سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

مقاله نویسی

انتشار 1 خرداد 1399
مطالعه 2 دقیقه

تمامی دانشجویان مقطع ارشد و دکتری برای دفاع خود نیازمند ارائه مقاله به دانشگاه هستند همچنین داوطلبان ازمون دکتری برای اخذ 22 امتیاز پژوهشی نیازمند ارائه مقاله در روز مصاحبه هستند. این نیازمندی باعث شد تا به مشاوره مقاله نویسی در این صفحه بپردازیم.

مقاله نویسی

دانشجویان مقطع ارشد و دکتری برای اخذ نمره پایان نامه خود و هم چنین برای اخذ اجازه دفاع نیازمند ارائه مقاله مستخرج از پایان نامه خود به دانشگاه هستند.

علاوه بر این دانشجویان داوطلب ازمون کتبی نیز نیازمند ارائه مقاله در روز ازمون مصاحبه هستند. همانطور که میدانیم ازمون دکتری در دو بخش کتبی و مصاحبه برگذار می شود. کسانی که نمره حد نصاب را در ازمون کتبی کسب نمایند به مرحله مصاحبه می رسند ،بخش دیگری که تأثیر مهمی در پذیرش داوطلبان دکتری دارد. نمره مصاحبه خود شامل ارزیابی اساتید از داوطلب در جلسه مصاحبه و نیز بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی شرکت‌کنندگان می‌باشد.

سوابق پژوهشی داوطلبان معمولاً شامل تألیف و ترجمه کتاب، تألیف و ترجمه مقاله و ثبت اختراع  و نیز کسب مقام در جشنواره‌های علمی نظیر جشنواره خوارزمی و جشنواره فارابی است. برای اطلاع از نحوه امتیازدهی مصاحبه دکتری به این صفحه مراجعه نمایید. داوطلبان عزیز می‌توانند با رجوع به لینک برای ارتقا رزومه خود اقدام نمایند.

نمره مقاله در مصاحبه دکتری

بر اساس آخرین جدول امتیازدهی مصاحبه دکتری، داشتن مقاله می‌تواند تا 32 امتیاز در مصاحبه دکتری (حدود یک سوم نمره مصاحبه) داشته باشد. این مقالات می‌تواند شامل مقالات علمی-پژوهشی، ISI، علمی-ترویجی و نیز مقالات کنفرانسی باشد. 

انواع مقاله برای مصاحبه دکتری

مقالات نگارش‌یافته را می‌توان به همایش‌های داخلی و یا خارجی ارسال نمود که در مصاحبه دکتری مقالات کنفرانسی داخلی تا 1 امتیاز و خارجی تا 2 امتیاز را مشمول می شوند. همچنین امکان چاپ مقالات در نشریات داخلی نیز وجود دارد. وزارت علوم فهرست نشریات معتبر داخلی را هر ساله به روز رسانی می کند . مجلات داخلی که مشمول امتیاز در مصاحبه دکتری می شوند علمی پژوهشی و علمی ترویجی هستند که به ترتیب بیشترین و کمترین امتیاز را شامل می شوند.

همچنین دسته مهمی از نشریات علمی پژوهشی خارج از کشور نشریاتی است که تحت عنوان مقالات ISI و اسکوپوس شناخته می‌شوند. اطلاع از نکات مقاله نویسی ISI و  Scopus و نحوه ارسال و گرفتن پذیرش این مقالات نیز جهت پذیرش مقاله اهمیت بالایی دارد. 

مشاوره مقاله نویسی رایگان

داوطلبان ازمون دکتری و هم چنین دانشجویان نیازمند ارائه مقاله برای دفاع می توانند با ثبت سفارش در پایین همین صفحه از خدمات مشاوره ی تلفنی و انلاین موسسه سینا بهره مند گردند. داوطلبان می توانند بعد از اخذ مشاوره رایگان ، پایان نامه خود را به کارشناسان موسسه سینا ارسال نمایند تا بعد از بررسی جهت استخراج مقاله توسط متخصص رشته، اقدام به استخراج مقاله شود و بعد از ترجمه تخصصی در موسسه برای مجلات معتبر خارجی اقدام به اخذ پذیرش و چاپ شود که این مجلات دارای تضمین بالا برای پذیرش در کم ترین زمان هستند.

مطالب مرتبط

نگارش و ترجمه مقاله ISI

ترجمه ﺗﺧﺻﺻﯽ اﻧﮕﻠﯾﺳﯽ به ﻓﺎرﺳﯽ

امتیاز چاپ کتاب از پایان نامه در مصاحبه

تبدیل پایان نامه به کتاب

چاپ مقاله در مجلات معتبر وزارت علوم

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام