سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

لیست مجلات و نشریات معتبر بین المللی ISI در حوزه روان شناسی، زیستی

انتشار 17 تیر 1397
مطالعه 1 دقیقه

در این بخش لیست مجلات و نشریات ISI مربوط به رشته روان شناسی، زیستی برای استفاده اساتید و دانشجویانی که در این زمینه تحصیل می کنند قرار داده شده است .

لیست مجلات و نشریات معتبر بین المللی ISI در حوزه روان شناسی، زیستی

موسسه اطلاعات علمی Institute for Scientific Information بانک اطلاعاتISI مرکزی برای فهرست نمودن و پوشش دادن جامع مهمترین مجلات علمی منتشره در دنیا به منظور تبادل اطلاعات میان پژوهشگران مختلف می باشد.. ISI در واقع يك مرجع تعيين استاندارد و معتبر بودن نشريان علمي در سراسر جهان است بدين معنا كه صلاحيت نشريات مختلف در زمينه هاي ياد شده بررسي شده و در صورت داشتن اعتبار علمي و رعايت اصول فني چاپ نشريه، در ليست نشريات اين موسسه قرار مي گيرد هر مجله علمی قبل از انتخاب شدن و فهرست شدن در ISIیکسری مراحل ارزیابی را پشت سر می گذارد.ازجمله عوامل مورد ارزیابی و رعایت استانداردهای بانک اطلاعاتی ISI ، کمیته علمی منتخب مجله، تنوع بین المللی مقالات چاپ شده در آن، نشر به موقع مجله و جایگاه نشرآن می باشد. لازم به ذکر است که با بررسی مجموع عوامل، یک امتیاز کلی داده  به مجله داده خواهد شد. از جمله مواردی که در ارزیابی مجله خیلی مورد توجه قرار دارد این است که عنوان مقالات، چکیده و کلمات کلیدی و همچنین منابع به زبان انگلیسی نوشته شوند.

در ادامه لیست مجلات و نشریات ISI مربوط به رشته روان شناسی، زیستی جهت دانلود رایگان واستفاده دانشجویان واساتید، قرار داده شده است.

 

دانلود لیست مجلات و نشریات ISI رشته روان شناسی، زیستی   

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام