سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقالات IsI چیست؟

انتشار 10 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

موسسه اطلاعات علمی که در سال 1960 توسط یوجین گارفیلد تاسیس شده این موسسه برسطح علمی مجلات نظارت می کند و از نظر علمی مجلات را  می سنجد و رتبه بندی می کند. این موسسه در سال 1992 توسط موسسه علمی تامسون خریداری شده واکنون با نام Thomson ISI و Thomson Scientific شناخته می شود، موسسه اطلاعات علمی هم اکنون بخشی از موسسه Thomson Reuters می باشد.

مقالات IsI چیست؟

انواع مجلات isI

مجلات isI به دونوع تقسیم بندی می شوند: مجلات jcr و مجلات isI listed در زیر هر کدام را توضیح می دهیم.
مجلات jcr در سطح جهان دارای اعتبار بسیار بالایی می باشند، و چاپ مقاله در این مجلات بسیار حائز اهمیت می باشد چاپ مقاله در این مجلات رایگان می باشد، ولی این مجلات داوری بسیار سختی را دارند و برای به چاپ رساندن مقاله خود در این مجلات باید مقاله ای با عنوان ناب و دارای محتوای علمی بسیار بالا بنویسید و مقاله شما از هر لحاظ بار علمی، ساختار و ترجمه در سطح و کیفیت بسیار بالایی قرار داشته باشد، اکثر افراد نابغه وصاحب نظر ودانشمندان بیشتر توانسته اند در مجلات jcr مقاله به چاپ برسانند.
مجلات isI listed به نوعی از مجلات گفته می شود که چاپ مقاله در آن ها پولی می باشد، چاپ مقاله در این مجلات از طریق موسسه سینا تضمینی می باشد، به شما توصیه می کنم اگر فردی مبتدی در نوشتن مقاله هستید، برای ارتقاء رزمه ی علمی خود برای مصاحبه ی دکتری و یا مصاحبه های شغلی مقاله خود را به این نوع مجلات، ارسال کنید. زیرا با توجه به مراحل داوری که تقریبا 3الی 4 ماه به طول می انجامد و با توجه به مبتدی بودن شما بهتر است به این مجلات ارسال نمایید که اغلب مقاله فرستاده شده، پذیرش می شوند.

نکته برتر

با توجه به اینکه تمامی مجلات معتبر بین المللی خارجی مقالات خود را به زبان انگلیسی به نشر می رسانند، ترجمه مقاله به انگلیسی قبل از ارسال آن به مجله بسیار مهم می باشد.

ترجمه مقاله isI به انگلیسی

با توجه به توضیحاتی که راجب مجلات isi داده شد ترجمه مقاله به زبان انگلیسی برای ارسال مقاله به مجله یکی از مراحل اصلی می باشد که به خاطر سخت گیری مجلات isi باید به صورت کاملا حرفه ای و نیتیو نگاشته شود، برای رسیدن به یک ترجمه نیتیو و حرفه ای به نکات زیر توجه فرمایید.
ترجمه مقاله به انگلیسی یک فن می باشد که مهارت و ورزیدگی خاصی را می طلبد. در ترجمه مقاله به انگلیسی دقت نمایید که مترجم علاوه بر تسلط برفنون ترجمه باید با زمینه ی علمی مقاله مورد نظر نیز آشنایی کافی را داشته باشد تا بتواند مقاله شما را به خوبی به انگلیسی ترجمه کند. به طور مثال مترجم باید با اصطلاحات خاص رشته ی شما آشنایی کافی داشته باشد تا بتوانند به درستی این اصطلاحات را در متن مقاله به کار ببرد وزبان مقاله را به درستی از فارسی به انگلیسی که زبان فارسی زبان مبدا و زبان انگلیسی زبان مقصد مترجم است، برگرداند.
در موسسه سینا تلاش شده است از مترجمین ورزیده که که دارای تجارب بسیار زیاد در زمینه ترجمه مقاله به انگلیسی می باشند، استفاده شود. و همچنین در این موسسه سعی کرده ایم مقاله شما پژوهشگران عزیز را به مترجمین در حوزه ی تحصیلی رشته شما واگذارکنیم. به طور مثال اگر شما در رشته ی فنی مهندسی تحصیل کرده اید ومقاله خود را برای ترجمه به موسسه سینا ارسال کرده باشید ما از متخصصین ترجمه که علاوه بر تسلط بر فنون ترجمه، در حوزه ی رشته ی شما چندین سال ترجمه کار کرده اند و در رشته ی شما تحصیل کرده اند واگذار خواهیم کرد. تا مقاله شما را با بهترین کیفیت به انگلیسی ترجمه کنیم.
موسسه سینا در راستای افزایش کیفیت مقاله های ترجمه شده کیفیت ترجمه را به سه رده طلایی ، نقره ای ، برنزی در موسسه تقسیم بندی کرده است تا شما با هر هزینه ای بتوانید مقاله خود را به انگلیسی ترجمه کنید.
- ترجمه طللایی ضمانت دار یک ترجمه با سطح کیفی بسیار بالا می باشد، که می توانید برای ارسال مقالات خود به jcr و isi listed از این نوع ترجمه استفاده نمایید.
- ترجمه ی نقره ای برای متونی که می خواهید در حد خوب ترجمه شوند به کار می رود.
- ترجمه برنزی که یک ترجمه معمولی می باشد بیشتر برای ترجمه مقالات و یا ارائه های کلاسی استفاده می شود.
موسسه سینا مقالات شما را می تواند به تمامی زبان های زنده دنیا با کیفیت درخواستی شما عزیزان ترجمه نمایید.
جهت تماس با موسسه سینا می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید:

ایمیل:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام