سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نمونه فرم کار آموزی

انتشار 15 بهمن 1397
مطالعه 3 دقیقه

در اتمام دوره تحصیلی کارشناسی دوره ای عملی و حضوری وجود دارد که به این دوره کوتاه چند ماهه دوره کار آموزی گفته میشود.که طی این دوره برای تمامی دانشجویان در همه رشته های دوره کارشناسی اجباری است.

نمونه فرم کار آموزی

دانشجویان دوره تحصیلی کارشناسی همه رشته ها حتما در چارت تحصیلی رشته مورد نظرشان واحد اجباری کارآموزی را دارند.که اصولا در ترم های آخر ارائه میشود این دوره در واقع آشنایی عملی با محیط کار میباشد.که دانشجو موظف است در یک محیط اداری یا کاری که مرتبط به رشته تحصیلی اش است چندین ماه به عنوان کار آموز حضور داشته باشد و با محیط کار و طرز کار و برخی پیچ وخم های کار کردن آشنا شود در این دوره دانشجو باید همه توانمندی های خود را نشان دهد زیرا بعد از اتمام دوره مسئول اداره باید گزارشی از عملکرد چند ماهه دانشجو را به دانشگاه و استاد مربوطه ارائه کند که این گزارش نمره این واحد عملی را تشکیل میدهد.در این دوره شما میتوانید با شکوفایی استعداد ها و توانمندی های خود در رشته خود بعد از اتمام دوره کارآموزی در همان شرکت مشغول به کار شوید پس میتواند تضمین و شروعی جدید برای آیندتان نیز باشد پس این دوره را با تمام توان و علاقه مندی شروع کنید تا هم دری به سوی آینده ای روشن باشد و هم کسب نمره بسیار بالا در این واحد درسی.

محیطی که برای کارآموزی انتخاب میکنید باید مورد تایید دانشگاه مربوطه باشد در غیر این صورت این دوره پذیرفته نخواهد شد.البته در مواردی از طرف دانشگاه نیز چندین جا به شما معرفی خواهند کرد که میتوانید انتخاب کنید ولی اگر از طرف دانشگاه جایی به شما معرفی نشد باید خودتان یک محیط قابل قبول پیدا کنید.

یک برگه معرفی از طرف دانشگاه دریافت خواهید کرد که این نامه را میتوانید به مسئول شرکت یا ادراه تحویل دهید که اجازه حضور در محل را به شما بدهند.نامه زیر یک نمونه برگه معرفی از طرف دانشگاه میباشد که باید توسط استاد در س مربوطه و همچنین مسئول آموزشی دانشگاه امضا شود و سپس به مسئول جایی که میخواهید شروع به کارآموزی کنید تحویل داده شود:

تصویر

برگه را که به مسئول شرکت تحویل دادید وی موظف است که برگه را امضا کند و به شما تحویل دهد. این برگه را به استاد مربوطه نشان دهید و سپس دوره را شروع کنید.
سری مسئولیت هایی که از طرف شرکت به شما محول میشود را باید با دقت و مو به مو انجام دهید و از اشخاصی که میتوانید کمک بگیرید و از تجربیات عملی و کارشان استفاده کنید.هم تجربیات کاری تان را افزایش دهید و هم سعی کنید که آموزش ببینید در واقع این دوره را باید پلی قرار دهید که وقتی وارد شغل مورد علاقه تان شدید با مراحل ابتدایی و قوانین یک محیط کاری آشنا باشید.
نکته قابل توجهی که از همان ابتدا باید در نظر داشته باشید این است که شما باید از تمامی اقداماتی که در این شرکت انجام داده اید و آموزش هایی که دیده اید یک گزارش کار تهیه کنید و این گزارش در پرونده دانشجویی شما ضمیمه خواهد شد پس سعی کنید از ابتدایی ترین روزها فعالیت هایی که انجام میدهید را یادداشت کنید.
 فایل زیر یک نمونه گزارش گارآموزی از دانشگاه اصفهان میباشد شما برای نمونه میتوانید این فایل را دانلود و مطالعه فرمایید و گزارش کارخود را بر اساس این فایل بنویسید.
 

نمونه گزارش کارآموزی 1

 

نمونه گزارش کار آموزی 2

پس از اتمام دوره چنیدن ماهه کارآموزی شما میبایست از طرف شرکت مربوطه یک برگه تحویل بگیرید که این برگه را نیز باید به دانشگاه ارائه دهید که این برگه از طرف شرکت پر میشود و به شما داده میشود.
نمونه زیر نمونه یک برگه اتمام دوره کارآموزی میباشد.
 

تصویر

بعد از این دوره نمره شما در لیست نمرات شما ثبت خواهد شد و شما توانایی ها و مهارت های مورد نیاز را از این دوره به دست آورده اید.
 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام