سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نحوه چاپ مقاله isi

انتشار 17 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

بعد از اینکه یک مقاله نوشته شد و مراحل نگارش آن به اتمام رسید باید به دنبال چاپ آن در مجلات معتبر باشیم برای چاپ مقاله در مجلات معتبر لازم است که مراحلی طی شود تا به مرحله چاپ برسد چاپ مقالات پروسه بسیار طولانی دارند.

نحوه چاپ مقاله isi

مقاله isi چیست؟

مقالات isi به دسته ای از مقالات گفته میشود که در مجلات منتشر شده از سوی تامسون رویترز نمایه میشوند چاپ شود این مجلات اعتبار بسیار بالایی دارند و برای کسانی که مقاله isi چاپ کنند امتیازات زیادی تعلق میگیرد بنابر این اکثر نویسندگان مقالات دوست دارند که مقاله اشان را در این مجلات چاپ کنند تا امتیازات پژوهشی بیشتری به آنها تعلق بگیرد.روند چاپ مقالات isi کمی سخت و طولانی میباشد و مقاله ای در این مجلات چاپ میشود باید از لحاظ اعتبار علمی در درجه بسیار بالایی قرار گرفته باشد تا امتیاز چاپ در این مجلات را پیدا کند.برای چاپ مقاله در مجلات isi میتوانید به شیوه زیر اقدام فرمایید.

بعد از اینکه نگارش مقاله به اتمام رسید میبایست مراحل چاپ را آغاز کنید و مراحل چاپ به این صورت میباشد که در اولین مرحله باید مقاله را اگر به زبان فارسی نوشته اید را ترجمه به زبان انگلیسی تخصصی کنید ترجمه تخصصی میبایست توسط مترجم متخصص در حوزه مرتبط انجام شود و بعد از اینکه مقاله ترجمه شد باید مناسبترین مجله را که با اسکوپ عنوان مقاله مناسب باشد را انتخاب کنید و از آنجایی که هر مقاله قالب و ساختار مشخصی دارد باید مقاله را ویرایش کنید و تبدیل به قالب و ساختار مشخص شده از سوی مجله کنید توجه داشته باشید که اگر ویرایش مقاله در بهترین کیفیت انجام نشود ممکن است مقاله ریجکت شود.همه مراحل تاثیر به سزایی در مراحل پذیرش مقاله دارند بنابر این سعی کنید همه مراحل را رعایت فرمایید.بعد از اتمام همه مراحل باید مقاله را به مجله مورد نظرتان سابمیت کنید و منتظر نتیجه داوری مجله بمانید.

مراحل چاپ مقاله در موسسه سینا 

ترجمه تخصصی:اولین مرحله که ترجمه تخصصی مقاله میباشد و کارشناس موسسه باید مناسب ترین مترجمی که در حوضه تخصصی مقاله کار ترجمه میکند را برای مقاله شما انتخاب کند و مترجم در اولین مرحله باید مقاله را به صورت کاملا تخصصی و بدون ایراد ترجمه کند .سپس مقاله جهت کسب اطمینان بیشتر از کیفیت ترجمه به بخش کنترل کیفی ارسال میگردد تا توسط این بخش کیفیت ترجمه سنجیده شود و ایرادات احتمالی که در ترجمه ممکن است وجود داشته باشد از بین برود.

انتخاب مجله مناسب:هر مجله فقط در رشته ها و حوزه هایی خاصی مقاله پذیرش و چاپ میکند و مقاله ای که متناسب با اسکوپ مقاله مورد نظر نباشد ممکن است ریجکت شود و کارشناسان موسسه سینا به دلیل سابقه بسیار زیادی که دارند با اسکوپ مجلات مختلف آشنا هستند و بهترین مجله را برای مقاله شما انتخاب میکنند.

ویرایش مقاله:هر مجله فقط مقالاتی را چاپ میکند که قالب و ساختار آنها در شکل مشخصی باشد کارشناس موسسه مقالات را ویرایش میکنند و قالب و ساختار آنرا تبدیل به قالبی میکنند که برا مجله قابل پذیرش باشد.

سابمیت مقاله:بعد از همه مراحل مقاله باید سابمیت شود و به مرحله داوری ارسال شود در مرحله داوری مشخص خواهد شد که مقاله پذیرفته میشود یا نه و در مرحله داوری ممکن است سه حالت پیش بیاید اول اینکه مقاله اکسپت شود دوم اینکه مقاله نیاز به باز بینی داشته باشید و سوم اینکه مقاله ریجکت شود.

موسسه سینا با توجه به سابقه بسیار زیادی که در این زمینه دارد و مهارت و تبهر کارشناسان موسسه مقالات شما ریجکت نخواهد شد و میتوانید به فکر کسب امتیاز مقاله باشید.

مراحل ثبت سفارش در موسسه سینا 

برای ثبت سفارش در موسسه سینا میتواندی میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید هم سفارش خود را ثبت کنید و هم در صورتی که نیاز به مشاوره و پرسیدن سوالات مورد نظرتان داشتید میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

راههای ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: ⌕               تلفن همراه : ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام