سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

تاثیر کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد در آزمون مصاحبه دکتری 99

انتشار 16 دی 1398
مطالعه 3 دقیقه

کیفیت پایان نامه ی داوطلبان ورود به مرحله آزمون مصاحبه دکتری 99 به عنوان بخشی از امتیازات پژوهشی آنان در نظر گرفته شده و برای قبولی در مقطع دکتری حائز اهمیت می باشد.

تاثیر کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد در آزمون مصاحبه دکتری 99

دانش آموختگان پژوهش محور کارشناسی ارشد که به آزمون مصاحبه دکتری دعوت می شوند باید امتیازات آموزشی و پژوهشی لازم را کسب نمایند تا بتوانند وارد تحصیل در مقطع دکتری شوند. لذا کسب امتیاز در این آزمون برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد.

در میان امتیازات آموزشی و پژوهشی که برای این آزمون در نظر گرفته شده است. بخشی از امتیازات پژوهشی به کیفیت پایان نامه داوطلبان تعلق میگیرد که تاثیر گذاری زیادی در قبولی آنان در این آزمون دارد.

حداکثر امتیاز کیفیت پایان نامه دوران کارشناسی ارشد در ازمون مصاحبه دکتری 99

امتیازات آزمون مصاحبه دکترا به طور عمده به دو بخش پژوهشی و آموزشی تعلق می گیرد که از این میان بخش آموزشی 40 امتیاز کل این آزمون را به خود اختصاص می دهد. کیفیت پایان نامه دوران کارشناسی ارشد داوطلب نیز در این مرحله سنجیده و امتیازی به آن تعلق می گیرد. این امتیاز طبق آیین نامه امتیاز دهی آزمون مصاحبه دکتری 99 برای پایان نامه ها در سطح عالی 4 امتیاز و برای پایان نامه ها در سطح بسیار خوب 2 امتیاز می باشد. به طوریکه حداکثر امتیازی که داوطلب از این نوع فعالیت پژوهشی می تواند کسب نماید 4 امتیاز می باشد.

چرا کیفیت پایان نامه مهم هست؟

دانشجویان پژوهشی محور برای دفاع خود نیاز به ارائه پایان نامه دارند که کیفیت این پایان نامه در روز مصاحبه آزمون دکتری حائز اهمیت هست و دانشجویان میتوانند امتیاز مثبت از امتیاز های فعالیت پژوهشی کسب نمایند. اما سوالی که در اینجا پیش می آید لزوم کیفیت بالای پایان نامه ها می باشد. معمولا دانشجویان دوران کارشناسی ارشد از مطالب پایان نامه خود برای نوشتن مقاله در این دوره تحصیلی خود استفاده میکنند در نتیجه کیفیت پایان نامه هر چقدر بهتر باشد ، مقالات استخراج شده از پایان نامه با کیفیت بالا خواهند بود.

چه تعداد مقاله از پایان نامه های با کیفیت بالا و با کیفیت پایین قابل استخراج می باشد؟

دانشجویان و داوطلبانی که پایان نامه آماده دارند ( هر چند که پایان نامه با کیفیت بالایی نباشد) میتوانند با مراجعه به موسسه سینا پایان نامه خود را به کارشناسان ارسال بفرمایند تا تعداد و عناوین مقالات قابل استخراج از پایان نامه ایشان توسط محقق رشته تخصصی بررسی شود. سپس داوطلبان می توانند از بین عناوین ذکر شده تمامی موارد و یا هر تعدادی که بخواهند را انتخاب نمایند تا محققان موسسه سینا برای استخراج مقالات اقدام نمایند.

این مقالات در کجا چاپ می شوند؟

بسته به کیفیت پایان نامه ، محققان موسسه سینا مقالات علمی پژوهشی و مروری استخراج می کنند که این مقالات می توانند در مجلات علمی پژوهشی داخلی و خارجی ، مجلات خارجی با تضمین بالا و در کنفرانس ها به چاپ برسند.

جمع بندی

کیفیت پایان نامه ی دفاع شده در دوران کارشناسی ارشد مشمول امتیاز در آزمون مصاحبه دکتری می باشد که این نمره برای پایان نامه ها با کیفیت بسیار خوب 2 امتیاز و برای پایان نامه ها با کیفیت عالی 4 امتیاز می باشد. دانشجویانی که کیفیت پایان نامه آنها در سطح عالی و بسیار خوب می باشد، می توانند با ارسال پایان نامه خود به موسسه سینا تقاضای استخراج مقاله علمی پژوهشی نمایند و از طریق موسسه سینا در مجلات با اعتبار بالا به چاپ برسانند. اما دانشجویانی که پایان نامه آنها در سطح پایین تر نیز می باشد میتوانند با مراجعه به موسسه سینا تقاضای استخراج مقاله نمایند تا اگر برای کیفیت پایان نامه شان نمی توانند امتیازی در آزمون مصاحبه کسب نماید ،  با ارائه مقاله ای در کنفرانس ها یا مجلات معتبر امتیاز چاپ مقاله را کسب نمایند.

بیشتر بدانیم:

داوطلبان پژوهش محور می توانند علاوه بر کسب امتیاز کیفیت پایان نامه و مقاله استخراج و پذیرش شده در مجلات، میتوانند امتیاز تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب را نیز مشمول شوند. هم چنین دانشجویان آموزش محور که پایان نامه ای نداشتند نیز میتوانند با مراجعه به موسسه سینا درخواست ترجمه و چاپ کتاب نمایند تا بتوانند امتیاز ترجمه کتاب را اخذ نمایند.

سایر مطالب مرتبط:

نحوه امتیازدهی در مصاحبه دکتری 99

کسب بیشترین امتیاز در مصاحبه دکتری 99 با چاپ مقاله ISI

امتیاز تالیف و ترجمه کتاب در مصاحبه دکتری 

امتیاز آزمون زبان MSRT در آزمون مصاحبه دکتری 99

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام