سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله IsI تئوری الاستسیته

انتشار 12 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

تئوری الاستسیته بیشتر در مهندسی مواد ،مهندسی شیمی ،فیزیک،مهندسی مکانیک ،مهندسی عمران و مهندسی پزشکی کاربرد دارد.

مقاله IsI تئوری الاستسیته

مقاله isI تئوری الاستسیته

موسسه اطلاعات علمی (ISI) یک سرویس نشر دانشگاهی بود که توسط یوجین گارفیلد در فیلادلفیا در سال 1956 تاسیس شد. ISI خدمات بانک اطلاعاتی علم سنجی و کتابشناختی را ارائه داد. تخصص آن فهرست نویسی و تجزیه و تحلیل استنادی بود ، زمینه ای که گارفیلد پیشگام آن بود. در سال 1992 ، ISI توسط موسسه علمی و بهداشتی تامسون، خریداری شد و به عنوان Thomson ISI شناخته شد.
ISI بانکهای اطلاعاتی استنادی را پوشش می دهد که هزاران ژورنال دانشگاهی را شامل می شود.، از جمله ادامه خدمات نمایه سازی چاپی مبتنی بر چاپ طولانی (Indication Citation Index SCI) ، و همچنین شاخص استناد به علوم اجتماعی (SSCI) و شاخص استناد به هنر و علوم انسانی (AHCI) . همه این موارد از درسرویس پایگاه داده دانش ISI موجود است.

تئوری الاستسیته

الاستسیته به چه معنی می باشد؟ خاصیت تغییر شکل بازگشت پذیر (ارتجاعی) محیط و مواد است. نظریه کشسانی در اصل به مطالعه مقدار تغییر شکل محیط های کشسان و تنش ها و نیروهای مربوطه می پردازد.تئوری الاستسیته بیشتر در مهندسی مواد ،مهندسی شیمی ،فیزیک،مهندسی مکانیک ،مهندسی عمران و مهندسی پزشکی کاربرد دارد. تئوری الاستيسيته در واقع مفاهيم حاكم بر محيط های جامد را در یک قالب فراگيرتر از آنچه كه در دوره های كارشناسی تحت عناوين مقاومت مصالح يا مكانیک جامدات تدريس می شود، ارائه می دهد.
رشته های مهندسی یکی از رشته هایی میباشد که در سطح کشور بسیار پر کاربرد میباشد و طرفداران زیادی دارد این رشته با توجه به اینکه کشش بسیار بالایی که دارد می تواند یک جامعه سنتی را به یک جامعه صنعتی مبدل سازد مهندسین کشور برای اینکه بتوانند موفق به کسب امتیازات پژوهشی شوند میبایست اقدام به چاپ مقاله isI کنند برای چاپ مقاله در مجلات معتبر در رشته مهندسی ابتدا باید یک عنوان ناب و جدید انتخاب کنند و سپس در آن حوزه و در مورد آن موضوع شروع به نوشتن مقاله
isi کنند. برای نوشتن یک مقاله معتبر isi و چاپ تضمینی آن نیاز به انجام تحقیقات و پژوهش های بسیار بزرگی میباشد.

چاپ مقاله isI در رشته های مهندسی،تئوری الاستسیته در موسسه سینا

محققین عزیز در صورتی که مقاله نوشته اند و اکنون میخواهند آنرا به چاپ برسانند میتوانند از طریق کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام نمایند در موسسه سینا پذیرش و چاپ مقالات به صورت تضمینی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام میپذیرد فقط کافی است که توسط یکی از روش های آنلاین ثبت سفارش درخواست خود را به کارشناسان موسسه اطلاع دهید تا روند پیگیری آغاز شود اولین و مهترین گام انتخاب ژورنال مناسب میباشد در صورتی که ژورنال مورد نظر به درستی انتخاب نشود مقاله ریجکت خواهد شد.کارشناسان ما ابتدا مقاله را از شما تحویل میگیرند و در صورت نیاز به ترجمه به صورت کاملا تخصصی و توسط مجرب ترین مترجمان مقاله را ترجمه میکنند و سپس باید مقاله ویرایش شود چون هر مجله فقط مقالاتی را پذیرش و چاپ میکند که در قالب و ساختار مشخصی باشند که از طرف مجله تعیین میشود.و سپس چندین معیار دیگر را مورد بررسی قرار میدهند از جمله نگارش کاور لیتر مناسب برای داوران و سردبیران مجله و اطمینان از جدید و ناب بودن موضوع مقاله چون مقالات تکراری عموما در مرحله داوری پذیرفته نمیشوند و اعتبار خوبی ندارند.بعد از انتخاب مجله مناسب باید مقاله را سابمیت کنند و در مرحله سابمیت مقاله میبایست با داوران مجلات مشورت و رایزنی کنند که کارشناسان موسسه سینا به دلیل سابقه زیاد با سوالاتی که داوران خواهند پرسید آشنا میباشند.

موسسه سینا در زمینه های زیر نیز خدمات ارائه می کند:

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه.
ترجمه تخصصی به تمام زبان ها وتمام رشته ها دارای گارانتی در کم ترین زمان با بالاترین کیفیت.
استخراج مقاله از پایان نامه به صورت کاملا تخصصی و اخلاقی در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت.
واریز هزینه دلاری به اقصی نقاط جهان سریع و دقیق.
ویراستاری انجام ادیت مقالات وکتاب ها انجام ویرایش گرامری و ادبی.
چاپ کتاب با بالاترین تیراژ و ویراستاری ادبی و حرفه ای.
برای ارتباط با موسسه سینا می توانید از راه های زیر استفاده نمایید.

ایمیل:

pub.sina@gmail.com

تلفن همراه:

09149724522

تلفن ثابت:

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام