سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله isi پولی

انتشار 20 فروردین 1399
مطالعه 4 دقیقه

بحث هزینه همیشه جزو مواردی بوده است که قبل از انجام هر کاری باید برآورد شده و بودجه لازم برای تامین آن در نظر گرفته شود حتی در بحث کارهای پژوهشی و چاپ مقالات علمی در مجلات خارجی.

مقاله isi پولی

بحث هزینه همیشه جزو مواردی بوده است که قبل از انجام هر کاری باید برآورد شده و بودجه لازم برای تامین آن در نظر گرفته شود حتی در بحث کارهای پژوهشی و چاپ مقالات علمی در مجلات خارجی. همانطور که میدانید بعضی از مجلات خارجی برای داوری و چاپ مقالات از نویسندگان هزینه دریافت میکنند و بعضی بصورت رایگان مقاله را داوری کرده و چاپ میکنند. معمولا تمام اطلاعات مربوط به ژورنال، اوپن اکسس یا کلوز اکسس بودن مجله در بخشی از سایت مجله با عنوان راهنمای نویسندگان " Author Guidelines " نوشته میشود. اما اساسا منظور از اوپن اکسس و یا کلوز اکسس بودن مجلات چیست و چگونه میتوان فهمید که هزینه ی مجله مورد نظر برای چاپ مقاله چقدر می باشد؟

با توجه به این موارد درمیابیم که انتخاب مجله برای چاپ مقاله مهم ترین بخش از فرایند چاپ مقاله می باشد و کمک می کند تا بتوانید برنامه ریزی درستی برای نگارش مقاله خود داشته باشید. معیارهای خاصی در انتخاب مجله به منظور چاپ مقاله وجود دارد که بایستی به آنها توجه نمایید. از جمله این معیارها نوع دسترسی به مجله و مقالات چاپ شده در آن، تیراژ مجله، پولی یا رایگان بودن چاپ مقاله، میزان ضریب تاثیر آن (impact factor) و شمار خوانندگان آن می باشد.مجلات isi از لحاظ نوع دسترسی و در واقع پولی و رایگان بودن، به دو دسته تقسیم میشوند: مجلات  OPEN ACCESS و مجلات CLOSE ACCESS.  

مجلات Open Access

شکل گیری این مجلات به دو دلیل اتفاق افتاده است. اولا در بسیاری از موارد پژوهشگران زمان کمی برای اخذ پذیرش مقاله خود دارند. بدین منظور می توانند با پرداخت هزینه، داوری سریع داشته باشند تا هرچه سریعتر مقاله ی خود را به مرحله داوری برسانند. البته این به معنای پذیرش مقاله نیست. بلکه شما فقط هزینه داوری سریع و خارج از نوبت را پرداخت میکنید. دلیل دوم حمایت از پژوهشگرانی است که می خواهند به این مقالات چاپ شده بدون پرداخت هزینه دسترسی داشته باشند. چون در مجلات کلوز اکسس پژوهشگران باید مقالات را از وبسایت مجلات و انتشارات خریداری کنند. قیمت خرید مقالات عموما  از 30 دلار شروع می شود. اما در مجلات دسترسی آزاد برای سهولت کار پژوهشگرانی که میخواهند به متن مقالات دسترسی داشته باشند، بجای اینکه این پول توسط آنها پرداخت شود، از نویسندگان مقالات دریافت می شود.

مجلات close access

در مجلات CLOSE ACCESS خوانندگان حق آبونمان مجلات را می پردازند و همچنین در این مجلات، بین مولف و نشریه قرارداد کپی رایت امضا می گردد و مجله تمام حقوق تکثیر و اشتراک گذاری مقاله را عهده دار میشود. در این مجلات پس از پذیرش مقالات نسخه ی نهایی برای نویسندگان فرستاده می شود. همچنین پس از پذیرش در تاریخی که خود مجله اعلام می کند، مقاله ی شما بصورت آنلاین در وبسایت مجله یا انتشارات نمایه می شود.

معیار های انتخاب مجلات OPEN ACCESS یا CLOSE ACCESS متفاوت است. مجلات OPEN ACCESS، اگرچه هزینه بیشتری برای چاپ مقالات دارند، اما داوری نسبتا راحت تری دارند. در مقابل مجلات CLOSE ACCESS مجلات بسیار معتبر و شناخته شده ای هستند ولی داوری نسبتا سخت تر و زمان برتری دارند.این مجلات معمولا دارای ایمپکت فکتور هستند. البته باید گفت که برخی دیگر از مجلات ایمپکت دار isi  ممکن است پولی باشند و برای چاپ مقاله از نویسنده مقاله هزینه چاپ دریافت کنند.

چاپ مقاله isi پولی در موسسه سینا

همواره پذیرش و چاپ مقالات ISI در مجلات معتبر سخت تر و زمانبر تر از چاپ مقالات در مجلات معمولی است. اما  طبعا یک مقاله ی چاپ شده در بهترین مجلات حوزه ی تخصصی شما ارزش بیشتری از چند مقاله در مجلات با کیفیت متوسط خواهد داشت. پس کیفیت مقاله ی خود را بهبود ببخشید و صبور باشید. معمولا فرآیند اکسپت و چاپ مقاله ISI بین 3 ماه تا بیش از 1 سال زمان ببرد. اما اگر امور پذیرش و چاپ مقاله خود را به موسسه سینا بسپارید ما بواسطه تجربه چندین ساله خود در چاپ مقالات isi و حضور متخصصین و کارشناسان خبره در بخش پذیرش و چاپ مقاله، این زمان را برای شما به حداقل خواهیم رساند. برای استفاده از خدمات ما کافیست:

1. در خواست خود را همراه شماره تماس به آدرس  pub.sina@gmail.com ایمیل کنید.

2. کارشناس مربوطه درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی در اسرع وقت پاسخ داده و از شما درخواست خواهند کرد تا چکیده مقاله خود را همراه با اطلاعات هویتی، ایمیل کنید.

3. با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله، چند ژورنال معتبر، به شما پیشنهاد میشود.

4. انتخاب ژورنال توسط شما انجام شده و ترجمه، فرمت بندی و ویراستاری مقاله توسط متخصصین موسسه آغاز میشود.

5. سابمیت مقاله به ژورنال درخواستی توسط موسسه انجام میگیرد.

6. پس از سابمیت، یووزر - پسوورد دریافتی برای پیگیری روند پذیرش مقاله، در اختیار شما قرار میگیرد و خود موسسه نیز هر هفته، پیگیری های لازم را برای چاپ سریع و تضمینی مقاله، انجام میدهد.

بیشتر بخوانید:

کدام مجلات پولی هستند؟

چاپ مقاله در مجلات ISI چقدر هزینه دارد؟

تفاوت مجلات پولی و رایگان در چاپ مقاله

قیمت اکسپت مقاله Scopus

 

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام