سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مدت زمان چاپ مقاله isi

انتشار 18 اردیبهشت 1398
مطالعه 6 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات isi زمان بسیاری طول میکشد چون این مجلات بسیار معتبر میباشند و اصولا داوری سختگیرانه ای دارند در صورتی که میخواهید مقاله شما هر چه سریع تر مقاله مرحله داوری مجلات isi را طی کند میبایست توسط متد ها و روش های خاصی این زمان را کاهش دهید.

مدت زمان چاپ مقاله isi

مجلات ISI چیست؟

مجلات ISI جزء بخشی از موسسه تامسون رویترز که یکی از معتبر ترین موسسات در سطح جهان است می باشد. از این رو این مجلات امتیاز پژوهشی بالایی نسبت به بقیه مجلات دارد. در واقع ISI یک مرجع تعیین استاندارد و معتبر بودن نشریات علمی در سراسر جهان است بدین معنا که صلاحیت نشریات مختلف در زمینه‌های مختلف بررسی‌ می شوند و در صورت داشتن اعتبار علمی و رعایت اصول فنی چاپ نشریه، در لیست نشریات این موسسه قرار می‌گیرد؛ بنابراین مجلاتی که در لیست مجلات این موسسه قرار می‌گیرند به مجلات ISI مشهور هستند و اگر مقاله‌ای در چنین مجلاتی به چاپ برسد، مقاله ISI نام می‌گیرد.

مجلات ISI چیست؟

رتبه بندی مجلات ISI

رتبه بندی مجلات ISI به چه شکلی می باشد؟

تاکنون متوجه شدیم که مجلات یا ژورنال های ISI مجلاتی هستند که در لیست مجلات موسسه تامسون رویترز قرار دارند و این مجلات، مجلات معتبری هستند. اما همه مجلات ISI از نظر اعتبار در سطح یکسانی قرار ندارد و برخی مجلات معتبرتر از مجلات دیگر هستند. اما ملاک رتبه بندی مجلات ISI چیست؟ ملاکی که موسسه تامپسون رویترز برای ارزش دهی به مجلات ISI استفاده می کند، ایمپکت فاکتور (IF) و یا ضریب تاثیر نام دارد و به صورت میانگین تعداد دفعاتی که به مقالات یک مجله در دو سال قبل رفرنس داده شده است، تعریف می گردد. بالاتر بودن ایمپکت فاکتور یک مجله بدین معناست که مقالات این مجله به طور میانگین توسط مقالات بیشتری مورد ارجاع قرار گرفته اند و بنابراین این مجله در بین محققان از اعتبار بیشتری برخوردار بوده است و بیشتر مورد استناد قرار گرفت است.

انواع مجلات ای اس ای ISI

مجلات تضمینی:

مجلات ISI به دو دسته ISI LISTED و JCR تقسیم می شوند. مجلات ISI LISTED ها مجلات بدون ایمپکت فاکتور (IF) هستند که زمان داوری آنها سریع تر بوده و تضمینی هستند. اساتید و دانشجویان گروه های پزشکی و وزارت بهداشت میتوانند با مراجعه به سینا ترجمه تقاضای معرفی مجلات تضمینی داشته باشند که این مجلات در سامانه منبع یاب وزارت بهداشت موجود می باشد. مقاله شما برای داوری به این مجلات ارسال می گردند و زمانی که مقاله شما مورد پذیرش مجله واقع شد، هزینه چاپ دریافت شده و نامه پذیرش از طرف مجله ارسال می گردد. چنانچه مقاله مورد پذیرش مجله واقع نشود مجله ی دیگری معرفی و جایگزین می گردد و هیچ هزینه ای از نویسنده دریافت نمی گردد.

مجلات غیر تضمینی:

دسته دوم مجلات ای اس ای مجلات JCR هستند که دارای ضریب تاثیر یا (Impact factor (IF می باشند. مقاله شما برای ارسال به این مجلات فرمت بندی و سابمیت شده و Username و Password یا مکاتبات ایمیلی برای نویسنده ارسال میگردد . تا حصول نتیجه تیم تحقیقاتی سینا روند داوری را پیگیری می کنند. روند داوری این مجلات به طور میانگین 3 ماه به طول می انجامد. و ازاین جهت غیر تضمینی هستند که موسسه امکان رایزنی در این مجلات را نداشته و تنها بار علمی مقاله می باشد که باعث اکسپت یا ریجکت مقاله می گردد.

انواع مجلات ای اس ای

تشخیص ISI  بودن مجله

چگونگی تشخیص دهیم که مجله ISI می باشد؟

همانطور که عنوان شد ملاک ISI بودن یا نبودن یک مجله قرار گرفتن نام آن مجله در فهرست مجلات موسسه تامسون رویترز می باشد. بنابراین برای بررسی اینکه مجله ای ISI می باشد یا خیر می بایست به وبسایت این موسسه مراجعه نمود و نام مجله و یا شاپا مجله( ISSN) را جستجو نمود. در صورتی که نام مجله در نتایج جستجو نمایش داده شود، مجله مورد نظر شما جزو مجلات ISI می باشد. با توجه به این که ISI بودن یا نبودن یک مجله همیشگی نیست و با ارزیابی سالانه ای که این موسسه انجام می دهد ممکن است مجلاتی جدید به این فهرست اضافه شوند و یا مجلاتی حذف شوند، حتما به وبسایت تامسون رویترز مراجعه نموده و نام و یا ISSN مجله را جستجو نمایید. آدرس سایت تامسون رویترز برای جستجوی نام مجله:

http://mjl.clarivate.com/

بهتر است به جای نام مجله، ISSN مجله را جستجو نمایید.

زمان داوری مجلات ISI

زمان داوری مجلات ISI

همانطور که می دانید مجلات JCR مدت زمان داوری بسیار طولانی تری نسبت به مجلات ISI LISTED دارند به طوری که ممکن است شما چندین ماه منتظر نتیجه داوری بمانید البته در این مجلات نیز این زمان با توجه به عوامل مختلف متغییر میباشد.عواملی ازجمله نوع مجله اصلی ترین تعیین کننده مدت زمان داوری در مجلات isi میباشند باید توجه داشته باشید که مجله مورد نظر شما مجله ای دارای ایمپکت فاکتور میباشد یا خیر و سپس اقدام به پذیرش کنید.پروسه داوری در این مجلات ایمپکت دار حداقل دو ماه ولی مجلات بدون ایمپکت داریم که زیر 1 ماه هم نتیجه داوری و پذیرش را می توان اخذ نمود.

چگونه زمان داوری را بررسی نماییم؟

شما برای کسب اطلاعات دقیق در مورد زمان داوری مجلات isi میتوانید از راه های زیر اقدام نمایید.

چگونگی بررسی زمان داوری

به سایت رسمی موسسه تامسون رویترز مراجعه فرمایید در این سایت در بخش Master Journal List میتوانید با وارد نمودن شناسه ISSN مجله مدنظر و با نمایه شدن آن در صفحه بعدی، در قسمت ACCEPT RIATO پذیرش سخت یا آسان بودن مجله را مشاهده خواهید کرد و در بخش PEER REVIEW مدت زمان داوری و بررسی مقاله بطور تقریبی را مطلع می شوید.

برای مشاهده میانگین زمان داوری مجلات Elsevier به سایت اصلی الزویر مراجعه فرمایید و از این سایت مشاهده فرمایید در این سایت میانگین مدت زمان داوری مجلات مشخص شده است.

در سایت اصلی مجلات ایمیل و نام سردبیر مجله موجود می باشد می توانید با ادیتور مجله نسبت به سوالات خود مکاتبه نمایید تا شما را از مدت زمان تقریبی داوری مقالات مطلع سازند.

می توانید از سایت مجله مقالاتی که عنوان، محتوا شبیه به مقاله شما باشد را دانلود کرده و مطالعه کنید که آن مقاله از ابتدای سابمیت شدن تا دریافت کامنت های داوران چقدر زمان برده است مطلع می شوید.

خدمات سینا ترجمه در تسریع پذیرش و چاپ در مجلات ISI

برای اینکه مقاله شما در مجلات معتبر ISI در کوتاه ترین زمان به چاپ برسد باید طبق موارد که در زیر به آنها اشاره شود اقدام کرد

استخراج مقاله از پایان‌نامه و یا نگارش مقاله در سطح قابل قبول

ترجمه مقاله به صورت تخصصی جهت چاپ در مجلات داخلی و خارجی ISI

ویرایش علمی و تخصصی و گرامری مقاله قبل از ارسال مقاله به مجله‌ ISI

انتخاب مجله ISI موردقبول وزارت علوم، دانشگاه آزاد، پیام نور و وزارت بهداشت

فرمت بندی مقاله به فرمت مجله.

سابمیت مقاله به مجله isi و تمام پیگیری‌های لازم جهت چاپ مقاله

خدمات سینا ترجمه

پذیرش و چاپ مقاله ISI

پذیرش و چاپ مقاله در مجلات ISI

در صورتی که برای چاپ مقاله isi عجله دارید و زمانتان محدود میباشد میتوانید از کارشناسان و محققین سینا ترجمه کمک بگیرید در این موسسه کارشناسان و محققین ما با به کارگیری متدها و شیوه های خاص در مرحله ترجمه و ویرایش مقالات زمان داوری مجلات را به حداقل ترین زمان ممکن کاهش داده اند و شما میتوانید در صورت لزوم سفارشات خود را برای چاپ مقالات isi به کارشناسان سینا ترجمه تحویل دهید تا در عرض کمترین زمان و با کمترین هزینه مقالات شما را ویرایش کنند و آماده مرحله چاپ کنند.این موسسه با سابقه چندین ساله ای که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات دارد کاملا آشنا به حساسیت ها داوران مجلات میباشد بنابر این نیازی نیست که نگران از دست دادن زمان باشید.کارشناسان سینا ترجمه با توجه به سابقه و توانایی بسیار زیادی که در پذیرش و چاپ مقالات دارند نیازی نیست که نگران باشید به صورت تضمینی مقاله شما در معتبر ترین مجلات isi به چاپ خواهد رسید.

جهت ثبت سفارش پذیرش و چاپ مقاله در سینا ترجمه می‌توانید از طریق لینک‌های مربوطه که در زیر همین مطلب آورده شده است اقدام نمایید و یا از طریق تماس و یا ایمیل و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، تلگرام) با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

فاصله بین پذیرش مقاله و چاپ مقاله عمدتاً از سوی سردبیر بر روی نامه پذیرش قید می­‌شود. این زمان ممکن است از چند روز تا حتی دو سال متغیر باشد

بله، زمانی که یک مقاله به صورت رسمی از یک مجله پذیرش شده باشد، به معنای آن است که آن مقاله در یکی از شماره‌های آتی مجله قطعاً چاپ خواهد شد. ممکن است برخی دانشگاه‌ها نامه پذیرش را مورد تایید قرار ندهند که این امر در بسیاری از کشورهای دنیا منسوخ است. در مجموع نامه پذیرش به منزله چاپ قطعی مقاله در مجله است.

مقاله‌­ای که پذیرش شده است به‌احتمال بسیار پایین در مراحل بعدی ریجکت می­‌شود مگر اینکه سردبیر در مراحل بعدی متوجه مسئله خاصی در محتوای مقاله شده باشد.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام