سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خدمات ترجمه تخصصی

انتشار 10 اردیبهشت 1397
مطالعه 5 دقیقه

مرکز خدمات ترجمه موسسه سینا جز اولین و پر مخاطب‌ ترین ارائه دهندگان پیشرو خدمات نوین ترجمه در ایران است

خدمات ترجمه تخصصی

موسسه سینا با به کارگیری تکنولوژی اطلاعات، جدیدترین شیوه ‌های برنامه نویسی تحت وب، بهره گیری از سرورهای پرسرعت اختصاصی جهت افزایش سرعت سایت و همچنین برترین مترجمین متخصص داخلی و خارجی، خدمات ترجمه تخصصی را به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین انجام می‌دهد، به طوری که کلیه مراحل خدمات ترجمه، از ثبت سفارش تا پرداخت هزینه و تحویل به مشتری بصورت آنلاین انجام می‌ پذیرد.
از نتایج کار با ما می توان به کاهش قیمت ترجمه برای مشتریان به دلیل امکان انتخاب کیفیت ترجمه، اعمال تخفیف‌ های متناسب با حجم سفارش تا ۴۰ درصد، گارانتی همه سفارشات تا ۱۰۰ روز و عدم نیاز به مراجعه حضوری، در نتیجه حذف مخارج حاشیه‌ای شامل هزینه رفت و برگشت و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. آزمون ورودی، ارزیابی مستمر، دسته بندی مترجم‌ها ، ارجاع متون تخصصی به متخصصین همان رشته و گرایش، ارزیابی کیفی متن هر سفارش توسط گروه‌های متخصص، از جمله ابزارهای ما برای تضمین کیفیت ترجمه‌ های انجام شده است. این مرکز قادر به ارائه تمامی خدمات ترجمه در کلیه رشته‌ها و گرایش‌ها به بیش از 37زبان زنده دنیا می‌باشد.

خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه تخصصی 

  • تعداد زیاد مترجمان، دست موسسه را در انتخاب مترجم متخصص در حوزه تخصصی کتاب باز گذاشته است. موسسه سینا با چندین مترجم متخصص در رشته های تخصصی مختلف همکاری دارد و قادر است مطابق با نیاز مشتری مترجم با سابقه و متخصص را برای ترجمه کتاب او انتخاب کند.
  • تیم کنترل کیفی و بازخوانی کامل سفارش ‌ها چهار چشمی کیفیت ترجمه را تضمین می‌کند. بازخوانی ترجمه کتاب در این موسسه برای کیفیت طلایی به صورت رایگان کتاب ترجمه شده را به صورت کامل بازخوانی می کند تا هر گونه مشکل ترجمه احتمالی در بازخوانی برطرف شود.
  • استفاده از نرم افزار ترادوس استودیو از ابتدا تکلیف واژه‌ های تخصصی را مشخص می‌کند. قبل از شروع ترجمه واژگان تخصصی کتاب توسط تکنولوژی منحصر به فرد ترادوس استودیو استخراج می شود و مترجم و کاربر روی معنی این واژگان توافق می کنند.
  • با تحویل بخش به بخش و سیستم کنترل پروژه اختصاصی خیالتان از تحویل به موقع کار راحت می‌شود. موسسه سینا به نگرانی کاربران از دیرکرد در تحویل ترجمه کتاب آگاه است. لذا، به کاربر اطمینان داده می شود که کتاب او بصورت مداوم ترجمه می شود و بخش ترجمه شده به صورت هفتگی به مشتری ترجمه کتاب تحویل می شود.
  • ترجمه تخصصی انواع کتاب نشرالجدید خارجی
  • ترجمه تخصصی مقالات برای تمامی مجلات داخلی وخارجی
  • ترجمه تخصصی مکاتات واسناد تجاری درحوزه بین المللی
  • ترجمه تخصصی دانشگاهی
  • ترجمه چندرسانه‌ای
  •  ترجمه وب سایت
  • ترجمه همزمان
  •  ترجمه بازرگانی و اداری
  •  ترجمه برای انتشارات
  •      ترجمه مخصوص سازمانها
  •  ترجمه انواع فایلهای مالتی مدیا
  •  ترجمه کاتولوگ وبروشور
  •     ترجمه تخصصی متون علمی
  •  ترجمه تخصصی مقاله از انگلیسی به فارسی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت غیر از مقالات برای     کتب در تمامی حوزه ها نیز مقدور می باشد.
  • امکان پرداخت هزینه ترجمه چه برای کتاب و چه مقاله بصورت قسطی مقدور می باشد.

فرآیند ترجمه تخصصی در موسسه سینا

1- دریافت سفارش متقاضی: فایل ترجمه از طریق ایمیل به آدرس ایمیلی مؤسسه ارسال می‌گردد .

2- برآورد هزینه ترجمه: هزینه ترجمه متن بر اساس تعداد کلمات محاسبه می‌شود و هزینه نهایی فایل ترجمه قبل از ارسال به مترجم به متقاضی ارائه می‌شود.

3- ارسال متن برای ترجمه: در صورتیکه هزینه‌های ترجمه مورد تأیید متقاضی باشد، با مشخص شدن مدت زمان مورد نظر برای ترجمه، متن به مترجم ارسال می‌شود.

4- رفع نواقص: بعد از دریافت متن ترجمه شده، صحت و کیفیت متن ترجمه شده توسط دو تن از همکاران مترجم بررسی شده و در صورت وجود اشکال و ایراد در متن ترجمه شده، رفع می گردد.

5- ارسال برای متقاضی: در مرحله نهایی، متن ترجمه شده از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می‌گردد.

شایان ذکر است که که علاوه بر ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و متون تخصصی، خدمات ترجمه تخصصی برای تمامی زبانهای دنیا زبانهای ،فرانسوی ،آلمانی، هلندی، عربی، اسپانیایی، سوئدی، ژاپنی، کره ای،  روسی، چینی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و کردی نیز در این سایت ترجمه به صورت کاملا تخصصی و توسط مترجمهای متخصص ارائه می شود.

موسسه سینا سه نوع ترجمه با كیفیت های طلایی و نقره ای وبرنزی ارائه می دهد. ترجمه طلایی ترجمه ایست كه توسط مترجمان بسیار حرفه ای و با تجربه فراوان انجام گرفته و مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته است وترجمه های صورت گرفته با گارانتی میباشد . ترجمه نقره ای توسط مترجمان هم رشته ولی با تجربه و سابقه یکم کمترودرسطح خوب انجام می گیرد.وترجمه برنزی توسط مترجمان عمومی تمامی رشته ها صورت میپذیرد وبرای تحقیقات دانشجویی وکارهای کلاسی بیشتر مورداستفاده قرار میگیرد.و شما فرهیخته گرامی می توانید با توجه به اهمیت كار و همچنین مدیریت هزینه، كیفیت ترجمه خود را تعیین كنید.

چرا موسسه سینا؟

۱.  گارانتی کیفیت و زمان تحویل : در مورد گارانتی زمان تحویل با توجه به تحویل تدریجی کار امنیت خاطری برای مشتری ایجاد خواهد شد. در هر صورت در سفارشات طلایی و نقره ای در صورت عدم تحویل کار در زمان تعیین شده با توجه زمان تاخیر قسمتی از مبلغ به حساب مشتری برگردانده خواهد شد.

۲. ارتباط مستقیم با مترجم : مشتری می تواند در طول فرآیند ترجمه با مترجم خود ارتباط مستقیم بگیرد، از پیشرفت کار مطلع شود و اگر نکته‌ای را باید به او تذکر دهد، به صورت مستقیم برای مترجم ارسال کند.

۳. ارزیابی تخصصی هر سفارش : تیم موسسه سینا به صورت مستمر در حال بررسی تک تک متون ترجمه شده توسط مترجمان سایت است. کارشناسان ما، بر روی تمام سفارشات نظر فنی گذاشته و در صورتی که متنی نیاز به تغییر داشته باشد توسط مترجم اصلاح می‌گردد.

۴.   ویراستاری نهایی : دقت داشته باشید، که فرآیند ترجمه یک متن تخصصی از قبیل کتب، مقالات و متون دانشگاهی شامل چند مرحله است:

  •  مرور کلی و آشنایی با محتوای متن و لغات تخصصی
  •  ترجمه گام به گام متن ارسالی
  •  ویراستاری نهایی و روان‌سازی متن ترجمه شده

بنابراین، در حین انجام پروژه، ممکن است ایرادات جزئی در فایل ارسالی وجود داشته باشد. مشتریان محترم می‌توانند در صورت مشاهده این موارد، از طریق پنل خود برای مترجم مربوطه پیامی ارسال کنند. اما توصیه تیم ویراستاری موسسه سینا این است که تنها در صورت مشاهده خطاهای جدی و یا پس از نهایی شدن سفارش از ابزار داوری و اعتراض استفاده نمایند.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:          تلفن همراه۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.co

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام