سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات ترجمه تخصصی کتاب

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

امروزه با توجه به تخصصی شدن علوم در زمینه های مختلف، نیاز به ترجمه تخصصی بیش از پیش احساس می شود. در سال های گذشته مترجمین در زمینه متن های تخصصی تبحر کافی نداشتند و اکثر متون تخصصی توسط مترجمین عمومی و دانش آموختگان رشته مترجمی مورد ترجمه قرار می گرفتند.

خدمات ترجمه تخصصی کتاب

چاپ و ترجمه کتاب اهمیت به سزایی در گسترش علم دارد کتاب هایی که در خارج از کشور نگارش میشوند و به زبان های خارجی هستند برای اینکه بتوانیم در داخل کشور از مطالب آنها استفاده کنیم نیاز به مترجمانی داریم که بتوانند مطالب کتاب را بدون کم و زیاد کردن و با حفظ متن اصلی به زبان های دیگر ترجمه کنند از آنجایی که کتاب های علمی نیز به تخصص بیشتری برای ترجمه شدن دارند باید به واسطه متخصص آن رشته ترجمه شوند و به چاپ برسند موسسه سینا با سابقه چندین ساله در زمینه چاپ و انتشار کتاب و با همکاری مترجمان با سابقه در تمامی رشته ها و زمینه ها با افتخار اعلام میکند قادر به ترجمه انواع کتب علمی در تمامی زمینه ها میباشد این موسسه کتب علمی را در کمترین زمان و با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ترجمه میکند علاوه بر این شما میتوانید به صورت مستقیم حین ترجمه با مترجم ما در ارتباط باشید و از روند کار مطلع شوید پس از یک دوره ترجمه با کیفیت توسط مترجم کتاب به بخش کنترل کیفی ارسال میشود که خطا های احتمالی را ویرایش شود و کیفیت کار افزایش یابد شرح مختصری از روند کار در موسسه را برای شما شرح دادیم توضیحات بیشتر را در این بخش مطالعه فرمایید و در صورت نیا به ارسال سفارش کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما فرهیختگان محترم میباشند 

خدمات موسسه سینا در ترجمه تخصصی کتاب

  • تعداد زیاد مترجمان، دست موسسه را در انتخاب مترجم متخصص در حوزه تخصصی کتاب باز گذاشته است. موسسه سینا با چندین مترجم متخصص در رشته های تخصصی مختلف همکاری دارد و قادر است مطابق با نیاز مشتری مترجم با سابقه و متخصص را برای ترجمه کتاب او انتخاب کند.
  • تیم کنترل کیفی و بازخوانی کامل سفارش ‌ها چهار چشمی کیفیت ترجمه را تضمین می‌کند. بازخوانی ترجمه کتاب در این موسسه برای کیفیت طلایی به صورت رایگان کتاب ترجمه شده را به صورت کامل بازخوانی می کند تا هر گونه مشکل ترجمه احتمالی در بازخوانی برطرف شود.
  • استفاده از نرم افزار ترادوس استودیو از ابتدا تکلیف واژه‌ های تخصصی را مشخص می‌کند. قبل از شروع ترجمه واژگان تخصصی کتاب توسط تکنولوژی منحصر به فرد ترادوس استودیو استخراج می شود و مترجم و کاربر روی معنی این واژگان توافق می کنند.
  • با تحویل بخش به بخش و سیستم کنترل پروژه اختصاصی خیالتان از تحویل به موقع کار راحت می‌شود. موسسه سینا به نگرانی کاربران از دیرکرد در تحویل ترجمه کتاب آگاه است. لذا، به کاربر اطمینان داده می شود که کتاب او بصورت مداوم ترجمه می شود و بخش ترجمه شده به صورت هفتگی به مشتری ترجمه کتاب تحویل می شود.

موسسه سینا با شناخت کامل اهمیت و نیاز به ترجمه تخصصی، سال های متمادی است که در خدمت دانشجویان و فرهیختگان عزیز بوده و از هیچ تلاشی در راستای جلب رضایت و اعتماد آنها فروگذار نکره است. بدین منظور سعی شده تمامی شرایط برای انجام کار به نحو احسن فراهم شود و فرآیند ترجمه تخصصی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت به سرانجام برسد. ترجمه تخصصی در زمینه ترجمه مقاله، کتاب، پایان نامه و غیره در موسسه سینا ارائه می شود. بهره مندی از مترجمین با سابقه و مجرب، انجام تمامی مراحل بصورت آنلاین و غیر حضوری، پشتیبانی تمام وقت و رسیدگی به درخواست های مشتریان عزیز، از جمله مواردی است که ما را در خدمت رسانی هرچه بهتر و مطلوب تر یاری می کند.

مراحل ثبت سفارش تا تحویل متون تخصصی ترجمه شده در مؤسسه سینا:

  • ثبت سفارش و ارسال فایل
  • برآورد آنلاین هزینه و زمان
  • ترجمه فایل توسط مترجمین مؤسسه
  • بررسی و تأیید بخش کنترل کیفی
  • تحویل ترجمه باکیفیت به شما
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام