سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

معرفی مجلاتی خارجی معتبر مورد تایید وزارت علوم وتحقیقات

انتشار 18 بهمن 1396
مطالعه 1 دقیقه

مجله ای که مقاله در آن چاپ می شود از اهمیت بالایی برخوردار است و اعتبار مقاله را از نظر علمی اکادمیک تعیین می کند. اینکه چه مجلاتی مورد تایید وزارت علوم می باشند و در دانشگاه های ایران دارای اعتبارند برای چاپ مقاله شما اهمیت دارد. موسسه سینادر مقاله حاضر مجلات مورد تایید وزارت علوم را به شما معرفی می کند.

معرفی مجلاتی خارجی معتبر مورد تایید وزارت علوم وتحقیقات

لیست مجلات مورد تایید وزارت علوم و تحیقات 

شما زحمت کشیده اید و پژوهشی را انجام داده اید و بر اساس آن مقاله ای علمی و قوی نوشته اید ولی اگر این مقاله را بر اساس ندانستن اعتبار مجله ها، در مجله ای نامعتبر چاپ کنید حتی اگر مقاله شما از ارزش علمی بالایی برخوردار باشد ولی در محیط آکادمیک اعتباری نخواهد داشت. وزارت علوم فهرستی تهیه دیده است که مجلات مورد تایید خود را در آن معرفی می کند و مقالات چاپ شده در مجلات مورد تایید وزارت علوم از اعتبار علمی و آکادمیک در دانشگاه های ایران برخوردار هستند و می توانند در رزومه تحصیلی شما بسیار تاثیر گذار باشند.

توصیه ما این است که حتما این لیست مجلات مورد تایید وزارت علوم را همواره بررسی کنید و از اعتبار مجله ای که قصد فرستادن مقاله خود را برای چاپ به آن دارید، مطمئن شوید تا با مشکلات بعدی مواجه نشوید و از زحمات خود حداکثر بهره را ببرید. بسیار دیده شده است که مقاله ای برای مجله ای فرستاده شده و هزینه های بالایی هم در این راه پرداخت شده است ولی نتیجه نهایی، به دلیل بی اعتباری مجله، رضایت بخش و خوب نبوده است.

 لیست معرفی شده مجلات مورد تایید وزارت علوم دی ماه 1396 در قالب پی دی اف در ادامه برای دانلود در اختیار قرار داده می شود.

نشریات دارای رتبه علمی :

فایل پی دی اف

نشریات خارجی معتبر را نیز می توانید از طریق لینک زیر دنبال کنید:

نشریات خارجی معتبر

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام