سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله آی اس آی isi پزشکی

انتشار 19 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

یکی از روشهای رایج انتشار نتایج تحقیقات و مطالعات جدید محققین و پژوهشگران ر حوزه علوم مختلف، نگارش و چاپ مقالات علمی در ژورنالهای معتبر دنیاست تا محتوای این آثار ارزشمند علمی بدین طریق در دسترس سایر دانشمندان و محققین در سراسر دنیا قرار گیرد.

مقاله آی اس آی isi پزشکی

یکی از روشهای رایج انتشار نتایج تحقیقات و مطالعات جدید محققین و پژوهشگران در حوزه علوم مختلف، نگارش و چاپ مقالات علمی در ژورنالهای معتبر دنیاست تا محتوای این آثار ارزشمند علمی بدین طریق در دسترس سایر دانشمندان و محققین در سراسر دنیا قرار گیرد. مجلاتی که در حوزه چاپ و نشر مقالات علمی فعالیت دارند، با دنبال کردن این فعالیت در واقع بستر افزایش ارتباط میان محققین در نقاط مختلف دنیا را فراهم می آورند. دسته ای از این مجلات که برای اغلب مردم نام آشنا بوده و به لحاظ اعتبار، مورد تایید تمام مراکز علمی و دانشگاهی دنیاست، در پایگاه علمی isi نمایه میشوند که بسیار پرطرفدار بوده و از طرفی جزو سخت گیرترین مجلات در اکسپت و چاپ مقاله محسوب میشوند.

همانطور که میدانید پیشرفتهای علمی در حوزه پزشکی روز به روز دامنه گسترده تری پیدا کرده و نیاز به دسترسی به یافته های جدید برای محققان محسوس تر میگردد. در ایران نیز به جهت پرطرفدار بودن رشته های پزشکی و گرایشهای مرتبط با آن، بخش اعظم مقالات علمی نگارش و چاپ شده ایرانی در مجلات معتبر دنیا متشکل از مقالات حوزه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، بهداشت و سایر رشته‌های علوم پزشکی و بالینی می‌باشد.

علوم پزشکی در واقع به دنبال یک رویکرد چند رشته ای بوده و شامل کاربرد علمی پیشرفت ها و مداخلات تکنولوژیک در توسعه اصول، روش ها، ابزار و تکنیک های کاربردی در صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی میباشد و این مهم میسر نمیشود مگر با مطالعات مداوم و پیوسته پژوهشگران و محققین و ارائه نتایج یافته ها در قالب مقالات علمی در سطح جهانی. 

با توجه به اهمیت چاپ مقالات پزشکی خصوصا در مجلات isi، گروههای مختلفی از دانشجویان رشته پزشکی و رشته های مرتبط با علوم پزشکی در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی خود و با اهداف متفاوتی، اقدام به نگارش و تدوین مقالات علمی بر اساس ایده های ناب و کاربردی خود میکنند تا با به چاپ رساندن این مقالات در ژورنالهای معتبر isi از مزایای آن بهره مند شوند. چاپ مقاله در این پایگاه علمی اگر چه مسیر پر پیچ و خمی داشته و در واقع یکی از چالشهای پیش روی نویسندگان مقالات علمی در طول دوران تحصیل خود محسوب میشود، اما مزایای فراوانی نیز هم در سطح بین المللی و هم در داخل کشور برای محققین علوم پزشکی دارد از جمله:

– پذیرش راحت تر در مقطع دکتری (آموزشی و پژوهشی) و پسا دکتری در دانشگاه های علوم پزشکی

– پذیرفته شدن بسیار راحت تر به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در دانشگاه های علوم پزشکی

– استخدام راحت تر در کلیه ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

– امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان

– شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع

– امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهای بالا در زمینه درمان و علوم پزشکی

– گرفتن بورس تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان

– نظریه پردازی و بیان دیدگاه های نویسندگان در زمینه های تخصصی درمان و علوم پزشکی

– ثبت کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ آثار علمی آنها

چاپ مقاله آی اس آی isi پزشکی در موسسه سینا

اگر دانشجوی رشته پزشکی یا سایر گرایشهای این رشته هستید و مقالات نگارش شده ای برای چاپ دارید، میتوانید با کمک کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام به پذیرش و چاپ آن کنید. اساتید و نخبگان حاضر در بخش چاپ مقالات علمی در موسسه، با تجربه چاپ مقالات متعدد در برترین مجلات دنیا، صفر تا صد خدمات چاپ مقاله را در بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه خواهند داد. همچنین ترجمه تخصصی مقالات شما در کمترین زمان توسط مجربترین مترجمان متخصص در حوزه علوم پژشکی انجام شده و برای ارسال به ژورنال isi مورد نظر آماده خواهد شد. این اطمینان به شما داه میشود که مقالات شما در اسرع وقت و بصورت تضمینی به چاپ خواهد رسید. همچنین تمام امور مربوط به فرمت بندی و ویراستاری مقاله در خود موسسه و توسط کارشناسان این حوزه انجام خواهد شد. برای استفاده از هر یک از این خدمات، کافیست از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

بیشتر بخوانید:

چاپ مقاله pubmed در رشته های پزشکی

چاپ مقاله در رشته های پزشکی

چاپ مقاله ISI دندان پزشکی

ترجمه تخصصی متن پزشکی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام