سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مراحل تالیف و چاپ کتاب

انتشار 7 خرداد 1398
مطالعه 9 دقیقه

تالیف کتاب یکی از دشوارترین فعالیت ها علمی است. معمولا افراد با در نظر گرفتن یک حوزه تخصص به تالیف و چاپ کتاب می پردازند. ساختار دهی و آگاهی از مراحل تالیف و چاپ کتاب از مهمترین مواردی می باشد که یک نویسنده باید به آن کاملا آگاه باشد.

مراحل تالیف و چاپ کتاب

تالیف و چاپ کتاب سختی زیادی می تواند برای نویسنده داشته باشد از این رو افراد زیادی چندان تمایلی برای قدم گذاشتن در این مسیر از خود نشان نمی دهند. البته اگر به جلد کتاب هایی که منتشر می شوند توجه کنید خواهید دید که روی برخی از کتاب ها نوشته شده است تالیف و روی برخی نویسنده و یا گرد آورده نوشته شده است این دو کلمه با هم تفاوت های زیادی دارند و اصلا هیچ شباهتی ندارند و گرد آورنده و مولف کتاب دو عنوان بسیار متفاوت می باشد.

تفاوت تالیف و گرد آوری کتاب

همانطور که پیش تر هم بیان شد تالیف و گرد آوری کتاب دو مورد مجزا از هم هستند با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به تفاوت این دو پی ببرید:

اثر تالیفی

کتاب هایی که روی جلد آنها نام مولف را مشاهده می فرمایید این کتاب ها اثر تالیفی می باشند اثر تالیفی به آن دسته از کتاب هایی گفته می شود که توسط فردی با سابقه نوشته شده باشد یعنی مثلا وقتی یک نویسنده در مورد آثار نماز می خواهد کتابی بنویسد اگر در گذشته در مورد نماز و آثار آن به تحقیق و بررسی پرداخته باشد و آثار و نوشته های زیادی در این مورد داشته باشد در این صورت این فرد مولف این کتاب می باشد مولف هر کتاب با آگاهی ها و دانسته های پیشین کتاب می نویسد و سابقه نویسندگی زیادی دارد.در کل می توان بیان کرد که زمانی از عنوان مولف برای کتاب استفاده می شود که نویسنده شخصا حاصل تحقیق خود را به کتاب تبدیل کند و مطالب وی نوع و دست اول باشد.

اثر گردآوری

در کشور ما این روز ها افراد زیادی هستند که مطالبی را گرد آوری کرده اند که می خواهند آنها را به صورت کتاب چاپ کنند تا نامی از آنها بر روی کتاب باقی مانده باشد این نویسندگان تازه کار برای اولین بار است که کتاب نوشته اند و هیچگونه سابقه ای در مورد تحقیق در این حوزه ندارند و اثر چاپ شده این نویسندگان را نمیتوان اثر تالیفی نامید.کسی که تا کنون هیچ گونه سابقه تالیفی یا تحقیقی نداشته باشد نمیتوان گفت که نباید کتاب بنویسد هر شخصی میتواند کتاب بنویسد اما باید نام خود را روی اثر خود به عنوان گرد آورنده یا نویسنده بنویسد نه مولف. در کل می توان بیان کرد زمانی که نویسنده و یا گردآورنده کتاب ها، مقالات و متون نویسندگان دیگر را با کسب اجازه و ذکر منابع در یک مجموعه جمع اوری می کند به عنوان نویسنده و گر آورنده کتاب اسمش ذکر می شود.

تالیف و چاپ کتاب

بعد از اینکه به تفاوت تالیف و گردآوری پرداختیم در ادامه می خواهیم به روند تالیف کتاب و چاپ آن بپردازیم.کسانی که شغل اصلی آنها نویسندگی است و به صورت تخصصی این حوزه را دنبال می‌کنند شاید با روند کار آشنا باشند اما کسانی که برای اولین بار می‌خواهند کتابی بنویسند بسیار دشوار به نظر می رسد که مراحل تالیف و چاپ را دنبال کنند. ممکن است فردی برای کسب امتیازات پژوهشی یا در میان گذاشتن بخشی از اطلاعات با دیگران بخواهد کتابی بنویسد در این صورت هیچ شناختی از روال کار ندارد و به دنبال راه هایی است که با مراحل تالیف و چاپ کتاب آشنا شود. با ما همراه باشید تا این مسیر را برای شما هموار نماییم.

نکات کلیدی در تالیف کتاب

اگر شما هم با وجود ایده های فراوان که برای نوشتن یک کتاب در ذهن خود دارید اما از مراحل تالیف و چاپ کتاب وحشت دارید. نگران نباشید اراده کنید و با مطالعه نکات کلیدی زیر قدم اول را برای تالیف کتاب بردارید.

برنامه ریزی کنید. یک مکان و زمانی را تعیین کنید که در آن زمان و مکان آزادی عمل را دارید و می توانید بدون هر گونه دغدغه شروع به نوشتن نمایید.

تصمیم بگیرید که چه نوع کتابی می خواهید بنویسید. حوزه کودک و نوجوان، رمان و داستان، آموزشی، دانشگاهی و یا ... .

تشخیص دهید کتاب شما را چه مخاطبانی خواهند خواند تا طبق آن نگارش خود را انجام دهید چون مثلا اگر مخاطبان شما کودکان است باید از کلمات ساده و رسا برای کودکان استفاده نمایید تا قابل درک برای آن ها باشد.

تعیین کنید که حجم کتاب تان چقدر است.برای مثال حداقل لغت برای نوشتن یک رمان می تواند 50000 کلمه باشد. که بر این اساس باید هر فصل از کتاب شما شامل 5000 کلمه می باشد

مشخص نمایید که چه کسی شخصیت اصلی داستان شما می باشد. و داستان شما حول چه محوری باید بچرخد

شروع به نوشتن نمایید و پس از تمام شدن نوشتن کتاب چند روز فاصله دهید و مجددا کتاب نوشته شده توسط خود را بخوانید تا هر گونه ایراد احتمالی را رفع نمایید.

مراحل چاپ کتاب

پس از طی کردن مراحل بالا و آماده شدن فایل کتاب نوبت به چاپ کتاب می باشد که در این راستا می توانید از موسسات معتبر مثل سینا ترجمه بهره بگیرید تا تمامی مجوزات را اخذ کرده و کتاب شما را در کوتاه ترین زمان به چاپ برسانند با ما همراه باشید تا مراحل چاپ کتاب را برای شما عزیزان بازگو نماییم.

آماده سازی کتاب

آماده سازی کتاب

اولین مرحله آماده سازی محتوای کتاب است که توسط شما (نویسنده) انجام می شود. حال این محتوا می تواند برگرفته از تالیف کتاب نگارش شده توسط نویسنده باشد، تبدیل پایان نامه به کتاب و یا ترجمه کتاب جدید النشر باشد. هیچ فرقی ندارد باید در قالب ورد جهت چاپ آماده سازی شود و باقی مراحل را طی نمایید.


صفحه آرایی و ویراستاری

صفحه آرایی عبارت است از ایجاد نظم برای تسهیل در خواندن و ترغیب خواننده به ادامه خواندن کتاب می باشد. هدف از صفحه آرایی کتاب صرفا راحتی مطالعه خواننده می باشد. این مرحله کارهایی مانند بررسی غلط‌های املایی و نگارشی، تایپ، صفحه‌ آرایی و ویراستاری انجام می‌شود. فایل کامل کتاب باید در این مرحله آماده شود و این فایل باید تا حد امکان کامل و بدون ایرادات علمی و نگارشی باشد.

صفحه آرایی


دریافت شابک

دریافت شابک (ISBN)

شابک مخفف عبارت شماره استاندارد بین المللی کتاب یا به انگلیسی International Standard Book Number است. شابک یک کد 10 الی 13 رقمی است که به هرکتاب منسوب می‌شود. باید توجه نمود که با تجدید چاپ یک کتاب شابک آن تغییر نمی‌کند. همچنین از سال 2007 به بعد شابک از 10 رقم به 13 رقم افزایش یافت تا بتوان کتاب‌های بیشتری را چاپ کرد. در ایران دریافت شابک از خانه کتاب انجام می‌گیرد. به این صورت که ناشر شابک‌هایی که از خانه کتاب دریافت کرده است را به یک کتاب نسبت می‌دهد و سپس فرم مربوطه را پر کرده و به خانه کتاب ارسال می‌کند.


طراحی جلد کتاب

طراحی جلد از مهم ترین بخش های چاپ کتاب می باشد. طرح جلد کتاب باید به گونه ای باشد که در نگاه اول مخاطب را جذب خود کند. در حقیقت اولین چیزی که خریدار را به خرید و خواندن یک کتاب وادار می کند، طراحی جلد حرفه ای آن است.در واقع به طور کلی جلد کتاب از سه قسمت روی جلد، پشت جلد و قسمت عطف کتاب که رابط و میان پشت و روی جلد است تشکیل شده است.یکی از قسمت های مهم طراحی صفحات اولیه کتاب انتخاب عنوان مناسب است که باید در این صفحه درج گردد. در این قسمت باید عنوان کتاب و نام نویسنده ذکر شود.از نوشتن و درج هرگونه اطلاعات اضافه ی دیگری خودداری کنید چرا که برای این قبیل اطلاعات می توانید از صفحات دیگری استفاده کنید.

طراحی جلد


دریافت فیپا

دریافت فیپا

فیپا که مخفف فهرست نویسی پیش از انتشار است شامل اطلاعاتی است که در پشت صفحه عنوان کتاب چاپ می‌شود. اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا در ایران است و برای اخذ فیپا باید از طریق این سازمان اقدام کرد. برای دریافت فیپا، کتاب به کتابخانه ملی ارسال می‌شود که شامل شابک، پرینت کتاب و فایل آن در سی دی و در نهایت فرم تکمیل شده درخواست فهرست نویسی است. تحویل فیپا یک هفته الی 10 روز زمان می‌برد.


دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در این مرحله پرینت کتاب به همراه فایل آن در قالب سی دی و اطلاعات مربوط به فیپا و شابک و همچنین طرح رنگی جلد برای صدور مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌گردد. به طور معمول مجوز وزارت ارشاد یک هفته الی 4 ماه بعد از تحویل کتاب صادر می‌شود که بستگی به موضوع کتاب دارد. کتاب‌های علمی و دانشگاهی معمولاً در کمترین زمان بررسی می‌شوند اما کتاب‌های شعر یا با موضوعات حساس ممکن است چند ماه پس از ارسال مجوز را دریافت نمایند. همچنین گاهی اوقات ممکن است برای دریافت مجوز نیاز به تغییرات و اصلاحاتی در محتوای کتاب باشد.

مجوز ارشاد برای چاپ کتاب


چاپ و صحافی

چاپ و صحافی

بعد از اتمام مراحل فوق کتاب برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌شود. برای کتاب‌های دارای تیراژ بالای 1000 جلد معمولاً از چاپ افست استفاده می‌شود و برای کتاب‌های زیر 1000 نسخه معمولاً چاپ دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از آماده شدن کتاب چاپ شده، صحافی آن نیز انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه این مرحله در اختیار خود ناشر قرار دارد معمولاً به سرعت انحام می‌گیرد.


ارسال کتاب به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعلام وصول

در نهایت پس از اینکه کتاب به چاپ رسید، ناشر باید سه نسخه از آن را به وزارت ارشاد ارسال کند و با دریافت اعلام وصول، عملاً فرایند چاپ کتاب به اتمام رسیده است.

مراحل ثبت سفارش چاپ کتاب در سینا ترجمه

از آنجاکه مراحل چاپ کتاب برای نویسنده پیچیده و مبهم است از این رو سینا ترجمه می تواند مسیر این مراحل را برای شما هموار نماید و طی مراحلی که در زیر به آن اشاره شده است در کمترین زمان کتاب شما را به چاپ برساند.

ثبت سفارش

فایل کتاب و سایر اطلاعات مورد نیاز که از شما درخواست می شود را ارسال کنید تا سفارش شما ثبت و هزینه نهایی اعلام شود.

چاپ کتاب

کتابی که در مرحله قبل آماده و نهایی شده است به تعداد تیراژ درخواست شده چاپ و بسته بندی می شود.

پرداخت هزینه

بعد از ایجاد سفارش هزینه در قالب فاکتور به شما اعلام می شود تا مبلغ فاکتور را پرداخت نمایید تا مراحل کار شما شروع شود

اخذ مجوزات

مجوز های مورد نیاز برای نشر و فروش یک کتاب و همچنین مجوز های درخواستی شما اخذ می شوند.

آماده سازی کتاب

در این مرحله کتاب شما طبق درخواست هایی که در زمان ثبت سفارش اعلام کرده اید آماده می شود.

تحویل نهایی

کتاب های چاپ و بسته بندی شده به همراه مجوز های اخذ شده در نهایت به مشتری تحویل داده می شوند.

چاپ کتاب

خدمات چاپ کتاب در سینا ترجمه

موسسه سینا ترجمه در طول سال‌های اخیر توانسته است تعداد بسیار زیادی کتاب علمی و دانشگاهی را به چاپ برساند. این مجموعه هم اکنون دارای سه انتشارات مختلف است و به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص و با تجربه آمادگی دارد نسبت به چاپ کتاب فوری دانشجویان و پژوهشگران اقدام نماید. سینا ترجمه تمامی مراحل چاپ کتاب (صفحه آرایی ، اخذ تمامی مجوزات ، طراحی روی جلد و ...) را در کمترین زمان ممکن طی می کند و شما می توانید در کمتر از 1 ماه کتاب چاپ شده خود را بدون هر گونه دغدغه درب منزل دریافت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

بله، کارشناسان سینا ترجمه می توانند پایان نامه شما را به فرمت کتاب در آورده و تمامی مجوزات را اخذ کرده و کتاب شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ برسانند.

خیر. از یک پایان‌نامه می‌توان هم مقاله استخراج کرد و هم کتاب. این دو بخش هیچگونه همپوشانی با هم ندارند و متمایز از همدیگر می‌­باشند. فرمت و قالب کتاب با فرمت و قالب مقاله کاملاً متفاوت هستند.

تعداد نویسندگان در هزینه‌­ چاپ کتاب هیچ تغییری به وجود نخواهد آورد. برخی از ناشرین اقدام به اخذ هزینه اضافی به ازای اضافه شدن یک اسم می­‌کنند. اما در سینا ترجمه این امر وجود ندارد و تعداد مولفین تاثیری در افزایش یا کاهش هزینه نخواهد داشت.

هر کدام از نویسندگان می­‌بایست کپی کارت ملی خود را برای نشر ارسال کنند. اگر قرار بر این است که صاحبان اثر بر روی جلد از عنوان دکتر یا عضو هیئت علمی برای نام خود استفاده نماید. در این‌صورت آنها می­‌بایست مدارک مربوط به اینکه عضو هیئت علمی هستند یا در مقطع دکترا فارغ‌التحصیل شده‌­اند را به نشر ارسال کنند. در اینجا ارسال مدرک دکترا لازم و اجباری است. دلیل دریافت مدرک دکتری یا حکم کارگزینی برای ارسال به ارشاد آن است تا نشر اثبات کند نویسنده یا نویسندگان واقعاً فارغ‌التحصیل دوره دکترا یا هیئت علمی می‌باشند و افراد غیر نتواند برای خودشان از عناوین جعلی استفاده کنند.

1- شابک از خانه کتاب (یک الی سه روزکاری بعد از شروع قرارداد) 2- فیپا از کتابخانه ملی (ده تا چهارده روز بعد از شروع قرارداد) 3- مجوز ارشاد (بعد از تایید نهایی فایل‌های کتاب توسط صاحب اثر) 4- اعلام وصول (ارسال نسخ کسر شده از تعداد کتاب‌های چاپ شده، بعد از چاپ اثر و برای تکمیل پرونده‌ی مجوز)



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری میخواستم
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب در خدمت هستیم. چاپ کتاب به سه شکل می توانیم انجام دهیم 1- چاپ کتاب از فایل اماده 2- تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن 3- ترجمه و چاپ کتاب هر کدام را مایل باشید بفرمایید تا اقدام نماییم. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری میخواستم
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام پایان نامه رو میخواید به کتاب تبدیل کنید چند روز زمان میبره؟
سلام و احترام تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن 30-45 روز زمان می برد. با تشکر
1 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام پایان نامه رو میخواید به کتاب تبدیل کنید چند روز زمان میبره؟
1 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه چاپ ۱۰ جلد کتاب ۱۰۰ صفحه ای که بیش از ۹۰ درصد کارهای تالیفش در قالب وورد انجام شده ، چقدر میشه
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به فایل ارزشمند شما براورد می شود اگر مایل باشید فایل را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

قربانی
هزینه چاپ ۱۰ جلد کتاب ۱۰۰ صفحه ای که بیش از ۹۰ درصد کارهای تالیفش در قالب وورد انجام شده ، چقدر میشه
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
موضوع ازشما کتاب باگرفتن مجوز وسایرشرایط نوشتن کتاب باماست
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب با دریافت مجوزات در خدمت هتیم. فایل را ارسال بفرمایید تا جهت صفر تا صد چاپ اقدام شود. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

ولی اله جمالی
در پاسخ به:
سلام ما موضوع بدیم کتاب می نویسید؟
موضوع ازشما کتاب باگرفتن مجوز وسایرشرایط نوشتن کتاب باماست
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام ما موضوع بدیم کتاب می نویسید؟
سلام و عرض ادب با عرض پوزش در زمینه نگارش کتاب خدمات نداریم برای ترجمه و چاپ کتاب و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب در خدمت هستیم. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام ما موضوع بدیم کتاب می نویسید؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه تالیف کتاب چنده؟
سلام و عرض ادب با عرض پوزش تالیف کتاب نداریم. برای ترجمه و چاپ کتاب و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب در خدمت هستیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه تالیف کتاب چنده؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
اگر تعداد نویسندگان 5 نفر باشد در هزینه چاپ تاثیر دارد؟
سلام و عرض ادب احتراما تعداد نویسندگان تاثیری در هزینه چاپ کتاب ندارد. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
اگر تعداد نویسندگان 5 نفر باشد در هزینه چاپ تاثیر دارد؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
میخوام یه کتاب بنویسید و چاپ کنید به اسم من
سلام و عرض ادب احتراما نگارش کتاب نداریم اگر پایان نامه داشته باشید به کتاب تبدیل کرده و یا کتاب های جدید النشر را ترجمه کرده و به چاپ می رسانیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
ترجمه و چاپ کتاب در مورد بازریابی می خواستم
سلام و عرض ادب احتراما برای معرفی کتاب های جدیدالنشر خارجی و همچنین ترجمه و چاپ در خدمتیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام و احترام شما در زمینه پذیرش فعالیت دارید ؟
سلام و عرض ادب احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه، چاپ کتاب و استخراج مقاله از پایان نامه و پارافریز و تبدیل پایان نامه به کتاب و .... در خدمتیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

مستعار
سلام و احترام شما در زمینه پذیرش فعالیت دارید ؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
ترجمه و چاپ کتاب در مورد بازریابی می خواستم
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
میخوام یه کتاب بنویسید و چاپ کنید به اسم من
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
میخوام برای من کتاب بنویسید
سلام و عرض ادب با عرض پوزش در زمینه نوشتن کتاب خدمات نداریم .برای تبدیل پایان نامه به کتاب،ترجمه و چاپ کتاب در خدمت هستیم. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
میخوام برای من کتاب بنویسید
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تالیف کتاب در مصاحبه چند امتیاز دارد؟
سلام و عرض ادب احتراما تالیف و یا ترجمه کتاب در مصاحبه دکتری معمولا 4 امتیاز دارد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
تبدیل پایان نامه به کتاب انجتم میدید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای صفر تا صد تبدیل پایان نامه به کتاب در خدمتیم فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تبدیل پایان نامه به کتاب انجتم میدید؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
تالیف کتاب در مصاحبه چند امتیاز دارد؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من یک موضوع بدم کتاب بنویسید.چند میشه؟
سلام و عرض ادب با عرض پوزش در زمینه نگارش کتاب خدمات نداریم برای ترجمه و چاپ کتاب و همچنین تبدیل پایان نامه به کتاب در خدمت هستیم. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام من یک موضوع بدم کتاب بنویسید.چند میشه؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری میخواهم
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری در خدمتتون هستیم. برای مصاحبه می توانیم اگر فایل آماده کتاب را داشته باشید چاپ نماییم و یا تبدیل پایان نامه به کتاب و یا جهت ترجمه و چاپ کتاب اقدام نماییم. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری میخواهم
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه نوشتن کتاب لطفا؟
سلام و عرض ادب احتراما در زمینه نگارش کتاب خدمات نداریم. برای تبدیل پایان نامه به کتاب و همچنین ترجمه و چاپ کتاب در خئکت هستیم. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت خوش تبدیل پایان نامه به کتاب تالیف می باشد؟
سلام و عرض ادب احتراما بله چون پایان نامه توسط خودتان نگار شده است تالیف می باشد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت خوش تبدیل پایان نامه به کتاب تالیف می باشد؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
هزینه نوشتن کتاب لطفا؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام ببخشید شما کتاب می نویسید برای ما ؟
سلام و عرض ادب احتراما در زمینه نوشتن کتاب خدمات نداریم. برای تبدیل پایان نامه به کتاب و ترجمه و چاپ کتاب در خدمتیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت خوش تالیف کتاب دارید چنده؟
سلام و عرض ادب احتراما در زمینه تالیف کتاب خدمات نداریم برای تبدیل پایان نامه به کتاب و همچنین ترجمه و چاپ کتاب در خدمتیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام یه کتاب برای چاپ چند صفجه باید باشد ؟
سلام و عرض ادب احتراما بسته به موضوع کتاب متفاوت می باشد حداقل صفحه برای چاپ کتاب 50 صفحه می باشد البته برای کتاب داستان و کودک می توانیم زیر 50 صفحه هم چاپ کرد. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

عزیزی
باسلام یه کتاب برای چاپ چند صفجه باید باشد ؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت خوش تالیف کتاب دارید چنده؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام ببخشید شما کتاب می نویسید برای ما ؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام دوست عزیز یه کتاب میخام از صفر تاصد برام انجام دهید هزینه چقدره؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه چاپ کتاب با توجه به فایل ارزشمند شما براورد می شود لطفا فایل کتاب را ارسال بفرمایید تا براورد هزینه و اقدام شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

کرم
سلام دوست عزیز یه کتاب میخام از صفر تاصد برام انجام دهید هزینه چقدره؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

رضا
نویسنده رضا
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
همه کاراشو که که ما میکنیم اونوقت همکاری شما چیه ین وسظ؟
باسلام وعرض ادب دوست عزیز فقط شما تالیف کتاب انجام میدید بقیه موارد موسسه انجام خواهد داد ومراجل هم در محتوا ذکر شده که موسسه چه خدماتی را انجام میده. باتشکرازشما
3 سال پیش
بازدیدکننده

razzavin77@gmail.com
همه کاراشو که که ما میکنیم اونوقت همکاری شما چیه ین وسظ؟
3 سال پیش
بازدیدکننده

حسن
یه ایده ای برای درامد زایی سرخابی ها دارم می خام یه سر و شکل علمی هم به قضیه بدهم تقریبا مطالب خوبی جمع آوری کرده ام یه کار بینارشته ای ست از تاثیرات فرهنگی فوتبال در جامعه. بگیر تا دیپلماسی ورزشی تا مشکلات سرخابی ها تا تعالی سازمانی و فصول مدیریتی و کارآفرینی و هوش مالی و دیجیتال مارکتینگ و بحث های عرق ملی و شیوه های درامدزایی باشگاه ها و نقدی بر آنها حتی قالب نگارش ش هم دستم اومده فقط پراکندگی مطلب بالاست جمع بندی ش می خام بکنم یه چیز مرتب و شکیل و مدون انتهاش هم پس از نتیجه گیری می خام ایده یا راهکار م را ارائه دهم وقت زیادی هم ندارم
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام