سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نمونه مقاله isi

انتشار 18 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

اگر میخواهید مقاله isi نگارش کنید و نمیدانید که ساختار و فرمت یک مقاله isi چگونه است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نمونه مقاله isi

دانشجویان و محققین عزیز در صورتی که میخواهند برای اولین بار یک مقاله isi نگارش کنند و با نحوه نوشتن آن و مراحل قرار گیری آنها آشنا نیستند میبایست قبل از اینکه شروع به نوشتن کنند ابتدا با چگونگی نوشتن و نحوه قرار گیری عناوین آن آشنا شوند و سپس اقدام به نوشتن کنند.چون مجلات isi بسیار معتبر میباشند و شهرت جهانی دارند به همین دلیل داوری سختگیرانه تری نیز دارند. در صورتی که نیاز به مطالعه بیشتر و آشنایی بیشتری با نحوه نگارش مقالات isi دارید میتوانید از منابع مختلفی به مقالات این مجله دسترسی پیدا کنید که یکی از این روش ها دسترسی از طریق وب سایت رسمی و معتبر

  ScienceDirect.com یکی از سایت هایی است که می توان از این طریق مقالات isi را دانلود نمود . به همین دلیل در خصوص نحوه جستجو در سایت ساینز دایرکت توضیحات مختصری را ارائه نموده ایم :

ابتدا وارد سایت ScienceDirect.com می شوید و سپس از قسمت بالایی صفحه باز شده در سمت راست وارد بخش Advanced search می شوید.

تصویر

از این قسمت میتواندی روش جستجوی خود را انتخاب کنید که به صروت پیشفرض نوع جستجو بر روی all میباشد اما شما میتوانید نوع جستجو را تغییر دهید و به هر نحوی که میخواهید جستجو کنید.در تصویر بخشی را مشاهده میکنید با نامSearch forبا کلیک کردن در این بخش میتوایند کلمه مورد نظر خود را وارد کنید کلمه کلیدی که با آن عنوان میخواهید مقالات را جستجو کنید.همچنین در این بخش قابلیت مشخص کردن سال نگارش مقالات نیز وجود دارد و علاوه بر آن فیلتر های دیگری نیز هستند که میتوانید این فیلتر ها را تا حد امکان محدود کنید و انتخاب خود را به صورت کاملا دقیق تر انجام دهید.

تصویر

بعد از فیلتر شما به صفحه جدید هدایت خواهید شد و در این بخش لیست مجلاتی را مشاهده خواهید کرد که در فیلتر انتخاب نموده اید یعنی صرفا مقاالتی برای شما رو نمایی میشود که مشخصات آنرا وارد نموده اید برای اینکه بتوانید مقالات این بخش را دانلود و مطالعه فرمایید میتوانید هزینه آنها را پرداخت کرده و مقاله مورد نظرتان را دانلود و مطالعه فرمایید اکثر این ابزار های جستجو با پرداخت هزینه میباشند.
 

اما ما در این بخش برای افرادی که صرفا میخواهند با فرمت مقالات آشنا شوند به صورت کاملا رایگان نمونه از مقاله isi را قرار داده ایم میتوانید این فایل را دانلود و مطالعه فرمایید و یک نمونه بسیار کامل شده و ویرایش شده از مقاله isi میباشد.و علاوه بر مطالعه فایل در ادامه مطلب نحوه قرار گیری بخش های یک مقاله isi را نیز برایتان آورده ایم.

همچنین سایت های زیر نیز منبع خوبی جهت دسترسی به مقالات مختلف isi میباشند اما با پرداخت هزینه

نحوه نوشتن یک مقاله isi

عنوان مقاله 

عنوان مقاله اولین بخشی میباشد که باید در یک مقاله isi نوشته شود و عنوان باید تا حد امکان ناب و جدید باشد و بین 10 تا 15 کلمه باشد.

نام نویسندگان

بخش بعد از عنوان اسامی و مشخصات نویسندگان نوشته میشود.

خلاصه یا چکیده 

بخش بعدی چکیده میباشد که باید بین 250 الی 300 واژه باشد چکیده خلاصه مختصری میباشد در مورد موضوع کلی مقاله.

مقدمه – INTRODUCTION

مقدمه یک پیش زمینه برای کاری که شما انجام می دهید فراهم می کند. اینکه چه سوالاتی در این تحقیق از خود می پرسید؟ چه چیزهایی را مورد مطالعه قرار داده اید و اینکه چرا آن ها برای شما جذاب بوده و یا به کار شما مربوط می شوند؟ فرضیات تحقیق خود را بیان کنید. به خواننده بگویید که چرا باید ادامه مطلب را بخواند و اینکه چرا این مطلبی که شما می خواهید ارائه دهید جذاب است. به صورت خلاصه رویکرد اصلی تحقیق و روش های مورد استفاده را بیان کنید.

متد و روش های تحقیق

در این بخش باید متد ها و روش هایی که در یک مقاله استفاده کرده ایم و به کار گرفته ایم را بنویسیم.

نتایج

نتایجی که از تحقیقات حاصل کرده ایم را در باید در بخش نتیجه گیری بنویسیم این بخش میبایست به صورت دقیق نوشته شود زیرا یک مقاله در صورت یکه به نتیجه ای نرسد اعتباری نخواهد داشت.

بحث – DISCUSSION:

مهمترین نتایج بدست آمده را برجسته کنید ولی صرفا مطالب عنوان شده در قسمت نتایج را تکرار نکنید. توضیح دهید که این نتایج چگونه با سوال اصلی مرتبط هستند. آیا داده ها فرضیه های شما را پشتیبانی میکنند؟ آیا نتایج شما با نتایج گزارش شده توسط دیگر محققین همخوانی دارد؟ اگر نتایج شما غیرمنتظره بود توضیح دهید چرا. آیا راه دیگری برای تفسیر داده ها وجود دارد؟ چه تحقیقات دیگری میتوان در ادامه تحقیق شما و بر اساس نتایج بدست آمده توسط شما انجام داد؟ نتایج بدست آمده شما در ابعاد بزرگتر چگونه تفسیر می شوند؟

با یک جمله خلاصه که تاکید بر مرتبط بودن تحقیقتان دارد، این بخش را به اتمام برسانید.

بخش تشکر و قدردانی

در این بخش میتوانید در صورت لزوم از تمامی کسانی که شما را در این مسیر همراهی کرده اند تشکر و قدردانی کنید.

منابع یا رفرنس

در این بخش میبایست از تمامی منابع و کتاب هایی که استناد کرده ایم و یا مطالبی هر چند کوتاه را به کمک آن نوشته ایم اشاره کنیم و بنویسیم.

 در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و هزینه چاپ مقالات isi دارید میتوانید از طریق کارشناسان و مشاورین موسسه سینا اقدام فرمایید. راههای ارتباطی زیر جهت سفارش و اخذ مشاوره آماده پاسخگویی میباشند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام