سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

منابع آزمون تافل

انتشار 7 اردیبهشت 1397
مطالعه 4 دقیقه

از مهم ترین دغدغه های دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون تافل دارند این سوال است که بهترین کتاب، نرم افزار، اپلیکیشن یا وب سایت برای یادگیری و آمادگی آزمون TOEFL کدام است؟

منابع آزمون تافل

برای موفقت در آزمون تافل شما باید بدانید که از کدام منابع باید استفاده کرد همان طور که آگاه هستید منابع هم به صورت اپلیکشن و هم به صورت وب و یا کتاب در دسترس هستند اما باید بررسی کنید که بهترین منبع در دسترس کدام است برای موفقیت در این آزمون علاوه بر سواد و تسلط کافی در زبان انگلیسی نیاز به چند تکنیک ساده نیز دارید منابع تافل در زمینه آزمون تافل شامل موارد زیر است.

 معرفی بهترین وب سایت های آزمون تافل

وب سایت هایی به منظور آمادگی برای آزمون تافل طراحی شده اند که به عنوان ابزار مکمل در یادگیری تافل قابل استفاده هستند اما از آنجایی که محتوای این وب سایت ها نمیتوانند اندازه نرم افزار ها و کتاب ها منسجم باشند بهتر است که کتاب یا نرم افزار را به استفاده از این وب سایت ها ترجیح دهید اما با این حال ما معتبر ترین مراجعی که در دسترس هستند برای استفاده به شما معرفی میکنیم.

وب سایت رسمی ETS

بهترین وب سایت برای شروع و آشنایی با کلیات و ساختار آزمون تافل وب سایت رسمی ETS می باشد. در این وب سایت یک سری نمونه سوال و راهنمای کلی نحوه برگزاری آزمون قرار داده شده است که رایگان می باشد. یک پکیج نمونه آزمون هم وجود دارد که فقط شما را با ساختار آزمون آشنا می کند.

وب سایت Quizlet

یک وب سایت تمام عیار است که تقریبا همه چیز را در خود جای داده است. شما را با موضوعات متنوع آشنا می سازد، از شما آزمون می گیرد و کلمات تافل را به شما می آموزد. بخش هایی از وب سایت رایگان می باشد و برای بخش های دیگری باید هزینه پرداخت کنید.

وب سایت Learnforgood

این وب سایت هم جز بهترین وب سایت های رایگان آموزش تافل می باشد. تقریبا تمام ۴ بخش Reading، Listening، Speaking، Writing را به شما آموزش می دهد.

معرفی و خرید بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های آزمون تافل

اگر بخواهیم منابع مناسبی برای آزمون تافل معرفی کنیم بعد از وب سایت ها از لحاظ اعتبار نوبت به اپلیکیشن ها میرسد به منظور استفاده راحت و بهینه شما از منابع آزمون تافل این اپلیکشن ها طراحی شده اند  نکته بسیار مهم این است که برای آزمون تافل شما باید بطور کلی در زبان انگلیسی تسلط خوب داشته باشید و به کمک وب سایت ها و نرم افزارها و کتاب هایی که معرفی می شود با تکنیک های آزمون آشنا شوید.در این بخش نرم افزار هایی که برای استفاده مناسب هستند را برای شما معرفی میکنیم.

اپلیکیشن اندروید Toefl preparation

از اپلیکیشن های گوشی می باشد که بالاترین رنک در بین کاربران را به خود اختصاص داده است. یک اپلیکیشن رایگان است که هر چند کیفیت مطالب در حد درجه اول نیست ولی حداقل با موضوعات متنوعی آشنا می شوید.

اپلیکیشن Magoosh Toefl app

یک اپلیکیشن معروف که متاسفانه برای کاربران ایرانی محدود است و برای دسترسی و دانلود آن از وی پی ان باید استفاده نمایید. جز بهترین ها در نوع خود می باشد اما کامل نیست و فقط برنامه ای برای زمان بیکاری شما محسوب می گردد.

کتاب های آمادگی آزمون تافل

کتاب ها اغلب همراه سی دی یا دی وی دی مکمل ارائه می گردند و حتما برای کسب نمره عالی در امتحان تافل به آنها نیاز دارید. بهترین این کتاب ها طبق توصیه موسسات معتبر و اساتید مجرب آموزش زبان به شرح ذیل است:

کتاب Barrons TOEFL iBT 15th Edition

این کتاب جز بهترین ها برای آمادگی آزمون تافل می باشد. هر چیزی که در زمینه آشنایی با تکنیک تافل نیاز دارید و نمونه تست ها در این کتاب وجود دارد. کتاب به همراه سی دی فایل های صوتی و پاسخ های نمونه بخش speaking ارائه می گردد.

کتاب Delta key to the next generation TOEFL test

حجم این کتاب نسبت به کتاب Barrons بیشتر می باشد ولی جزئیات بیشتری را هم در مورد تکنیک تافل ارائه می دهد. تکنیک های ارائه شده در این کتاب آنقدر زیاد است که ممکن است شما را گیج نماید ولی با این کتاب چیزی از آزمون تافل کم ندارید.

کتاب Deltas Key to the Next Generation TOEFL Test

این کتاب، کلید آزمون تافل IBT است و کتابی مرجع برای آشنایی با مهارت های تافل است. این کتاب به ارزیابی و آموزش چهار مهارت اصلی یعنی مهارت خواندن ، گوش دادن ، صحبت کردن و نوشتن پرداخته و نکات مهم دستور زبان به صورت جداگانه در آن ذکر شده است. این کتاب شامل سی دی نرم افزار می باشد. همراه با این کتاب یک دی وی دی هم باید دریافت کنید و حتما نسخه Revised Edition را خریداری نمایید.

 کتاب  TOEFL test preparation kit 2nd edition

این کتاب توسط خود ETS ارائه شده و تمرین ها و نکات مطرح شده در آن کاملا شما را با سطح آزمون آشنا می نماید. کتابی کاملا استاندارد و مختصر می باشد

کتاب Cambridge Preparation for the TOEFL Test

این کتاب هم جز کتاب های برتر برای آمادگی آزمون تافل می باشد که توسط موسسه معتبر کمبریج تهیه گشته است. برای تهیه این نسخه حتما سعی کنید ویرایش جدیدتر را تهیه نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام