سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مجلات علمی برتر دنیا

انتشار 28 آذر 1397
مطالعه 2 دقیقه

در این بخش میخواهیم مجلاتی که از نظر علمی رتبه بسیار خوبی در سطح دنیا دارند را برای شما معرفی کنیم.

مجلات علمی برتر دنیا

ده مجله علمی برتر دنیا

امروزه برای چاپ مقالات علمی در دنیا مجلات و موسسات بسیاری را میشناسیم که چند نمونه از موسسات معروف و معتبری که مجلات را نمایه میکنند برای شما معرفی کردیم در این بخش میخواهیم مجلات معتبر را معرفی کنیم که جز 10 رتبه برتر دنیا محسوب میشوند:

مجله Nature

مجله Nature :این مجله که متعلق به کشور انگلستان میباشد در سال 1869 اولین مجله خود را منتشر کرده است.این مجله در حوزه علوم طبیعی به چاپ مقاله می‌پردازد.ایمپکت فاکتور این انتشارات ۴۰٫۱۳ می‌باشد. شاخص اچ ایندکس ناشر این مجله برابر با ۳۶۶ می‌باشد.

تصویر

 مجله The New England Journal of Medicine

مجله The New England Journal of Medicine:این مجله که در حیطه پزشکی به انتشار مقالات اقدام می‌کند متعلق به دانشگاه ماساچوست آمریکا می‌باشد. ضریب تاثیر این انتشارات برابر با ۷۲٫۴۰ می‌باشد. میزان اچ ایندکس معرفی شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۳۵۲ می‌باشد.

مجله Science

مجله Science:این مجله به کشور آمریکا تعلق دارد و ضریب تاثیر آن برابر است با ۳۷٫۲۰ ادیتور این مجله جرمی برگ Jeremy M. Berg می‌باشد. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۳۲۰ می‌باشد

مجله The Lancet

مجله The Lancet:این انتشارات قدیمی و بسیار معتبر در حیطه پزشکی متعلق به کشور انگلستان است که در سه شهر لندن، نیویورک و پکن نیز شعبه رسمی دارد. ضریب تاثیر این مجله برابر با ۴۴ می‌باشد و ادیتور آن ریچارد هورتون Richard Horton است. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۲۷۳ می‌باشد.

مجله Chemical Society reviews.

مجله Chemical Society reviews:این مجله در رشته شیمی به چاپ مجلات میپردازد ومتعلق به کشور انگلستان میباشد. ضریب تاثیر این انتشارات برابر با ۳۸٫۶۱ می‌باشد. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۲۴۱ می‌باشد.

مجله Cell:

مجله Cell:این مجلات مربوط رشته های پزشکی و زیست شناسی است و متعلق به دانشگاه کمبریج آمریکا میباشد و ضریب تاثیر آن برابر با ۳۰٫۴۱ می‌باشد. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۲۳۷ می‌باشد.

مجله Journal of the American Chemical Society.

مجله Journal of the American Chemical Society:این انتشارات در سال ۱۸۷۹ تاسیس شده و متعلق به کشور آمریکاست. این انتشارات در حیطه شیمی فعالیت دارد و ضریب تاثیر آن برابر با ۱۳٫۸۵ است. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۲۱۹ می‌باشد.

مجله Advanced Materials

مجله Advanced Materials:این انتشارات درسال ۱۹۸۸ در کشور آلمان تاسیس شده است. این انتشارات حیطه‌هایی مانند شیمی، فیزیک و نانوتکنولوژی را پوشش می‌دهد. ضریب تاثیر این انتشارات برابر با ۱۹٫۷۹ است. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۲۱۸ می‌باشد.

 مجله Proceedings of the National Academy of Sciences.

 مجله Proceedings of the National Academy of Sciences.این انتشارات متعلق به کشور آمریکاست و در سال ۱۹۱۵ تاسیس شده است. ضریب تاثیر این انتشارات برابر با ۹٫۶۶ می‌باشد و حیطه‌هایی مانند زیست شناسی، فیزیک و علوم اجتماعی را پوشش می‌دهد. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای این ناشر این مجله برابر با ۲۱۶ می‌باشد.

مجله Chemical Reviews

مجله Chemical Reviews:ین انتشارات در سال ۱۹۲۴ و در کشور آمریکا تاسیس شده است که مقالات رشته شیمی را پوشش می‌دهد. ضریب تاثیر این مجله برابر با ۴۷٫۹۲ می‌باشد. اچ ایندکس اعلام شده توسط گوگل اسکولار برای ناشر این مجله برابر با ۲۱۱ می‌باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام