سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

منابع آزمون GRE

انتشار 7 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از راه های موفقیت در آزمون های زبان بین المللی همچون GRE انتخاب منابع آموزشی درست و مناسب است.

منابع آزمون GRE

ساختار آزمون  GRE

آزمون GRE دارای ۳ قسمت درک واژگان (Verbal section)، ریاضیات (Quantitative section) و قسمت نوشتاری تحلیلی (Analytical writing section) می ‌باشد.

  • سوالات مربوط به این آزمون ریاضی شامل ۲ سری سوال ۲۰ تایی است که در ۳۵ دقیقه باید پاسخ داده شود، نمره این بخش بین ۱۳۰–۱۷۰ محاسبه می‌ گردد.
  • سوالات بخش درک واژگان شامل ۲ سری سوال ۲۰ تایی است که باید در ۳۰ دقیقه پاسخ داده شود. نمره این بخش هم بین ۱۳۰–۱۷۰ محاسبه می گردد.
  • قسمت نوشتاری تحلیلی شامل نوشتن ۲ انشا می ‌باشد که هر کدام دارای ۳۰ دقیقه زمان است. نمره این بخش از ۶ محاسبه می‌ گردد.

منابع آزمون GRE

کتاب ها و منابع زیادی به منظور کسب آمادگی برای هر سه بخش آزمون GRE وجود دارند. در ادامه به معرفی مهم‌ ترین کتابهای موجود در زمینه آزمون GRE می‌پردازیم.

Official GRE Verbal Reasoning Practice Questions : این کتاب توسط موسسه‌ی سرویس آزمون آموزشی گردآوری شده و حاوی سوالاتی است که موجب افزایش مهارت درک تحلیل نوشتار می ‌گردد.  طبق نظر کارشناسان این کتاب دقیقا شامل مواردی است که در آزمون رسمی GRE مورد سوال واقع می‌ گردد.

Official GRE Quantitative Reasoning Practice Questions : این کتاب شامل تمارین و راه کارهای جدید می ‌باشد به صورتی که تمارین ریاضی موجود در این کتاب چالش برانگیز محسوب می‌ گردد. با این حال این کتاب برای دانشجویان بسیار مفید بوده و مطالعه‌ی آن بسیار سودمند است.

The Official Guide To The GRE Revised General Test : این کتاب توسط اساتید طراح آزمون جی آر ای نوشته شده است و شامل ۴ آزمون جامع می‌ باشد. ۲ آزمون در داخل کتاب و ۲ آزمون روی سی دی قرار دارد. مطالب موجود در این مجموعه بسیار مفید است و داوطلب می ‌آموزد که چگونه با اغلب سوالات روبرو گردد. تمارین مهم نوشتن مقاله و سوالاتی با درجات دشواری گوناگون از مواردی است که در این مجموعه وجود دارند.

Manhattan Prep GRE Set of 8 Strategy guides : این مجموعه شامل ۸ دستورالعمل و راه کار می ‌باشد. دستورالعمل مناسب آزمون GRE برای جبر، کسر، اعداد اعشاری، هندسه، خواص اعداد، سوالات بخش واژگان، درک مطلب و مقاله نویسی و تکمیل متن و جملات از بخش های این مجموعه می ‌باشد. این مجموعه شامل جزییات دقیق برای فرمت های مختلف سوال ها نیز است. 

Barron’s 6 GRE Practice Tests : بیشتر واژگان موجود در این کتاب در آزمون GRE استفاده می‌ گردند. خواندن متن های موجود در این کتاب چالش برانگیز است و نسبت به سوالات واقعی موجود در آزمون GRE بسیار دشوار تر است. مانند بخش عمومی در بخش ریاضی هم سوالات موجود در این مجموعه دشوار تر از آزمون اصلی است.

McGraw-Hill Education Preparation for the GRE Test 2017 : این کتاب، آخرین و جدید ترین کتاب انتشارات مک گراوهیل برای آمادگی در آزمون GRE محسوب می‌ گردد. آزمون های موجود در این کتاب به نحوی طراحی شده است که داوطلب به نقص های خود پی می برد.  این کتاب حاوی ۵ مجموعه آزمون کامل GRE به همراه جواب است. این موجموعه حتی شامل اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی هوشمند نیز هست.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام