سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

موسسه ی چاپ کتاب

انتشار 19 اسفند 1398
مطالعه 4 دقیقه

یکی از راه های ماندگار کردن آثار ادبی و علمی نویسندگان، چاپ و نشر آنها در قالب کتاب است تا هم این آثار در دسترس عموم مردم قرار گیرد و هم با ثبت و ضبط این آثار با نام مولفان و پدیدآورندگان آنها، امتیاز تالیف کتاب به آنها تعلق میگیرد.

موسسه ی چاپ کتاب

یکی از راه های ماندگار کردن آثار ادبی و علمی نویسندگان، چاپ و نشر آنها در قالب کتاب است تا هم این آثار در دسترس عموم مردم قرار گیرد و هم با ثبت و ضبط این آثار با نام مولفان و پدیدآورندگان آنها، امتیاز تالیف کتاب به آنها تعلق گیرد.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که متقاضی ورود به مقطع دکتری هستند، با اطلاع از این موضوع که چاپ کتاب تالیفی یا ترجمه شده در کسب امتیازات پژوهشی قابل توجه برای پذیرش در مصاحبه دکتری بسیار کمک کننده است، گروه جدیدی از طرفداران چاپ کتاب هستند. گروه دیگر اساتیدی هستند که در حال تبدیل وضعیت به اعضا هیات علمی دانشگاه ها می باشند. این دو گروه  می‌توانند رزومه خود را با تبدیل مقاله و پایان نامه خود به کتاب تقویت کرده و از امتیازات چاپ کتاب در این زمینه بهره مند شوند. موسساتی هستند که این امکان را برای شما فراهم میکنند تا بتوانید با حداقل هزینه پایان نامه و مقالات خود را به کتاب تبدیل کنید. تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی‌طلبد و افراد متقاضی می‌توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود آنرا به کتاب تبدیل و چاپ کنند.

تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن علاوه بر اینکه سبب غرور و افتخار نویسنده آن می شود بلکه امتیاز بزرگی را در مصاحبه دکتری برای فرد دارد. یعنی با تبدیل پایان نامه دوره کارشناسی ارشد خود به کتاب و چاپ آن می توانید 4 امتیاز مربوط به چاپ کتاب را در مصاحبه دکتری بدست آورید .

اما برای این کار نیاز است از خدمات موسسات معتبری که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید زیرا چاپ و نشر کتاب فرایند پیچیده ایست که ممکن است از عهده هر کسی برنیاید. علاوه بر این، پروسه چاپ کتاب زمانبر بوده و نیاز به گرفتن مجوز و اموری از این قبیل دارد که موسساتی که کادری متخصص در این امور دارند با هماهنگی بین بخشهای مختلف خود، میتوانند به این پروسه سرعت ببخشند و کتاب شما را در موعد مقرر چاپ و تحویل دهند.

بنابراین بررسی و تحقیق برای انتخاب موسسه مورد اطمینان برای سفارش کار چاپ کتاب بسیار حائز اهمیت است. یکی از این موسسات که در بین جامعه علمی شناخته شده و معتبر بوده و مجوزهای لازم از ارگانهای مربوطه برای فعالیت در این زمینه را دارد، موسسه تحقیقاتی سیناست. این موسسه به پشتوانه کادر متخصص و تجربه چندین ساله خود، میتواند در این مسیر همگام و همراه شما باشد. برای سفارش چاپ کتاب خود به موسسه سینا کافیست به روش زیر عمل کنید:

 *آماده كردن فایل تایپ شده ی کتاب توسط نویسنده و یا متقاضی چاپ و ارسال آن به کارشناسان موسسه؛

*درصورت عدم صفحه آرایی، کارشناسان بخش مربوط به صفحه آرایی و ویراستاری، صفحه آرایی اثر را تنظیم می نمایند؛

*بررسی نهایی فایل تنظیم شده توسط کارشناس؛

*عقد قرارداد؛

*انجام مراحل اداری توسط مسئول مربوطه در موسسه؛

*اخذ مجوز شابک از خانه کتاب؛

*اخذ مجوز فیپا از کتاب خانه ملی؛

*اخذ مجوز چـاپ کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

*طراحی جلد؛ اگر متقاضی طرح خاصی را مد نظر داشته باشد اعلام کرده و طبق آن طراحی صورت می گیرد در غیر این صورت طراحی جلد توسط طراحان     موسسه انجام می گیرد. همچنین میتوانید طرح جلد آماده را برای چاپ ارسال نمایید.

*چـاپ کتاب توسط انتشارات و تحویل آن به نویسنده؛ کتاب چاپ شده با هماهنگی به نشانی ثبت شده شما، در موعد مقرر ارسال می گردد.

روش های چاپ کتاب

دو روش معمول چاپ کتاب، چاپ دیجیتال و چاپ افست است.

چاپ دیجیتال: در این روش را معمولا چاپ با تیراژ پایین انجام میشود و در آن از فیلم و زینک استفاده نمیشود. معمولا کتاب هایی با نسخه های زیر 200 عدد را با این روش به چاپ میرسانند.

چاپ افست: این روش دارای کیفیت بسیار مطلوبی نسبت به چاپ دیجیتال است و میتوان بهترین روش چاپ را چاپ افست نامید. در کتابهایی که تعداد نسخه ی آن ها بالای 1000 عدد است، این روش مقرون به صرفه است.

برای بهره مندی از این خدمات کافیست تا فایل محتوایی که قصد تبدیل آن به کتاب را دارید در اختیار کارشناسان موسسه سینا قرار دهید تا تمامی مراحل چاپ از ویرایش تا طراحی جلد و اخذ مجوزها به درستی و به صورت کاملا استاندارد در اسرع وقت انجام شود. خدمت دیگر این موسسه که مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و پژوهشگران است، استخراج مقاله از پایان نامه میباشد که با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان به این عزیزان ارائه میگردد.

بیشتر بخوانید:

استخراج مقاله از پایاننامه چقدر زمان میبرد؟

چاپ کتاب در انتشارات خارجی

قوانین چاپ و نشر کتاب

چاپ کتاب ترجمه شده

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام