سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نگاهی کوتاه به Isc

انتشار 10 تیر 1399
مطالعه 3 دقیقه

این موسسه اطلاعات علمی در سال 1387 در شهر شیراز ایران تاسیس شد، این سامانه در صدد رتبه بندی دانشگاه های ایران و جهان اسلام و همچنین نشر مجلات علمی در تمامی حورزه های علوم می باشد،این سامانه، اطلاعات علمی، سومین پایگاه اطلاعات علمی در جهان می باشد که اعتبار بسیار بالادر جهان دارد.

نگاهی کوتاه به Isc

این موسسه اطلاعات علمی در سال 1387 در شهر شیراز ایران تاسیس شد، این سامانه در صدد رتبه بندی دانشگاه های ایران و جهان اسلام و همچنین نشر مجلات علمی در تمامی حورزه های علوم می باشد،این سامانه، اطلاعات علمی، سومین پایگاه اطلاعات علمی در جهان می باشد که اعتبار بسیار بالادر جهان دارد. از این رو چاپ مقاله در نشریات این سامانه کار آسانی نیست و مقاله پذیرفته شده باید دارای بار علمی بسیار بالا باشد.

به علت اینکه چاپ مقاله در مجلات علمی دارای امتیازات بسیار زیادی می باشد از این رو افراد فرهیخته در حوزه ی علم، در تلاش هستند تا اعتبار علمی خود را با چاپ مقاله در نشریات علمی به اثبات برسانند و از این طریق بتوانند از مزایای آن که شامل استخدام آسانتر در مشاغل دولتی و خصوصی، ارتقاء شغلی، موفقیت در مصاحبه ی دکتری و... می باشد استفاده نمایند. در بیشتر مواقع زمان مورد نیاز برای اخذ پذیرش مقاله در مجلات isc بسیار برای محققین مهم می باشد آنها می خواهند در مدت زمان کمی بتوانند مقاله خود را در مجلات isc به چاپ برسانند زیرا ممکن است زمان مصاحبه ی آنها از دست برود وآنها نتوانند رزمه ی مورد قبولی تهیه نمایند.
موسسه سینا به دلیل داشتن فعالیت بیش از 5 سال در حوزه ی رایزنی با مجلات داخلی و خارجی بین المللی قادر است مقاله شما را در کم ترین زمان ممکن در مجلات isc به چاپ برساند. لازم به ذکر است برای در اولویت قرار گرفتن مقاله شما در حوزه ی داوری مجلات isc سعی کنید مقاله ای با بار علمی با موضوع جدید بنویسید.

نکات برتر در نگارش مقالات isc

  1. مجله ای متناسب با موضوع مقاله خود را پیدا کنید.
  2. نوع مقالات مورد پذیرش مجله (علمی –پژوهشی، مقالات مروری، مقالات علمی- ترویجی و ...)
  3. ساختار مقاله(عنوان،اسامی نویسندگانبا افلیشن،چکیده،کلمات کلیدی، مقدمه، مواد و روش ها، نتایج، بحث، نتیجه گیری،تقدیر و تشکر، منابع،ضمیمه، موارد تکمیلی)این موارد ممکن است در مجلات مختلف با یکدیگر متفاوت باشد توصیه می کنم قبل از نگارش مقاله خود قسمت راهنمای نویسندگان را مطالعه نمایید.
  4. تعدا کلمات قابل قبول و یا تعداد صفحات مورد قبول مجله
  5. تعداد کلمات مورد قبول در چکیده ویا تعداد کلمات کلیدی
  6. نوع فونت قلم و اندازه آن، اندازه حاشیه ی صفحات و...
  7. نحوه درج نمودار ها و شکل ها
  8. نحوه درج منابع یا همان نوع رفرنس دهی

چگونه مقاله خود ر ا از طریق موسسه سینا به چاپ برسانم

  • لطفا در خواست خود را به آدرس www.pub.sina@gmail.com ایمیل کنید و حتما شماره تماس خود را ذکر کنید.
  • کارشناسان ما سریعا درخواست شما را از طریق ایمیل یا تماس تلفنی(0914 972 45 22)، جواب داده و از شما می خواهند تا چکیده مقاله ی خود را همراه با اطلاعات هویتی، به آنها ایمیل کنید.
  • با توجه به رشته تخصصی شما و موضوع مقاله ی انتخابی، ژورنال هایی برای بررسی، به شما پیشنهاد میشود و یا مجله پیشنهادی شما مورد بررسی قرار می گیرد.
  • تایید نهایی مجله ی درخواستی توسط شما
  • ارسال مقاله شما به مجله مورد نظر
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

محققین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه چاپ مقاله و همچنین اطلاع از هزینه های چاپ مقاله میتوانند از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه سینا در ارتباط باشند و سوالات و مشاوره های مورد نیازتان را جهت اخذ پذیرش دریافت نمائید تا هر چه سریعتر مراحل پیگری آغاز شود.

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام