سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله پزشکی

انتشار 12 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

با توجه به پیشرفت روز افزون در علم محققین برای دسترسی به منابع روز دنیا و به روز کردن اطلاعات علمی خود به مجلات معتبر علمی روی آورده و از آنجایی که علم پزشکی یکی از علم های پر طرفدار جهان می باشد که همه ساله اطلاعات علمی زیادی به آن افزوده می شود و پیشرفت های قابل توجهی در آن روی می دهد.

مقاله پزشکی

مقاله پزشکی

تصویر

با توجه به پیشرفت روز افزون در علم محققین برای دسترسی به منابع روز دنیا و به روز کردن اطلاعات علمی خود به مجلات معتبر علمی روی آورده و از آنجایی که علم پزشکی یکی از علم های پر طرفدار جهان می باشد که همه ساله اطلاعات علمی زیادی به آن افزوده می شود و پیشرفت های قابل توجهی در آن روی می دهد پزشکان و دانشجویان رشته های علوم پزشکی برای دسترسی و ارائه نظریات خود در این زمینه به چاپ مقاله خود در مجلات معتبر روی آورده اند.
موسسه علمی isI دارای معتبرترین و شناخته شده ترین مجلات علمی در سطح جهان می باشد، به طور مختصر بیان می کنیم که مجلات isI دو نوع می باشند به نام های jcr و isi listed . که از این دو، مجلات jcr دارای سطح علمی و اعتبار بسیار بالا می باشند، که مقاله چاپ شده در این مجلات داوری های بسیار سختی را برای اخذ پذیرش پشت سر گذاشته اند.
مجلات isI listed یا بدون ایمپکت مجلات پولی هستند از طرف وزارت علوم و بهداشت مورد تایید می باشند، و چاپ مقاله در این مجلات تضمینی می باشد.
به چاپ رساندن یک مقاله در مجلات isI چالش های بسیاری را پیش روی نویسندگان قرار می دهد اما از آنجایی که اخذ پذیرش مقاله isi مزایای فراوانی برای رشته های پزشکی و گرایش های مرتبط با آن دارد ارزش تلاش برای اخذ پذیرش و نگاشتن یک مقاله isi را دارد. چاپ مقاله isi به تمامی رشته های داروسازی، پزشکی، دندانپزشکی، مامائی، پرستاری، بهداشت و سایر رشته های بالینی و زیست شناسی توصیه می شود زیرا بیشتر مقالات ارائه شده در مجلات بین المللی از ایران در رشته های ذکر شده می باشد.

از جمله مزایای چاپ مقاله isI

ارتقاء رزمه ی علمی ودر نتیجه پذیرش آسان تر در مصاحبه ی دکتری
افزایش عضویت در بنیاد نخبگان
شناخته شدن در سطح وسیع بین المللی بعنوان صاحب نظر
امکان افزایش استناد به مقاله شما
امکان اخذ بودجه های بالاتر برای انجام پژوهش های بیشتر و بزرگتر
اخذ پذیرش بورس تحصیلی در دانشگا ه های معتبر خارجی
ثبت شدن تحقیقات شما و محافظت از سرقت ادبی

خدمات موسسه سینا

اگر اکنون مقاله ای نوشته اید ودر دست دارید می توانید از طریق موسسه سینا نسبت به اخذ پذیرش مقاله خود اقدام نمایید، اما لازم است نکاتی را یاد آوری کنم وآن اینکه قبل از ارسال مقاله خود، سعی کنید موضوع مقاله شما ناب و جدید باشد، زیبا سلیس و روان بنویسید اگر مقاله خود را به انگلیسی ترجمه نکرده اید، کارشناسان ما در موسسه سینا می توانند مقاله شما را به صورت کاملا تخصصی به انگلیسی ترجمه نماییند این کار برای چاپ مقاله شما در مجلات بین المللی خارجی الزامی می باشد. پس از آن حتما مقاله شما ویراستاری خواهد شد ویراستاری فنی، ادبی، محتوایی... ومقاله شما به صورت فرمت خواسته شده مجله مورد نظر در خواهد آمد، توجه فرمایید که هر مجله ای فرمت ساختاری خاص خود را دارد واگر مقاله شما طبق فرمت ساختاری مجله مورد نظر نباشد مقاله شما قبل از مرحله داوری ریجکت خواهد شد. علاوه بر همه ی مواردی که در بالا ذکر شد به شما دوستان عزیز توصیه می کنم کار سابمیت مقاله که نیاز به تجربه دارد را به موسسه معتبر بسپارید چه بسا که نوشتن یک نامه کاورلتر نیازمند مهارت فنی و تجربه می باشد و همچنان قابل ذکر است که نامه کاورلتر خوب می تواند در جلب نظر ادیتور مجله و هیئت داوران رای مثبت بگیرد، پس سعی کنید در مرحله سابمیت مقاله حتما از مهارت نوشتن خوب در کاورلتر استفاده نمایید.

شما پژوهشگران محترم می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با موسسه سینا در ارتباط باشد.

ایمیل:

pub.sina@gmail.com

تلفن همراه:

09149724522

تلفن ثابت:

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام