سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقالات پولی

انتشار 12 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

برای دسترسی به برخی از مقالات باید هزینه پرداخت کنیم, که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم.

مقالات پولی

مقاله ISI پولی

موسسه IsI، موسسه اطلاعات علمی که در سال 1960 توسط یوجین گارفیلد تاسیس شد،این موسسه مجلات علمی را نمایه سازی و اعتبار سنجی علمی انجام می دهد، این موسسه در سال 1992 توسط موسسه علمی تامسون خریداری شد وبه نام Thomson ISI تغییر نام داد. هم اکنون این شرکت به نام تامسون رویترز فعالیت می کند.
مجلات ISI
جزء معتبرترین و شناخته شده ترین مجلات علمی در سطح جهان می باشند. این مجلات دو نوع مجلات jcr که مجلات رایگان می باشند و مجلات isI listed مجلات پولی می باشند.
مجلات jcr مجلات ایمپکت دارisi هستند که اخذ پذیرش در این مجلات بسیار سخت می باشد زیرا مقالات چاپ شده در این مجلات دارای بار علمی و محتوایی بسیار بالا می باشد و این نوع مقالات مراحل داوری بسیار سختی را پشت سر می گذارند، تا به مرحله پذیرش و چاپ برسند، هیئت داوران این نوع مجلات کارشناسان متخصص و صاحب نظر در زمینه موضوع مورد نظر می باشند و بیشتر مقالات چاپ شده در این مقالات دارای موضوع ناب، جدید و سطح علمی بسیار بالا می باشد.
مجلات isI پولی
که همان مجلاتIsI listed می باشند، چاپ مقاله در بیشتر این نوع مجلات تضمینی می باشد و همچنین اغلب این مجلات بدون ایمپکت فاکتور می باشند. این نوع مجلات بیشتر مجلاتی هستند که انتشار مقاله را بیشتر به صورت open access می باشد و خوانندگان می توانند به صورت رایگان مقاله را دریافت کنند، این ویژگی مجلات پولی باعث استناد بیشتر به مقالات شما خواهد شد.

ایمپکت فاکتور چیست؟

ضریب تاثیر به انگلیسی می شود impact factorیک شاخص کمی است که برای ارزیابی، مقایسه و رتبه بندی نشریات علمی در رشته های مختلف در سطح ملی یا برای مقایسه مجله ها در سطح بین المللی به کار گرفته می شود. این شاخص توسط یوجین گارفیلد موسس، موسسه علمی isi اختراع شد تا به وسیله آن بتوان اعتبار علمی مقالات چاپ شده در یک مجله را در طول یک سال سنجید. علاوه بر موسسه isi ،موسسات دیگری مانند اسکوپوس اعتبار سنجی انجام می دهند که به نام شاخص SCImago Journal Rank یا به اختصار sjr، یک شاخص جدید و از جمله جامع ترین شاخص ها است که در نظام رتبه بندی سایمگو به وجود آمده است.
توجه: پژوهشگران محترم می توانند، از طریق کارشناسان مجرب موسسه سینا مقاله خود را در مجلات پولی ایمپکت دار، به چاپ برسانند.

در نگارش مقاله خود به نکات زیر توجه فرمایید:

  • ابتدا مجله مناسب در زمینه ی پژوهشی مقاله خود پیدا کنید، در انتخاب مجله دقیق باشید.
  • ساختار مقاله خود را با فرمت خواستاری مجله مورد نظر مطابقت دهید
  • مقاله ارسالی به مجلات بین المللی باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند، از یک مترجم حرفه ای در ترجمه مقاله خود استفاده نمایید
  • عنوان جذاب، کوتاه، مرتبط با محتوا، حتما متغییر اصلی در عنوان استفاده شود.
  • چکیده را عالی بنویسید اولین موردی که توسط سر دبیر مجله خوانده میشود، چکیده می باشد، تا تصمیم بگیرد که مقاله شما به مرحله داوری برود و یا نه.
  • در مرحله سابمیت مقاله حتما کاور لتر حرفه ای بنویسید

همه ی پژوهشگران محترم توانایی انجام مراحل بالا را دارند اما به علت نبودن وقت و حرفه ای نبودن در این امور، شما می توانید مراحل ترجمه تخصصی مقاله خود، ویراستاری مقاله به صورت ادبی، فنی وساختاری و سابمیت مقاله را به کارشناسان مجرب ما در موسسه سینا بسپارید، تا آنان در اسرع وقت برای مقاله شما پذیرش گرفته و به چاپ برسانند.

خدمات موسه سینا

خدمات موسسه سینا در زمینه ترجمه تخصصی به سه رده طلائی، برنزی، نقره ای دسته بندی می شود که ردهی طلایی دارای ضمانت نامه گارانتی دار می باشد.شما عزیزان می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان ما در موسسه سینا در ارتباط باشید.

ایمیل:

pub.sina@gmail.com

تلفن همراه:

09149724522

تلفن ثابت:

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام