سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله isi برای معافیت سربازی

انتشار 17 فروردین 1399
مطالعه 3 دقیقه

شاید برای شما نیز این پرسش مطرح شود که آیا فعالیتهای پژوهشی و چاپ مقالات علمی تاثیری در شرایط و مدت خدمت سربازی افراد تاثیری دارد یا خیر.

مقاله isi برای معافیت سربازی

شاید برای شما نیز این پرسش مطرح شود که آیا فعالیتهای پژوهشی و چاپ مقالات علمی تاثیری در شرایط و مدت خدمت سربازی افراد تاثیری دارد یا خیر. از آنجایی که بحث خدمت سربازی یکی از دغدغه های دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در هر رشته ای محسوب میشود، در این گفتار قصد داریم اطلاعاتی در این خصوص به شما همراهان عزیز ارائه کنیم.

یکی از راه های کسر خدمت سربازی برای آقایان، چاپ مقاله ISI، چاپ مقاله علمی و پژوهشی، چاپ مقاله همایشی، و چاپ کتاب می باشد. واجدین شرایط خدمت سربازی می توانند با چاپ مقاله و یا چاپ کتاب در حوزه های تخصصی که مورد تایید بنیاد نخبگان نیروهای مسلح است از 4 تا 6 ماه و یا شاید در بعضی از مواقع بیشتر از شش ماه (بسته به نظر داوران بنیاد نخبگان نیروهای مسلح) مشمول کسر خدمت سربازی شوند. اما ذکر این نکته ضروریست که بحث معافیت کامل شایعه ای بیش نبوده و صحت ندارد. 

مراحل دریافت کسر خدمت سربازی از طریق چاپ مقاله ISI

 ابتدا سرباز باید نامه ای از ” بنیاد نخبگان نیروهای مسلح” اخذ نموده و سپس جهت ارائه عنوان مقاله ISI به یکی از سازمان ها و نهادهای نظامی مورد تایید بنیاد مراجعه نماید. نکته قابل توجه این است که اگر عنوان مقاله ISI مورد تایید مرکز نظامی نبود سرباز باید نامه عدم نیاز را از آنها دریافت نموده و آنرا به بنیاد تحویل دهد تا از طرف بنیاد به مرکز دیگری معرفی شود.
برای شناسایی مراکز، سازمان ها و نهادهای نظامی که کسر خدمت از طریق چاپ مقاله ISI مورد قبول آنها است کافی است به سایت نظام وظیفه مراجعه نمایید و بر اساس رشته و حوزه تخصصی خود این پروژه ها را جستجو کنید و سپس نامه مورد نیاز را از آن سازمان دریافت نمایید.
معمولا بین چاپ کتاب و چاپ مقاله و میزان کسر خدمت تفاوت چندانی مشاهده نمی شود و اکثرا بصورت توافقی و پس از تجمیع نظرات داوران دارای درجه نظامی تعیین می گردند. چنانچه سرباز نسبت به مدت کسر خدمت خود اعتراض دارد می تواند تقاضای تجدید نظر ارائه کند. همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای اینکه حداقل 8 ماه کسر خدمت دریافت کنند، می توانند همزمان دو پروژه چاپ مقاله و یا چاپ کتاب را با هم ارائه نمایند.

مزایای چاپ مقاله ISI و کتاب برای دریافت کسر خدمت سربازی

  • زمان چاپ مقاله ISI و چاپ مقاله همایشی کوتاه است و نسبت به سایر پروژه های عملی بنیاد آسانتر است.
  • پروسه اداری چاپ مقاله ISI جهت مشمول شدن برای دریافت کسر خدمت سربازی کوتاه است.
  • هزینه چاپ مقاله نسبت به سایر پروژه های عملی بنیاد پایین تر است
  • نیازی به گزینش سرباز قبل از معرفی طرح سربازی نیست. در پروژه های عادی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مانند چاپ مقاله ISI نیازی به گزینش سرباز نیست و تنها نیاز است تا موازین شرعی در مقاله رعایت شوند.

اما تنها راه برای کسر خدمت سربازی چاپ مقاله نبوده و میتوان با چاپ کتاب نیز از این امتیاز استفاده کرد. چاپ کتاب خصوصا از پایان نامه های دوره ارشد و دکترا که نیاز به صرف زمان مجزا برای نگارش نیز ندارند، بهترین گزینه برای دریافت کسری خدمت برای مشمولان میباشد و حتی به دلیل زمانبر بودن نگارش و چاپ مقاله، گزینه چاپ کتاب از پایان نامه، پیشنهاد بهتری خواهد بود. همچنین شما میتوانید به جای نگارش مقاله، اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه خود کرده و در یکی از مجلات معتبری که روسه داوری و پذیرش کوتاهتری دارند به چاپ برسانید.

در هر کدام از روشهای پیشنهادی بالا میتوانید برای دریافت خدمات مربوطه در حوزه پذیرش و چاپ مقاله به سایت موسسه سینا مراجعه نموده و اطلاعات لازم را در این خصوص کسب نمایید. کارشناسان موسسه بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره و خدمت به شما مشمولین و پژوهشگران عزیز میباشد. خدمات موسسه شامل استخراج مقاله از پایان نامه، چاپ کتاب از پایان نامه و انجام تمام فرایندهای مربوط به چاپ کتاب های ترجمه شده و تالیفی، ترجمه کتاب و مقاله، فرمت بندی و آماده سازی مقالات برای ارسال به مجله، سابمیت مقاله و دریافت پذیرش و چاپ تضمینی مقالات میباشد. 

بیشتر بخوانید:

پروژه کسر خدمت چیست؟

معافیت سربازی با سهمیه ایثارگری

هزینه چاپ مقاله isi تضمینی

پذیرش چاپ مقاله ISI در کمترین زمان

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام علیکم ، من با مدرک فوق لیسانس الکترونیک بعنوان ستوان وظیفه مشغول به خدمت مقدس سربازی در ناجا میباشم.حالا سوالی که برای بنده پیش امده پایان نامه و مقاله isi زمان دانشجویی من ایا کسر خدمت دارد؟؟ یا باید در حین خدمت مقاله ارائه بدهیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
با سلام و عرض ادب احتراما کمال تشکر را داریم که سینا ترجمه را انتخاب فرموده اید. معمولا مشکلی ندارد و کسری خدمت شامل می شود. ولی برای دریافت اطلاعات کامل تر شما می توانید از بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و یا نهادهای نظامی مورد تایید بنیاد سوال نمایید. با سپاس
2 سال پیش
بازدیدکننده

مهدی خورابه
سلام علیکم ، من با مدرک فوق لیسانس الکترونیک بعنوان ستوان وظیفه مشغول به خدمت مقدس سربازی در ناجا میباشم.حالا سوالی که برای بنده پیش امده پایان نامه و مقاله isi زمان دانشجویی من ایا کسر خدمت دارد؟؟ یا باید در حین خدمت مقاله ارائه بدهیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
2 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام