سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

موسسه خدمات دانشگاهی در تبریز

انتشار 4 اسفند 1397
مطالعه 3 دقیقه

شهر تبریز با دارا بودن تعداد 22 دانشگاه متفاوت و پرورش محققین و نخبگان فعال یکی از شهر های بسیار پیشرفته صنعتی به حساب می اید.

موسسه خدمات دانشگاهی در تبریز

دانشگاه های شهر تبریز از زبده ترین دانشگاه ها رد سطح کشور به حساب می آیند که هر ساله تعداد بسیار زیادی از محققین و نخبگان در این دانشگاه ها مشغول تحصیل و یادگیری میباشند و همواره در پی پیشرفت و رسیدن به مدارج عالیه دوره های تحصیلی و شغلی میباشند.این محققین عزیز برای رسیدن به دوره های پیشرفته تحصیلات تکمیلی و درجات استخدامی نیاز به ارائه مقاله و استفاده از امتیازات آن میباشند.

موسسه علمی پژوهشی سینا یکی از فعال ترین و با سابقه ترین موسسات در زمینه تمامی خدمات دانشگاهی در شهر تبریز میباشد.خدماتی که در این موسسه انجام میشود به شرح زیر میباشند.

ترجمه تخصصی:یکی از اصلی ترین فعالیت های موسسه سینا ترجمه تخصصی میباشد در صورتی که دانشجویان بخواهند مقاله را در مجلات خارجی چاپ کنند نیازمند ترجمه خواهند بود.این موسسه ترجمه متون تخصصی در هر زمینه را به مترجم همان رشته واگذار میکند زیرا اگر مترجم در یک رشته دیگری باشند نمیتواند مقاله را به بهترین نحو ممکن ترجمه کند و ممکن است در برخی از اصطلاحات آن مشکل شود اما خوشبختانه این مشکل در موسسه سینا کاملا حل شده است و هر مقاله توسط مترجم همان رشته ترجمه میشود و علاوه بر آن توسط بخش فنی نیز کنترل و بازبینی میشود.این موسسه خدمات ترجمه تخصصی و تضمینی را علاوه بر محققین تبریز به محققین دیگر شهر های کشور نیز به صورت آنلاین ارائه میکند.و محقققین شهر های دیگر میتوانند به صورت آنلاین و تضمینی سفارش چاپ مقاله خود را به این موسسات واگذار نمایند.

ویرایش مقاله:یکی دیگر از اقداماتی که محققین قبل از چاپ و سابمیت مقاله حتما باید انجام دهند مرحله ویرایش مقاله میباشد مقاله ای که در ورد نوشته میشود برای اینکه در یک مجله ای سابمیت و چاپ شود باید ویرایش شود و به قالب و ساختار قابل پذیرش برای آن مجله تبدیل شود و برای این ویرایش چون یک دانشجوی تازه وارد ممکن است با ساختار و قالب تمام مجلات آشنایی کافی نداشته باشد باید ویرایش مقاله را نیز به موسسات واگذار نماید.کارشناسان موسسه سینا به دلیل سابقه بسیار زیاد همکاری با تمامی مجلات با اصول و روش های ویرایشی مقالات آشنا هستند در این مرحله نیازی نیست که نگران چیزی باشید مقاله شما به حالت کاملا صحیح ویرایش خواهد شد.

چاپ کتاب:چاپ کتاب از جمله فعالیت های فرهنگی میباشد که امتیاز زیادی برای نویسنده کتاب در پی دارد و شخص نویسنده علاوه بر استفاده از مزایای چاپ کتاب در دانشگاه ها و مراحل استخدامی جز نخبگان کشور نیز به حساب می آید از جمله فعالیت های موسسه سینا در زمینه ترجمه و یا چاپ کتاب میباشد فرهیختگان عزیزی که کتاب نگارش کرده اند میتوانند از طریق موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ مقاله کنند.

واریز هزینه دلاری مقاله: هزینه ارسال مقاله به مجلات باید به صورت دلار به خارج از کشور و به مجله مورد نظر ارسال شود شما میتوانید از طریق موسسه سینا افدام به وازیر هزینه های دلاری خود به خارج از کشور کنید.

پذیرش و چاپ مقاله:و اما پذیرش و چاپ مقاله همه مراحل ترجمه تخصصی و ویرایش منتهی به مرحله پذیرش و چاپ مقاله میشود.یکی از بهترین و درخشان ترین ها برای رزومه کاری و تحصیلی افراد ارائه مقاله میباشد که همه مراحل و اقدامات لازم برای پذیرش و چاپ مقاله در موسسه سینا انجام میشود.

استخراج مقاله از پایاننامه:اگر تا به اکنون هنوز نگارش مقاله را شروع نکرده اید که بتوانید از امتیازات آن استفاده کنید میتوانید با کمک کارشناسان زبده و ماهر موسسه سینا پایاننامه دوره کارشناسی ارشد خود را به مقاله تبدیل کنید و از امتیازات آن استفاده کنید.

موسسه علمی پژوهشی سینا در تبریز در زمینه همه خدمات دانشگاهی برای شما دانشجویان و محققین عزیز خدمات ارزنده ای ارائه میکند.این موسسه برای تمامی خدماتی که ارائه میکند تا 24 ساعت نیز پشتیبانی ارائه میکند و شما میتوانید در صورت نارضایتی درخواست بازبینی دوباره از موسسه را داشته باشید. 

و علاوه بر این شما میتوانید از زمانی که سفارش خود را در این موسسه ثبت کردید تا زمان تحویل به صورت کاملا آنلاین و 24 ساعته با کارشناس موسسه در ارتباط باشید.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

ایمیل: pub.sina@gmail.com

 

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام