سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

قیمت چاپ مقاله در ژورنالهای اسکوپوس

انتشار 7 اسفند 1396
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات اسکوس از اعتبار بسیار بالایی در دنیا برخوردار هستند چاپ مقاله در این مجلات نیاز مند صرف هزینه میباشد.برای چاپ مقاله در این مجلات میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید.

قیمت چاپ مقاله در ژورنالهای اسکوپوس

مقاله اسکوپوس

یکی از بزرگترین پایگاه های استنادی در دنیا اسکوپوس میباشد که در این پایگاه علاوه بر چکیده مقالات فهرست منابع هر مقاله نیز نمایش داده میشود.بنابر این در این پایگاه به راحتی میتوان تعداد استناداتی که به هر مقاله میشود را به سادگی محاسبه کرد.اسکوپوس بیش از ۲۲۰۰۰ عنوان و ۵۰۰۰ ناشر را پوشش می ­دهد و از آنجایی که به صورت روزانه به روز رسانی می­ شود تا جدیدترین پژوهش ­ها و اطلاعات علمی روز را در زمینه های مختلف از جمله تکنولوژی، پزشکی، علوم اجتماعی و هنر در خود جا دهد، این عدد هر لحظه تغییر می­ کند.پایگاه اسکوپوس که در اواخرسال 2004 توسط یک ناشر هلندی به نام الزویر راه اندازی شده است بنابر این خیلی سریع به معتبرترین پایگاه اطلاعاتی تبدیل شد. پایگاه استنادی اسکوپوس برای هر نویسنده مقاله یک پروفایل شخصی در نظر می­ گیرد و اطلاعات مهم آن­ ها را در آن به نمایش می­ گذارد.

به مجلاتی که در این پایگاه اطلاعاتی قرار می­گیرند مجلات اسکوپوس گفته می ­شود که بر اساس نمره ای که با Q مشخص می ­شود رتبه بندی می شوند.

بر اساس هر طبقه یا کتگوری که مجلات در آن قرار می ­گیرند امتیازی بین Q1 تا Q4 در نظر گرفته می شود.

امتیازات چاپ مقاله در اسکوپوس

مجلات اسکوپوس مجلات خارجی میباشند بنابر این باید به صورت انگلیسی نوشته شوند و امتیاز این مجلات نیز مانند مجلات خارجی محاسبه میشود به این صورت که شما با کمک کسب امتیاز چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس میتوانید در مصاحبه های شغلی و تحصیلی دولتی و خصوصی شرکت کنید.مزیت دیگری که با چاپ مقاله اسکوپوس کسب خواهید کرد امتیاز پذیرش گرفتن از دانشگاه ها ی خارجی میباشد به کمک امتیازاتی که توسط چاپ مقاله در این مجلات کسب میکنید میتوانید اقدام به مهاجرت کنید.

شرایط چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس

با توجه به رتبه بندی و درجه بندی مجلات مختلف اسکوپوس برای چاپ مقاله در این مجلات میبایست مقاله کیفیت بالایی داشته باشید و در بهترین کیفیت ترجمه شود ترجمه و نگارش مقاله در بهترین کیفیت به شما کمک خواهد کرد که بتوانید مقاله خود را در این مجلات معتبر چاپ کنید همچنین تا حد امکان باید سعی کنید که موضوع و محتوای مقاله شما به صورت ناب و جدید نوشته شود.

شما در صورتی که نیاز به کسب امتیاز چاپ مقاله در این مجلات داشته باشید میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید پذیرش و چاپ مقاله در مجلات موسسه سینا در کمترین زمان و با کمترین هزینه میباشد.این مجلات هزینه های خود را بر حسب دلار اخذ میکنند و بنابر این برای واریز هزینه های دلاری به این مجلات نیاز به موسسات معتبر خواهید داشت و با توجه به نوسانات قیمت دلار میتوانید جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان و هزینه های چاپ مقاله از کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید.

راههای ارتباطی آنلاین با کارشناسان و مشاورین موسسه سینا از طریق راههای اطباطی زیر ممکن است.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش از طریق آنلاین

هزینه های چاپ مقاله در موسسه سینا به حداقل کاهش داده شده است بنابر این نیازی نیست که نگران هزینه ها یا زمان طولانی چاپ مقالات اسکوپوس باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام