سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

خرید با پی پال

انتشار 24 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

پی پال، یکی از بزرگترین سیستم های خرید آنلاین در جهان می باشد. تجار آنلاین در سراسر اینترنت پس از افزایش شهرت پی پال، آن را به عنوان یکی از روش های پذیرفته شده برای خرید های اینترنتی انتخاب کرده اند.

خرید با پی پال

امروزه بیشتر کاربران، خرید با پی پال را برای خریدهای آنلاین خود استفاده می کنند. برای خرید کالا یا خدمت مورد نظر خود با پی پال شما دو گزینه پیش رو دارید. اول اینکه خود، حساب پی پال داشته باشید که حتما قبل از خرید باید آن را شارژ کنید و همیشه راه های جلوگیری از لیمیت شدن حساب پی پال را رعایت کنید. البته داشتن اکانت پی پال، در صورتی که فقط برای خریدهای اینترنتی از آن استفاده می کنید به شما پیشنهاد نمی شود. راه حل ساده تر این است که این کار را به شرکت های معتبر واگذار کنید. PayPal با تلفط صحیح پی پل که اما با بیان پی پال در بین فارسی زبانان رایج شده است، یکی از بزرگترین پذیرندگان پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که در پی 98 امکان خرید پی پال فروش و افتتاح حساب آن برای شما فراهم شده است .

فروشگاه های اینترنتی به طور گسترده ای پی پال را به عنوان درگاه پرداخت خود انتخاب کرده اند و همچنین افراد زیادی به واسطه ارسال و دریافت حواله پی پال اقدام به تجارت و تبادل وجه می نمایند.استفاده از خدمات PayPal برای کاربران داخلی ممکن نیست. اما با استفاده از خدمات خرید و فروش و پرداخت با PayPal سامانه Pay98 می توانید از خدمات پرداخت آنلاین این کمپانی بزرگ بدون نگرانی و با پرداخت کمترین کارمزد بهره مند شوید.

خرید با پی پال

تعداد زیادی از کاربران، به علت عدم وجود درگاه ایرانی در سایت های معتبر خارجی، از خرید کالا یا خدمت خود صرفنظر می کنند. به شما این نوید را می دهیم که متخصصان مجموعه موسسه سینا با هدف خدمت به شما گرامیان، خریدهای آنلاین از سایت های معتبر خارجی را انجام می دهد؛ می توانید این کار را با اطمینان خاطر به ما بسپارید. مجموعه موسسه سینا با استفاده از تیمی کارآزموده و حرفه ای در تمامی این سال ها توانسته است خرید با پی پال را برای مشتریان خود در سایت های معتبر انجام دهد. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن خرید کالا یا خدمت شما را انجام می دهند.

مزیت های خرید با پی پال

افشای اطلاعات بانکی، برای کاربران همیشه نگران کننده می باشد. یکی از مزیت های خرید با پی پال، حفظ اطلاعات بانکی می باشد. بدین معنی که شما تنها زمان وریفای کردن کردن اکانت خود، اطلاعات شخصی را وارد می کنید و از آن به بعد برای تمامی خریدهای اینترنتی خود از سایت های معتبر، بدون آن که اطلاعات کارت اعتباری یا حساب بانکی خود را افشا کنید پرداخت با پی پال را برای خریدهای اینترنتی خود انتخاب می نمائید. البته این در صورتی است که شما با حساب پی پال خود خرید کنید. در غیر این صورت اگر این کار را به ما بسپارید، به شما این مژده را می دهیم که مجموعه موسسه سینا در اسرع وقت این خدمات را برای شما انجام می دهد.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام