سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

موسسه چاپ مقاله در مجلات isi اورژانسی

انتشار 22 مهر 1399
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقاله isi از مواردی هست که هر دانشجو و استاد دانشگاهی باید در رزرمه علمی خود داشته باشد. نگارش مقاله isi و انتخاب مجله isi متناسب با موضوع مقاله و اخذ پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi نیاز به تجربه و تخصص دارد. موسسه سینا با سابقه ی درخشان در این زمینه در خدمت دانشجویان و اساتید می باشد تا به صورت اورژانسی پذیرش از مجلات isi را اخذ نماید

موسسه چاپ مقاله در مجلات isi اورژانسی

در این مقاله شما را با نحوه چاپ اورژانسی مقاله ISI در مجلات معتبر آشنا می نماییم:

هدف از چاپ مقاله ISI

انتشار مقاله در ژورنال های معتبر به عنوان جزء اجتناب ناپذیر پروسه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری به شمار می آید. چاپ مقالات علمی نشان دهنده ی علاقه ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی ، میزان جدیت وی در انجام آن و میزان تخصص وی در رشته خود می باشد. در بیشتر دانشگاه های کشورمان ۲ نمره پایان نامه را به چاپ مقاله از پایان نامه اختصاص می دهند. دانشجویان ارشدی که دارای مقالات ISI هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر، به ویژه در مقطع دکتری دارند. همچنین داشتن مقاله ISI در رزومه علمی شانس پذیرش بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا، استخدام در ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی و ... را افزایش می دهد.

نگارش مقاله ISI

برای چاپ مقاله ISI در نشریات و مجلات معتبر، ابتدا نیاز به یک نویسنده ماهر هست تا بتواند یک مقاله خوب با دقت و مهارت بالا و خالی از ایراد نگارشی و گرامری بنویسد. لازمه این کار این است که فرد دانش وسیعی در زمینه موضوع پژوهشی خود داشته باشد. کسی که میخواهد مقاله خود را در مجلات ISI به چاپ برساند، علاوه بر داشتن تخصص در حوزه تحصیلی خود باید دانش وسیعی از مجلات، فاکتورهای مهم آنها، نحوه پاسخگویی به ادیتور، نحوه سابمیت مقاله و تمام آنچه برای چاپ مقاله با آن روبه روست ، تسلط داشته باشد.

اگر زمان و تخصص کافی برای نوشتن مقاله ISI در حوزه تحقیاتی خود را ندارید، کارشناسان موسسه سینا میتوانند از پایان نامه شما ، مقاله ISI استخراج کرده و برای اخذ پذیرش و چاپ آن در مجلات ISI به صورت فوری اقدام نمایند.

هر مجله ISI حوزه تخصصی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و بصورت اورژانسی چاپ می کند که در حیطه تخصصی خود باشد. پس لازم است قبل از ارسال مقاله به مجله، بخش اسکوپ آن را مطالعه نمایید تا با انتخاب مجله اشتباه ، زمان ، وقت و هزینه ی خود را هدر ندهید. کارشناسان موسسه سینا با ارائه مشاورهای رایگان مجلات ISI تخصصی رشته ی شما را معرفی کرده و برای اخذ پذیرش فوری مقاله تان اقدام می نمایند.

موسسه سینا

موسسه سینا با داشتن سابقه ی بالغ بر 5 سال در زمینه چاپ مقاله از جهت داشتن چند خصوصیت توانسته است رضایت اغلب نویسندگان و اساتید کشورمان را جلب نماید.

شفافیت در فرآیند چاپ مقاله ISI

موسسه سینا قبل از هر اقدامی لیست مجلات ISI مرتبط با رشته متقاضی را به وی ارسال مینماید تا متقاضی با بررسی مجلات و اخذ تاییدیه از دانشگاه خود برای چاپ مقاله ISI خود در این مجلات اقدام نماید. این عمل، شفافیت شروع فرآیند چاپ مقاله ISI را تضمین می نماید زیرا متقاضی خود را در حالت انفعال نمی داند و برعکس کاملاً اختیار کامل را دارد.

پاسخگویی و پیگیری مسولانه در فرآیند چاپ مقاله ISI

مهمترین اصل و اخلاق حرفه ای در موسسه سینا، دو فاکتور پاسخگویی و پیگیری مسوولانه می باشد. از زمانی که متقاضی چاپ مقاله با موسسه سینا تماس میگیرید تا اتمام کار و ارائه لینک چاپ شده مقاله ISI ایشان، کارشناسان موسسه سینا دلسوزانه پیگیری کار وی هستند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
هزینه نوشتن مقاله ای اس ای در رشته حقوق و گرفتن اسپت آن چقدر است( تهیه مقاله به اضافه گرفتن اکسپت)
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. با عرض پوزش در زمینه نگارش مقاله خدمات نداریم اگر پایان نامه داشته باشید مقاله استخراج کرده و در مجلات معتبر به چاپ می رسانیم. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

صادق رضا پور
هزینه نوشتن مقاله ای اس ای در رشته حقوق و گرفتن اسپت آن چقدر است( تهیه مقاله به اضافه گرفتن اکسپت)
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام