سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

لیست نشریات معتبر ISI داخلی

انتشار 27 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

مؤسسه سینا امکان دسترسی به لیست نشریات معتبر ISI داخلی در حوزه‌های تخصصی مختلف را فراهم کرده است.

لیست نشریات معتبر ISI داخلی

لیست نشریات معتبر ISI داخلی

یکی از راه‌های انتشار دستاوردهای علمی پژوهشگران و در دسترس قرار دادن آن‌ها، چاپ مقاله در مجلات معتبر است. اعتبار مجلاتی که مقالات در آن‌ها به چاپ می‌رسند بسیار حائز اهمیت است.

پایگاه ISI یکی از معتبرترین پایگاه‌های علمی به شمار می‌رود که به چاپ مقالات علمی می‌پردازد و مجلات زیادی در آن نمایه شده‌اند. مؤسسه تامسون رویترز که این پایگاه را خریداری کرده است، سالانه مجلاتی که در لیست مجلات نمایه شده در این پایگاه هستند را بررسی می‌کند و در نهایت لیستی از مجلات معتبری که از استانداردهای ISI برخوردار هستند را در سایت خود منتشر می‌کند. در این بررسی‌ها ممکن است مجله‌ای که قبلاً عضو مجلات ISI بوده است، اکنون با پایین آمدن سطح علمی و نداشتن استانداردهای لازم از این لیست حذف شود.

از طرفی با توجه به اینکه مجلات تقلبی بسیاری با جعل نام مجلات معتبر، پژوهشگران را به گمراهی می‌کشانند و مبالغ هنگفتی جهت چاپ مقالات از آن‌ها دریافت می‌کنند، لذا شناخت و انتخاب مجلات معتبر بسیار مهم است. انتخاب یک مجله معتبر توسط پژوهشگرانی که تجربه کافی در این زمینه ندارند و همچنین با نحوه تشخیص مجلات نامعتبر و جعلی آشنا نیستند، ممکن است آن‌ها را به اشتباه بیندازد.

لذا مؤسسه سینا در این جا لیستی از مجلات معتبر ISI داخلی را در اختیار شما پژوهشگران عزیز قرار می‌دهد. برای دانلود این لیست، روی عبارت زیر کلیک کنید.

فهرست اسامی نشریات ایرانی نمایه شده در پایگاه ISI

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام