سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مزایای چاپ مقاله در پابمد(Pubmed)

انتشار 11 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

تمامی مجلات علوم پزشکی, زیست شناسی در پابمد منتشر می شوند, در این مطلب به مزایای چاب مقالات مرتبط در پابمداشاره کرده ایم.

مزایای چاپ مقاله در پابمد(Pubmed)

چاپ مقاله در پابمد(pubmed)

برای دست یافتن به اسناد معتبر علمی در زمینه های مختلف علوم باید به پایگاه ها ی جهانی معتبر که نتایج تحقیقات دانشمندان و صاحب نظران در این پایگاه ها حفظ ومنتشر می شود مراجعه کرد.علوم بداشتی وپزشکی یکی از علم های پر طرفدار ومهم در سطح جهان می باشد پایگاه علمی pubmed از سال 1960 پژوهش های مختلفی از70 کشور جهان در زمینه ی های پیرا پزشکی؛ پزشکی حرفه ای, پزشکی بالینی, کالبد شناسی و تشریح, فارماکولرژی, دارو شناسی, دندان پزشکی, پرستاری, روانشناسی, بیماری های رفتاری اختلال های روانی, بهداشت عمومی, دامپزشکی, تغذیه,آسیب شناسی,آناتومی, فیزیولوژی, میکروب شناسی, انگل شناسی, سم شناسی قلب شناسی، عصب شناسی غدد درون ریز جراحی, بیهوشی, مراقبت های بهداشتی, علوم زیستی, جمعیت و تولید مثل, کتابداری و اطلاع رسانی در زمینه پزشکی را منتشر می کند.

مزایای چاپ مقاله در پابمد

  1. بعنوان نویسنده حق چاپ را برای خود حفظ می کنید
  2. نتایج پژوهش های شما در بین الملل دیده می شود
  3. به دلیل اعتبار و شهرت pubmed پژوهش های شما ممکن است بیشتر مورد استناد قرار بگیرند
  4. امکان ارتقاء شغلی در استخدام های دولتی وخصوصی
  5. عضویت در بنیاد نخبگان
  6. اخذ پروژه های تحقیقاتی با درآمد های بالا در زمینه های تخصصی درمان و علوم پزشکی
  7. گرفتن بورسیه تحصیلی و امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های بین المللی سراسر جهان
  8. ارتقاء سمت شغلی اساتید دانشگاه

نحوه نگارش و چاپ مقالات پابمد

نگارش مقاله برای چاپ در پابمد در وهله ی اول نیاز به تخصص بالا در رشته می باشد که این به توانایی و دانش نویسنده در حوزه ی موضوع مورد نظر بستگی دارد. ولی ناشران بعلت اینکه مقاله در دسترس افراد بسیاری قرار می گیرد از جهات دیگر نیز به کیفیت مقاله توجه می کنند. ناشران مجله چه می خواهند؟تصمیم نهایی برای انتشار مقاله شما را داوران می گیرند بنابراین مهم است بدانیم انها چه می خواهند،آنها اغلب باید بین بسیاری از مقالات فرستاده شده تصمیم بگیرند کدام به نشر برسد؟آنان می خواهند اسناد علمی معتبر با کیفیت عالی را برای خوانندگان خود منتشر کنند، تحقیقاتی را ارائه کنند که پیشرفت در علم را نشان می دهند و خوب و واضح نوشته شده اند با دقت آماده و قالب بندی شده اند و همچنین موازین اخلاقی (از سرقت ادبی مصون باشند) را دنبال می کنند.

نکات برتر در چاپ مقاله پابمد

عنوان و چکیده قابل مشاهده ترین بخش های مقاله شما هستند،عنوان یک روش اساسی برای جلب توجه مقاله به خوانندگان بالقوه است ، به خصوص در مواردی که پایگاه داده در حال جستجو شامل چکیده مقاله نمی باشد. بنابراین عنوان باید تا حد امکان دقیق ، آموزنده و کامل باشد. هنگامی که از داوران دعوت می شود عنوان و چکیده بیشترین قسمت مطالعه را شامل می شود وپس از انتشار مقاله بیشتر خوانندگان اگر عنوان را بپسندند، چکیده را مطالعه خواهند کرد. بیشتر افراد برای یافتن مقاله به موتورهای جستجوی الکترونیکی اعتماد می کنند، آنها معمولاً از طریق بانکهای اطلاعاتی جستجو می كنند كه فقط شامل عنوان ، لیست نویسندگان و چکیده مقالات است. چکیده در واقع انتخاب مهمترین اطلاعات مقاله است چکیده باید مهمترین جنبه های مطالعه را بیان کند، که شامل موضوع مورد مطالعه، نمونه مطالعه، زمان مطالعه شده، مکان و روش مطلعه و نتایج پژوهش.

خدمات موسسه سینا

موسسه سینا آماده ارائه خدماتی در راستای ارتقاء کیفیت مقاله شما از جمله ترجمه تخصصی مقاله، ویراستاری حرفه ای، پلاجریسم (رفع سرقت ادبی)، استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری، چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه ارشد و یا دکتری به کتاب، اخذ پذیرش مقاله در مجلات معتبر بین المللی داخلی وخارجی می باشیم.کارشناسان متخصص ما در طی 6 سال فعالیت در حوزه ی علمی پژوهشی وبا کسب تجربه واطلاع از سلایق داوران در مجلات مختلف تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مقالات شما در مجلات پابمد و یا سایر مجلات مانند اس اس ای، اسکوپوس، و ای اس سی به چاپ برسانند.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام