سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات ترجمه تخصصی کاتالوگ و سایت

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

اهمیت ارائه کاتالوگ و بروشور محصولات یا خدمات مختلف که به عنوان یکی از مزایای رقابتی شرکت‌ها به شمار رفته و به حمایت از استراتژی‌ های بازاریابی آنها می‌پردازد، بر کسی پوشیده نیست.

خدمات ترجمه تخصصی کاتالوگ و سایت

 به منظور صادرات کالای مختلف و حضور در بازارهای بین المللی و رقابت با محصولات تولیدی شرکت‌های رقیب، ترجمه تخصصی کاتالوگ و بروشور های تهیه شده توسط تولید کنندگان یا ارائه دهندگان خدمات، نقشی اساسی در جهت موفقیت کسب و کار و نیل به اهداف تعیین شده دارد.

مدارک فنی دستگاه‌ها، دستورالعمل‌ های نصب و راه‌اندازی، تعمیرات و عیب‌یابی، دفترچه‌های راهنما و اپراتوری، جز لاینفک آنها و در واقع گواهی هویت محصولات محسوب می‌شوند. لذا ترجمه فنی و نگارش دقیق آنها بسیار ضروری و امری حیاتی برای معرفی درست شرکت و محصولات و خدمات شما می‌باشد.

واضح است که هر گونه اشکال جزئی در ترجمه کاتالوگ و بروشورهای ارائه شده، علاوه بر آنکه پیام صحیح شما را به مخاطب نمی‌رساند، باعث ایجاد نوعی عدم اطمینان به کیفیت محصول و عملکرد شما خواهد شد. در نتیجه حتما باید در انتخاب مترجم حرفه‌ای و آشنا با زمینه کاری خود، دقت و وسواس لازم را به خرج دهید.

ترجمه کاتالوگ و بروشور، همینطور دیگر مدارک فنی دستگاه‌ها با ترجمه مقالات علمی متفاوت بوده و تخصص خود را می‌طلبد. سایت تخصصی ترجمه سینا با اتکا به تجربه طولانی خود در این زمینه و همکاری با مترجمین خبره در انواع رشته ‌های فنی، با اطمینان کامل در کنار شما ایستاده و با ارائه ترجمه کاملا حرفه‌ای، شما را در موفقیت کسب و کار خود در سطح بین المللی یاری خواهیم کرد و مطابق با فرمت مورد شما، در اسرع وقت، ترجمه‌ای آماده برای چاپ ارائه خواهیم کرد.

چرا موسسه سینا؟

 موسسه سینا علاوه بر ساختار ساده ثبت سفارش شما را قادر به ثبت سفارشات با هر وسع مالی در سه سطح برنزی، نقره ای و طلایی به صورت آنلاین می کند بلکه به شما این امکان را می دهد تا در در جریان کلیه جزییات مراحل انجام سفارش قرار بگیرید و در صورت نیاز بصورت مستقیم با مترجم از طریق ارسال تیکت در تماس باشید از مزایای دیگر موسسه سینا گارانتی کیفی 72 ساعته است که حاکی از دقت عمل مترجمین و مشتری مداری می باشد. تجارت و کسب و کار امروزی کاملا رقابتی بوده و نیازمند ارائه اطلاعات کاملا تخصصی به مشتریان می باشد و این امر باید به شکلی جذاب و کاملا اصولی به مشتریان ارائه شود. یقینا کاتالوگ ها و بروشور ها نقشی اساسی در این امر ایفا خواهند کرد. سایت ترجمه تخصصی ما این افتخار را دارد که خدمات ترجمه تخصصی کاتالوگ و بروشور را به صورتی کاملا حرفه ای و با بهره بردن از متخصصان ترجمه در این امر به شما ارائه دهد. ترجمه تخصصی کاتالوگ و بروشور علاوه بر دانش فنی نیاز به هنر صفحه آرایی و آشنایی با گرافیک نیز دارد. ما خدمات ترجمه تخصصی و حرفه ای کاتالوگ و بروشور را با ضمانت کیفیت به شما ارائه می دهیم.

مراحل ثبت سفارش تا تحویل متون تخصصی ترجمه شده در موسسه سینا:

  • ثبت سفارش و ارسال فایل
  • برآورد آنلاین هزینه و زمان
  • ترجمه فایل توسط مترجمین مؤسسه
  • بررسی و تأیید بخش کنترل کیفی
  • تحویل ترجمه باکیفیت به شما
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام