سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

لیست ﻣﺟﻼت ﻣﻌﺗﺑر ISC رشته های علوم انسانی

انتشار 25 اسفند 1397
مطالعه 1 دقیقه

یکی از پایگاه های مهم اطلاع رسانی در زمینه مقالات ونشریات رشته های علوم انسانی، پایگاه ISC یا پایگاه استنادی علوم جهان اسلام می باشد.

لیست ﻣﺟﻼت ﻣﻌﺗﺑر ISC  رشته های علوم انسانی

 ISC یک پایگاه اطلاع رسانی علمی است که به رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و کشورهای اسلام و همچنین تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی می پردازد و تحت عنوان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نامیده می شود.  ISC، بعد از ISI در آمریکا و SCOPUS در کشور هلند، سومین نظام استنادی جهانی می باشد. امروزه می کوشد تا همانند موسسه اطلاعات علمی (ISI) بتواند به تحلیل علمی در مورد نشریات، بپردازد.

این پایگاه دربر گیرنده ۶۳۵۰۰ مقاله‌های علمی از سال ۱۳۷۸ تاکنون می باشد که شامل مقالات چاپ شده در مجلات معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. این پایگاه نقش بسیار مؤثری در بازیابی اطلاعات علمی در سطح کشور ایفا می‌نماید. این پایگاه از لحاظ جستجوی اطلاعات  بسیار قوی می باشد. این پایگاه برخلاف نظام ISI، با بومی کردن نمایه استنادی علوم ایران، امکان دسترسی به متن کامل مقالات را برای کلربران فراهم کرده است و این برتری نمایه استنادی علوم ایران نسبت به Web of Science می‌باشد.

 

لیست مجلات فارسی گروه علوم انسانی

لیست مجلات انگلیسی گروه علوم انسانی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام