سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خرید با مستر کارت

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

خرید و انجام عملیات پرداخت با کارت های بین‌المللی مستر کارت آسان تر از پرداخت آنلاین با کارت های شتابی است.

خرید با مستر کارت

به همان میزان که بسیاری از کاربران ایرانی به آسانی از کارت های ریالی شبکه شتاب برای خرید از سایت ها اینترنتی  و اپلیکیشن های داخلی استفاده می کنند، می توانند از مسترکارت نیز برای خرید های آنلاین ارزی استفاده نمایند.

 پرداخت با مستر کارت و اطلاعات لازم

  •  شماره 16 رقمی کارت (digits card number)
  •  نام دارنده کارت ( name on card / card holder name )
  • تاریخ انقضای کارت ( expire date / valid through date )
  •  کد سه رقمی پشت کارت ( CVV2 / CCV2 / Security code / CID / card verification value )

بسیاری از کاربران ایرانی تصور می کنند در خرید های خارجی همانند خرید های داخلی نیاز به رمز دوم اینترنتی دارند، در حالی که در خرید با کارت های اعتباری بین المللی رمز دوم اینترنتی وجود ندارد.

شما برای پرداخت ارزی و یا خرید اینترنتی بین المللی پس از طی مراحل اولیه به درگاه پرداخت می رسید که با ورود اطلاعات فوق می توانید پرداخت خود را با موفقیت انجام دهید. توجه داشته باشید معمولا سایت هایی که ویزا کارت و مسترکارت قبول می کنند، لوگوی ویزا و مستر را در صفحه پرداخت خود نمایش می دهند.

 پرداخت های ارزی در داخل ایران 

1.  IP خود را ایران قرار ندهید چون بسیاری از درگاه های اینترنتی با شناسایی آی پی ایران با کارت ارتباط برقرا نمی کنند و پرداخت شما را کنسل می نمایند. بدین منظور سعی کنید از نرم افزارهایی که آی پی شما را تغییر می دهند استفاده کنید. توجه داشته باشید لازم است در طول فرآیند پرداخت، آی پی شما ثابت نیز باشد. نرم افزارهایی که در طول زمان تغییر آی پی می دهند پرداخت شما را دچار مشکل خواهند کرد.

2. Billing Address خود را امارات قرار دهید. بسیاری از سایت ها، کشور صادر کننده کارت را شناسایی می کنند. و در صورتی که Billing address خود را غیر از امارات قرار دهید پرداخت شما را تایید نخواهند کرد، اما بطور عمومی بیلینگ آدرس فقط آدرسی جهت ارسال صورت حساب مالی دارنده کارت است.

 خرید از سایت های اینترنتی با مستر کارت

  •  آدرس ارسال کالا Shipping Address، در صورتی که سایت شما مشکلی برای ارسال به ایران نداشته باشد می توانید آدرس خود را در ایران وارد نمایید. البته در حال حاضر هنوز بسیاری از سایت های بزرگ از جمله آمازون ارسال مستقیم به ایران ندارند.
  • آدرس دوم همان طور که اشاره شد Billing Address هست که باید آدرس کشور صادر کننده کارت شما باشد.

لازم به ذکر است برخی از سایت های آمریکایی و شرق آسیایی که امنیت بیشتری در پرداخت را لحاظ کرده اند علاوه بر اطلاعات اصلی مورد نیاز برای پرداخت گزینه دیگری تحت عنوان شماره امنیت اجتماعی (Social Security Number) دارند که وارد کردن آن شماره نیز در پرداخت الزامی می باشد. در صورتی که سایت پرداختی مورد نظر شما از این دسته از سایت ها باشد پرداخت با ویزاکارت های تراول ایزی روی آن ها امکان پذیر نمی باشد.

همچنین پرداخت در بسیاری از سایت های اینترنتی علاوه بر ویزاکارت و مسترکارت با روش پی پالی نیز امکان پذیر می باشد، و حتی بسیاری از سایت ها تنها روش پرداخت اینترنتی شان، پرداخت از طریق پی پال است.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام