سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مجلات نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی

انتشار 2 بهمن 1398
مطالعه 1 دقیقه

اداره کل امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین اقدام به به‌روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 98/10/10 کرده است. .

مجلات نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی

اداره کل امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین اقدام به به‌روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر دانشگاه آزاد اسلامی کرده است. این مجلات، مجلاتی هستند که دارای ویژگی‌های مجلات نامعتبر بوده‌اند و تاکنون شواهد کافی مبنی بر معتبر بودن آنها شناسایی نشده و باتوجه به سیاست‌های نادرست این مجلات، در فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر باقی خواهند ماند.

درخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در مراحل انجام پیش دفاع یا دفاع از پایان‌نامه/رساله خود هستند، چنانچه تاریخ دریافت پذیرش از اینگونه مجلات، پیش از تاریخ بی‌اعتبار شدن مجله باشد و مشروط بر تأیید شورای پژوهشی واحد مربوطه، تنها دانشجو می‌تواند از پایان نامه/ رساله خود دفاع کرده و یا با واحد خود تسویه نماید، ولی دریافت جایزه مقاله یا سایر امتیازات و تسهیلات برای دانشجو، استاد راهنما و مشاور امکان‌پذیر نخواهد بود.

مجلاتی که به عنوان مجله جعلی معرفی شده‌اند، دارای دو آدرس جعلی و اصلی بوده و در صورت ارائه مقاله به مجلات با آدرس جعلی، هیچ‌گونه امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد. همچنین، زمان ورود این مجلات به فهرست مطرح نبوده و از این رو، در مقابل مجلات جعلی هیچ تاریخی که نشان‌دهنده زمان ورود به فهرست باشد، درج نشده است. تمام مقالات منتشرشده در این نوع مجلات، نامعتبر محسوب می‌شوند. این فهرست در سایت اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه به نشانی http://rsh.rvp.iau.ir با عنوان «فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر» ارائه می‌شود.

به اعضای هیأت علمی و دانشجویان توصیه می‌شود چنانچه از اعتبار مجله‌ موردنظر اطمینان کافی وجود ندارد، از ارائه مقاله به آن خودداری شود. اگر مجله‌ای در فهرست مجلات جعلی و نامعتبر و همچنین در فهرست مجلات دارای اعتبار وجود نداشت، به این مفهوم است که تاکنون دلیلی برای قرارگیری در این فهرست‌ها برای مجله مذکور شناسایی نشده است، بنابراین باید پیش از ارسال مقاله به مجله موردنظر، به صورت موردی از اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه استعلام شود، در غیر این صورت تمام مسئولیت آن برعهده نویسنده خواهد بود.

مطالب مرتبط:
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام