است. پی پال به دلیل ویژگی هایی که دارد و خدماتی که به طور یکسان برای محافظت از خریداران و فروشندگان از کلاهبرداری ها و مشکلات پرداخت ارائه می کند، بسیار معروف است. بخشی از آن به این دلیل است که سرویس ها برای جابجایی غیر ضروری در حسابهای کاربری، اغلب به دلایل نامعلوم، بدنام هستند. فلسفه حمایت مالی اولیه پی پال را می توان به “بهتر است ایمن باشید تا متاسف” توصیف کرد.

قوانین رایج در پی پال

چند سیاستی که کاربر باید آنها را بپذیرد، سیاست حفظ حریم خصوصی، سیاست استفاده قابل قبول و سیاست تحویل ارتباطات الکترونیک است. پی پال تنها به هر شخص اجازه ی ثبت یک حساب کاربری شخصی را می دهد. اگر می خواهید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنید، ابتدا باید حساب اول را ببندید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام