سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مزایا و هزینه چاپ مقاله علمی ترویجی

انتشار 12 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

مقاله علمی-ترویجی یا مروری که به انگلیسیreview Paper است. مقاله مروری میباشد که به آن بررسی ادبی نیز گفته می شود، مروری بر تحقیقات قبلی که در مورد یک موضوع منتشر شده است. یک مرور کلی در رابطه با تفکر فعلی در مورد یک موضوع ارائه می گردد. و برخلاف مقالات علمی - پژوهشی، نتایج تجربی جدیدی ارائه نمی دهد.

مزایا و هزینه چاپ مقاله علمی ترویجی

هزینه چاپ مقاله علمی ترویجی

چاپ مقاله علمی ترویجی در میان دانشجویان از جمله دانشجویان تحصیلات تکمیلی رایج می باشد، چرا که منابع پایان نامه و رساله ی دکتری اگر بتواند از پیشینه ی موضوع به خوبی پشتیبانی کند، میتوانیم یک مقاله علمی-ترویجی ارائه دهیم. چاپ مقاله علمی-ترویجی به دلیل اینکه بیشتر مورد استناد قرار می گیرد از سوی دانشجویان، پژوهشگران و سر دبیران مجله بسیار پر طرفدار می باشد، و بیشتر سر دبیران مجلات مشتاق به چاپ مقاله علمی-ترویجی هستند، بخاطر اینکه این نوع مقالات به علت استناد بالا تاثیر بسیاری در افزایش ضریب تاثیر مجلات دارند و اغلب اوقات خود سر دبیران از متخصصین درخواست مقاله علمی-ترویجی می نمایند. وهمچنین چاپ مقاله علمی-ترویجی از سوی سازمان ها و نهادها بسیار حائز اهمیت می باشد چون هزینه و زمان کمی لازم دارد.

مزایای چاپ مقاله علمی-ترویجی یا مروری

چاپ مقالات علمی- ترویجی در مجلات بین المللی معتبر داخلی و خارجی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و پژوهشگران به دلیل تقویت چهره ی سازمان ها اعم از دانشگاه ها و یا موسسات دولتی و خصوصی بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • چاپ مقاله علمی-ترویجی موجب کسب 7امتیاز مصاحبه ی دکتری
  • چاپ مقاله علمی-ترویجی کسب نمره ی کامل در دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد
  • چاپ مقاله علمی-ترویجی ارتقاء اعضای هیئت علمی
  • چاپ مقاله علمی-ترویجی افزایش شانس استخدام در مصاحبه های استخدامی
  • چاپ مقاله علمی-ترویجی اخذ بورس تحصیلی از دانشگا ههای معتبر سرار جهان

هزینه ی چاپ مقاله علمی- ترویجی

  • هزینه رسیدگی به مقالات یا Processing Fee یا Submission Fee تحت عنوان هزینه انتشار نامیده می شود. در واقع هزینه ای است که برخی مجلات در قبال فرمت بندی مقاله از نویسندگان دریافت میشود.
  • هزینه دسترسی رایگان یا Open Access، با پرداخت این هزینه مقاله شما بصورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و مجله بابت دسترسی به این مقاله، از خوانندگان مقاله وجهی دریافت نخواهد کرد. این گزینه باعث افزایش استناد بیشتر به مقاله شما می شود.
  • هزینه داوری سریع، گاهی زمان رسیدگی به مقالات بصورت عادی بین 3 تا 6 ماه بطول می انجامد، در چنین مواردی مجلات با دریافت هزینه ای بابت داوری سریع در زمان کمتری به مقالات رسیدگی خواهند کرد. لطفا دقت فرمایید داوری سریع به معنی پذیرش مقاله شما در مجله نمی باشد!
  • هزینه انتشار، گاهی مجلات پس از تایید مقالات هزینه ای بابت چاپ مقاله نیز بصورت جداگانه دریافت می کنند.

هزینه ی چاپ مقاله علمی ترویجی :با توجه به مطالب ذکر شده ماهیتا هزینه مقالات علمی ترویجی کمی دارد. و در این خصوص موسسه سینا در تلاش است تا هزینه ی چاپ مقاله در مجلات علمی- ترویجی را در صورت امکان با کم ترین هزینه،بدون کاهش کیفیت برای نویسندگان امکان پذیر سازد.

خدمات موسسه سینا

کارشناسان موسسه سینا آماده ارائه پاسخگوئی24 ساعته در راستای ارائه خدمات، اخذ پذیرش مقاله از مجلات معتبر بین المللی داخلی وخارجی، استخراج مقاله از پایان نامه ارشد ودکتری، تبدیل پایان نامه ارشد و دکتری به کتاب، چاپ کتاب، ویرایش، پلاجریسم، کنفرانس، ترجمه تخصصی ضمانت دار،واریز هزینه دلاری.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر اقدام نمائید.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام