سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

لیست مجلات ISI کسب و کار، مدیریت و حسابداری (بین رشته ای)

انتشار 24 مهر 1397
مطالعه 2 دقیقه

لیست ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) در زمینه کسب و کار، مدیریت و حسابداری برای استفاده محققین و دانشجویان این رشته قرار داده شده است.

لیست مجلات ISI کسب و کار، مدیریت و حسابداری (بین رشته ای)

کسب و کار به فعالیت‌های تولید، خرید و فروش کالاها به منظور کسب سود و درآمد، گفته می شود و مدیریت استفاده مؤثر و کارآمد از  منابع مادی و انسانی و  برنامه‌ریزی به منظور بکارگیری درست این منابع برای دستیابی به اهداف سازمانی مورد قبول می باشد. ارتباط تنگاتنگی بین رشته های حسابداری و مدیریت وجود دارد. بیشتر مطالعات انجام گرفته در این زمینه ها ، در مجلات مشابهی به چاپ می رسند که در هر دو زمینه مدیریت و حسابداری فعالیت می کنند. برای این منظور در این بخش لیست ژورنال ها و مجلات معتبر در زمینه کسب و کار، مدیریت و حسابداری (ScienceDirect) که در پایگاه ساینس دایرکت (Accounting) نمایه می شوند، معرفی می شود. اکثر این نشریات توسط موسسه Thomson Reuters یا ISI (آی اس آی) هم نمایه شده اند. شما می توانید با مراجعه به هر یک از این مجلات، لیست مقالاتی که در سال های مختلف در آن نشریه منتشر شده را مطالعه نمایید.

عنوان فارسی مجلات عنوان انگلیسی مجلات تعداد انتشار حوزه یا اسکوپ مجله
نشریه حسابداری و اقتصاد معاصر Journal Of Contemporary Accounting & Economics 33 اقتصاد و اقتصادسنجی، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه مطالعات مدیریت(اسپانیایی) Estudios Gerenciales 44 اقتصاد، اقتصادسنجی و مالیه (عمومی)،کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه بین المللی آموزش مدیریت The International Journal Of Management Education 22 آموزش، اقتصاد، اقتصادسنجی و مالیه (عمومی)، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه مطالعات موردی در سیاست حمل و نقل Case Studies On Transport Policy 60 حمل و نقل، اقتصاد، اقتصادسنجی و مالیه (عمومی)، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)، مهندسی عمران و سازه
نشریه بررسی مدیریت ورزشی Sport Management Review 61 علوم اجتماعی (عمومی)T استراتژی و مدیریت استراتژیکT کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه انجمن حسابداری Accounting Forum 57 کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)، حسابداری
نشریه مقصد بازاریابی و مدیریت Journal Of Destination Marketing & Management 25 جغرافیا، برنامه ریزی و توسعه، گردشگری، اوقات فراغت و مدیریت هتلداری، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه آموزش مهمان نوازی، اوقات فراغت، ورزش و گردشگری Journal Of Hospitality, Leisure, Sport & Tourism Education 15 گردشگری، اوقات فراغت و مدیریت هتلداری، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه مدیریت و سازمان تعاونی Journal Of Co-Operative Organization And Management 11 استراتژی و مدیریت استراتژیک، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)، کسب و کار و مدیریت بین المللی
نشریه بررسی مدیریت آسیا و اقیانوس آرام Asia Pacific Management Review 14 کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه فصلنامه اطلاعات دولت Government Information Quarterly 73 جامعه شناسی و علوم سیاسی، کتابداری و علوم اطلاعات، حقوق(قانون)، سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه اقتصاد، امور مالی و علوم اداری Journal Of Economics, Finance And Administrative Science 10 کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه کسب و کار سوما Suma De Negocios 9 کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)
نشریه اقتصاد و سیاست شراب Wine Economics And Policy 12 علوم اجتماعی (عمومی)، بازاریابی و مدیریت بازار، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)، دانش تغذیه
نشریه دانشمند جدید New scientist 619

علوم اجتماعی (عمومی)، آموزش، روانشناسی (عمومی)، دانش تصمیم(عمومی)، کسب و کار، مدیریت و حسابداری (عمومی)

هنر و علوم انسانی (عمومی)، علوم دامپزشکی و دامپزشکی (عمومی)، فارماکولوژی، سم شناسی و اقلام دارویی (عمومی)

پزشکی و دندانپزشکی (عمومی) ، علوم اعصاب (عمومی)، ایمونولوژی و میکروب شناسی (عمومی)، علوم زیست محیطی (عمومی)

علوم کشاورزی و بیولوژیک (عمومی)، فیزیک و نجوم (عمومی)، ریاضیات (عمومی)، دانش مواد (عمومی)، مهندسی (عمومی)

انرژی (عمومی)، علوم زمین و سیاره ای (عمومی)، علوم کامپیوتر (عمومی)، شیمی (عمومی)، مهندسی شیمی (عمومی)

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام