سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

لیست مجلات مورد تایید وزارت بهداشت

انتشار 17 بهمن 1396
مطالعه 1 دقیقه

امروزه مقاله به صورت کارنامه علمی درآمده است وتعداد مقالات ارایه شده یک فرد به عنوان کارنامه علمی وتحصیلی وی محسوب می شود.اما هر مقاله در هر مجله ای چاپ شود دارای اعتبار نمی باشد و باید مجله مورد تایید دانشگاه های ایران باشد. موسسه سینا دراین مقاله به بررسی مجلات مورد تایید وزارت بهداشت می پردازد و آن ها را به شما معرفی خواهد کرد.

لیست مجلات مورد تایید وزارت بهداشت

مجلات مورد تایید وزارت بهداشت کدام ها هستند؟

اینکه بدانید کدام مجله را برای چاپ مقاله انتخاب کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. مجلات مختلفی به چاپ مقالات علمی مشغول هستند ولی اینکه مجله مورد نظر چقدر اعتبار علمی دارد و چقدر در دانشگاه های مورد تایید باشد، در ارزش گذاری مقاله شما تاثیر خواهد داشت. هنگامی که مجله را برای چاپ مقاله انتخاب می کنید، باید دقت کنید که جزو مجلات مورد تایید وزارت بهداشت باشد تا هنگام ارایه در دانشگاه های ایران به عنوان رزومه علمی و تحصیلی، معتبر و دارای ارزش باشد.

شما زحمت کشیده اید و پژوهشی را انجام داده اید و نتایج و داده های ارزشمندی را به دست آورده اید. مقاله ای اصولی و علمی نیز تهیه کرده اید ولی گر آن را برای مجله ای نامعتبر فرستاده و چاپ کنید، ارزشمندی خودش را از دست خواهد داد. به این دلیل توجه به اعتبار مجله از اهمیت بالایی برخوردار است و می توانید این اعتبار را با بررسی فهرستی از مجلات مورد تایید وزارت بهداشت بررسی کنید. در ادامه در قالب  پی دی افی فهرست دی ماه ارایه شده از مجله های ایرانی دارای رتبه آورده می شود تا بتوانید انتخابی آگاهانه و دقیقی داشته باشید.

دانلود لیست نشریات دارای رتبه علمی مورد تائید وزارت بهداشت

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام