سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارتقا رزومه مصاحبه دکتری 99

انتشار 19 دی 1398
مطالعه 5 دقیقه

آزمون مصاحبه دکتری همچون آزمون کتبی حائز اهمیت می باشد چرا که هر یک از آزمون های کتبی و مصاحبه ای تاثیر 50 درصدی در قبولی داوطلب دارند. داوطلب برای ارتقا رزومه نیاز به ارتقا فعالیت های پژوهشی دارد. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به موسسه سینا و دریافت مشاوره ی رایگان ، با کم ترین هزینه و کم ترین زمان رزومه خود را تقویت کنند.

ارتقا رزومه مصاحبه دکتری 99

مصاحبه دکتری 99 در دو مرحله کتبی و مصاحبه ای برگزار می شود. داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کتبی باید خود را برای آزمون مصاحبه ای آماده کنند. آزمون مصاحبه نیز مانند آزمون کتبی تاثیر 50 درصدی در قبولی داوطلب دارد. لذا داوطلب می تواند با ارتقا رزومه خود در زمان باقی مانده تا روز مصاحبه برای این آزمون آماده تر حاضر شود.

طبق آیین نامه امتیاز دهی آزمون مصاحبه دکتری 99 فعالیت های آموزشی و پژوهشی داوطلب در این آزمون مورد ارزیابی قرار می گیرد. امتیاز فعالیت های آموزشی به طور کلی به معدل و طول مدت تحصیل در دوران کارشناسی و کارشناسی ارشد ، برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی و ارائه مدرک زبان معتبر از آزمون های زبان های خارجی تعلق می گیرد. علاوه بر این امتیازات، طبق همین آیین نامه ، 40 امتیاز آزمون مصاحبه به فعالیت های پژوهشی تعلق میگیرد. در این مقاله به تفکیک فعالیت هایی که در بخش پژوهشی صاحب امتیاز هستند بحث شده و داوطلب را برای کسب امتیاز این فعالیت ها راهنمایی می کند. لذا داوطلبان میتوانند با مراجعه به موسسه سینا و دریافت مشاوره رایگان از خدمات موسسه سینا برای ارتقا این بخش از رزومه علمی خود اقدام نمایند.

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی

چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی از فعالیت هایی است که در این آزمون بیشترین امتیاز را به خود اختصاص میدهد. چنانچه داوطلب می تواند با چاپ هر مقاله در مجلات خارجی ISI, Scopus ,Pubmed تا 7 امتیاز را در این آزمون کسب نماید که این امتیاز اهمیت چاپ مقاله در این مجله را نشان میدهد. در این راستا داوطلبان با ثبت سفارش در موسسه سینا یا تماس با کارشناسان ما می توانند با مشخص کردن رشته تحصیلی خود از مشاوره کارشناسان خبره بهره ببرند.

چگونه در مجلات علمی پژوهشی خارجی مقاله چاپ کنیم؟

برای چاپ مقاله در مجلات ISI. Scopub , Pubmed شما میتوانید پایان نامه خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال بفرمایید تا برای استخراج مقاله از پایان نامه بررسی شده و تعدد مقالات قابل استخراج با عناوین آنها حضورتان تقدیم شود. 

بعد از تایید عناوین و تعداد مقالات ، استخراج مقالات شما توسط محققان حرفه ای موسسه سینا اغاز می گردد.

بعد از اتمام استخراج مقالات و آماده شدن آنها که 3 روز کاری زمان می برد ، مقاله برای تایید خدمت شما ارسال می گردد.

 به محض تایید مقاله ، ترجمه تخصصی مقاله شما به صورت طلایی و گارانتی کیفی توسط مترجم های متخصص رشته شما آغاز میگردد.

بعد از اتمام ترجمه ، مقاله برای تایید نهایی خدمت شما ارسال می شود.

در این میان کارشناسان موسسه سینا مشاوره ای با معرفی مجلات خارجی تضمینی بالا برای شما ارائه میدهند تا مجله خود را انتخاب بفرمایید.

آخرین مرحله، ارسال مقاله شما برای مجله می باشد که توسط کارشناسان موسسه سینا انجام میگیرد. بعد از اتمام زمان داوری مجله ،نامه پذیرش مقاله از مجله صادر شده و خدمت شما ارائه میگردد که به همراه داشتن آن در روز مصاحبه لازم می باشد. لینک چاپ مقاله شما به محض چاپ توسط مجله از طریق کارشناسان موسسه خدمت شما تقدیم خواهد شد.

چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر خارجی

کسب امتیاز برای چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی دارای حداکثر امتیاز می باشد؛ چنانچه داوطلب تنها می تواند حداکثر این امتیاز را کسب نماید و ارائه تعداد زیادی مقاله تاثیری در افزایش حداکثر امتیاز ندارد. لذا لازم می باشد داوطلب امتیازات دیگری نیز در این فعالیت ها کسب نماید. یکی از این راه های کسب این امتیاز ها ارائه مدرک پذیرش مقاله در کنفرانس های معتبر می باشد. کنفرانس های معتبر در داخل و خارج از کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار می شوند که از بین آنها کنفرانس های بین المللی امتیازی 2 برابر امتیاز کنفرانس های داخلی را مشمول میشوند. در این راستا موسسه سینا آماده استخراج و آماده سازی مقالات داوطلبان و ارسال آنها به کنفرانس های بین المللی خارج از کشور می باشد.

تالیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی

از دیگر راه های ارتقا رزومه پژوهشی ، چاپ کتاب می باشد که می تواند به صورت تالیفی و یا ترجمه ای باشد. 

چگونه کتاب تالیفی چاپ کنیم؟

برای چاپ کتاب تالیفی شما به جای مناسبی رجوع کردید. کارشناسان موسسه سینا منتظر تماس شما هستند تا پایان نامه شما را دریافت نمایند و به فرمت کتاب تبدیل نمایند.

بعد از آماده شدن کتاب موسسه سینا برای اخذ شابک، فیپا و مجوز ها اقدام مینماید. 

در این میان صفحه ارایی و طرح جلد برای کتاب شما توسط طراح های حرفه ای موسسه سینا انجام میشود.

در نهایت بعد از آماده شدن کتاب شما که پروسه ای 20 الی 25 روزه می باشد، کتاب با پست به صورت رایگان درب منزل تحویل داده می شود تا در روز مصاحبه دکتری برای کسب امتیاز با خود به همراه داشته باشید.

چگونه مترجم کتاب باشیم؟

اگر شما هم دانشجوی آموزش محور بودید و پایان نامه ای ندارید که آن را کتاب تبدیل نمایید و یا میخواهید کتابی متفاوت از پایان نامه خود داشته باشید، موسسه سینا برای شما کتابهای جدید النشر خارجی معرفی می نماید تا بعد از تایید موضوع آن برای ترجمه تخصصی با گارانتی کیفی اقدام نموده و بعد از اتمام ترجمه مراحل چاپ آن همان طور که توضیح داده شد انجام بگیرد.

پکیج های موسسه سینا برای ارتقا رزومه مصاحبه دکتری 99

موسسه سینا برای ارتقا رزومه داوطلبان پکیج هایی در نظر گرفته هست که با ارائه مشاوه های سازنده داوطلب را برای انتخاب پکیج خود با تخفیف راهنمایی می نماید. 

اگر داوطلب پکیج طلایی را انتخاب نماید موسسه سینا با دریافت پایان نامه ایشان حداقل یک مقاله برای مجلات ISI.Scopus,Pubmed تضمینی بالا بسته به رشته تحصیلی داوطلب، حداقل یک مقاله برای کنفرانس های بین المللی و یک کتاب تالیفی و ترجمه ای برای ایشان تا 30 روز کاری آماده می کند.

هم چنین داوطلبانی که پکیج نقره ای را انتخاب بفرمایند میتوانند یا یک مقاله برای مجلات خارجی تضمینی بالا و یک مقاله کنفرانسی با چاپ یک کتاب تالیفی و یا ترجمه ای در 30 الی 60 روز کاری داشته باشند.

داوطلبانی که پکیج برنزی را انتخای بفرمایند می توانند یک مقاله کنفرانسی یا مقاله برای مجلات خارجی تضمینی بالا به همراه چاپ یک کتاب تالیفی یا ترجمه ای در 60 الی 90 روز کاری داشته باشند.

علاوه بر پکیج های تعیین شده می توانید پکیج خود را از بین خدمات موسسه سینا با مشاوره کارشناسان موسسه انتخاب نمایید.

بیشتر بدانیم

آیین نامه مصاحبه دکتری 99

هفت غول مصاحبه دکتری 99

مدارک لازم برای مصاحبه دکتری 99

تاثیر کیفیت پایان نامه در مصاحبه دکتری 99

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه چاپ مقاله چنده؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ مقاله در مجلات مختلف متفاوت است.لطفا رشته و گرایش را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل و ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه چاپ مقاله چنده؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخوام برای ارتقا رزومه مقاله در ای اس ای چاپ کنم.البته مقاله ندارم پایان نامه دارم.
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه و پذیرش و چاپ در خدمت هستیم. فایل را از طریق تلگرام،واتساپ و ایمیل ارسال بفرمایید تا استخراج انجام شده و سپس جهت پذیرش و چاپ اقدام نماییم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام میخوام برای ارتقا رزومه مقاله در ای اس ای چاپ کنم.البته مقاله ندارم پایان نامه دارم.
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر برای ارتقا رزومه مصاحبه دکتری مد نظر دارم ؟ چه خدماتی ارائه میدهید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای ارتقا رزومه مصاحبه دکتری در خدمت هستیم. برای مثال می توانیم از پایان نامه شما مقاله استخراج کرده و سپس در مجلات معتبر خارجی و یا داخلی به چاپ برسانیم و همچنین می توانیم پایان نامه را به کتاب تبدیل و به چاپ برسانیم و یا کتاب های جدیدالنشر را ترجمه کرده و اسم شما را به عنوان مترجم ثبت نماییم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر برای ارتقا رزومه مصاحبه دکتری مد نظر دارم ؟ چه خدماتی ارائه میدهید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت شمابه خیر، من دانشجوی آموزش محور بودم و الان میخوام رزومه ام رو برای دکترا قوی کنم، راهنماییم میفرمایید؟ هم در زمینه ترجمه کتاب هم اینکه آیا شما پروژه هایی رو معرفی میکنید که با انجام اونها بتونیم مقاله ای رو سروسامان بدیم؟
باسلام وعرض ادب احراما خدمتتان عرض کنیم که برای تقویت رزرومه دکترهم مقاله هم چاپ کتاب هم ترجمه کتاب وهم کنفرانس امتیازاور هستند برای اقدام استدعا میشود با کارشناسان موسسه یا درخواستتان ایمیل نمایید کارشناسان راهنمایی لازم برای تقویت بهترین رزومه ارائه خواهند داد. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

غلامی
سلام وقت شمابه خیر، من دانشجوی آموزش محور بودم و الان میخوام رزومه ام رو برای دکترا قوی کنم، راهنماییم میفرمایید؟ هم در زمینه ترجمه کتاب هم اینکه آیا شما پروژه هایی رو معرفی میکنید که با انجام اونها بتونیم مقاله ای رو سروسامان بدیم؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میشه هزینه چاپ مقاله و کتاب رو بفرمایید
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که هزینه چاپ مقاله براساس رشته ونوع مجله فرق میکند وهزینه چاپ کتاب هم برحسب تعداد صفحات کتاب وتعداد جلدی که برای چاپ مدنظرتان میباشدبرای اطلاع دقیق از هزینه مجلات وکتاب لطفا با کارشناسان موسسه تماس ویا ازطریق ایمیل درخواست ارسال نماییدکارشناسان در اسرع وقت پاسخگو هستند. باتشکرازحسن توجه شما به موسسه سینا
4 سال پیش
بازدیدکننده

مهری
سلام میشه هزینه چاپ مقاله و کتاب رو بفرمایید
4 سال پیش
بازدیدکننده

یعقوبی
سلام من پارسال به موسسه سینا کار دادم و واقعا راضی هستم از کارتون. یه نقطه ی مثبتی که دارید اینه که خیلی صادق هستید و ساعت 11 شب هم زنگ زدم اونقدر خوب جواب دادید و خوش برخورد بودید که به همه ی دوستان دیگرم هم موسسه شما را معرفی کردم. سپاس از زحماتتان
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام