سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نحوه تبدیل پایان نامه به مقاله

انتشار 3 دی 1397
مطالعه 4 دقیقه

یکی از روش هایی که با استفاده از آن میتوان در سریع ترین زمان مقاله ارائه کرد تبدیل پایاننامه به مقاله است جالب است بدانید 2 الی 3 مقاله میتوان از پایاننامه شما استخراج کرد.

نحوه تبدیل پایان نامه به مقاله

تبدیل پایان نامه به مقاله

همه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با نحوه نگارش پایاننامه آشنا هستند.و قطعا یک پایاننامه ارائه کرده اند.اگر در نگارش پایانامه انگیزه و هدف مشخصی داشته باشند میتواند زمینه ای برای شروع مقاله باشد پایاننامه در عرض چندین ماه ممکن است نوشته شود ولی در عرض چند دقیقه در مقابل استاد ارائه میشود و به پایان میرسد.اما مقاله ای که ارائه میشود برای همیشه در رزومه شما ثبت میشود و در همه مقاطع کاری و تحصیلی کاربرد دارد.اما برای برخی از دانشجویان ارائه مقاله کمی سخت به نظر میرسد.این افراد میتوانند پایاننامه تکمیل شده را تبدیل به دو الی سه مقاله بکنند و از معتبر ترین مجلات پذیرش بگیرند.

 برای هر مقاله ای که میخواهید بنویسید یک عنوان جدید و جداگانه انتخاب کنید که مرتبط با موضوع کلی مقاله باشد.به این نکته توجه داشته باشید که پایاننامه موجب انتشار علم نمیشود و فقط در حضور تعداد محدودی از افراد ارائه میشود و به پایان میرسد اما مقاله ای که در مجلات معتبری مانند pubmed .isi.isc....چاپ میشود. در اختیار همه دنیا قرار میگیرد و همه آنرا مطالعه میکنند و از یافته هایش استفاده میکنند.تبدیل پایاننامه به مقاله هم باعث میشود در ظرف زمان بسیار کمی یک مقاله ارائه کنید و هم از مزایای آن استفاده کنید. در این بخش در مورد چگوگی تبدیل پایاننامه به مقاله را برای شما آموزش خواهیم داد.

تصویر

اجزای مقاله چگونه باید باشد؟

برای تبدیل مقاله به پایاننامه باید ترتیب اجزای اصلی مقاله حفظ شود و با انسجام کامل و دقیق نوشته شود مراحل تبدیل پایان نامه به مقاله به شرح زیر میباشد:

1-عنوان مقاله در تبدیل پایان نامه به مقاله:همانطور که میدانید اولین بخشی که در مقاله یا پایاننامه یا هرگونه نوشته علمی و غیر علمی دیگری نوشته میشود عنوان مقاله میباشد. در استخراج مقاله از پایاننامه نیز اولین بخش عنوان مقاله نوشته میشود برای هر مقاله که استخراج میشود باید یک عنوان خاص اختصاص دهید که هم تازگی داشته باشد و هم نشانگر محتوای کلی مقاله باشد.در نوشتن عنوان توجه و حساسیت خاصی به خرج دهید چون اصلی ترین بخشی که باعث میشود خوانندگان زیادی جذب شود و مقاله تعداد دفعات زیادی مورد استناد قرار گیرد عنوان مقاله میباشد.

نام نویسندگان مقاله در تبدیل پایان نامه به مقاله:در نگارش هر مقاله دومین بخشی که باید به آن توجه کنید نوشتن نام نویسنده یا نویسندگان مقاله است. نام نویسنده را با ذکر مشخصات کامل در این بخش قرار دهید.

چکیده مقاله در تبدیل پایان نامه به مقاله:چکیده باید یک نوشته از بخش های کلی مقاله باشد برخی از نویسندگان یک بخش از مقاله را کپی میکنند و در این قسمت قرار میدهند اما توجه داشته باشید که این کار خطا محسوب میشود چکیده باید از تمام بخش های مقاله جمع آوری شود نه یک بخش آن.

تعریف کلمات کلیدی در تبدیل پایان نامه به مقاله:برای درج کلیدواژه کلماتی را انتخاب کنید که بیشترین و نزدیک ترین رابطۀ معنایی را با محتوای مقاله دارد. به طور معمول بین سه تا شش کلمه را می توانید به عنوان کلید واژه در نظر بگیرید.

نحوه نوشتن مقدمه مقاله در تبدیل پایان نامه به مقاله :برای نوشتن مقدمه یک مقاله باید به این نکته توجه کنید که مقدمه باید یک دید کلی از محتوای مقاله به خواننده بدهد.

نحوه نوشتن پیشینه تحقیق درتبدیل پایان نامه به مقاله:در نوشتن پیشینه تحقیق مقاله باید همه سوالات و نظریه هایی که به ذهنتان رسیده است را بنویسید.

بخش بحث و نتیجه گیری در تبدیل پایان نامه به مقاله:باید تمام محتوای مقاله شما منجربه یک نتیجه گیری کلی شود که این نتیجه گیری نیز باید در بخش های پایانی مقاله قرار داده شود.

منابع در تبدیل پایان نامه به مقاله:در حین تبدیل پایاننامه به مقاله باید منابع و ماخذی که به آن استناد شده است با ذکر دقیق اطلاعات نویسنده و نام اثر ذکر شده باشد.

توجه :سعی کنید در تبدیل پایان نامه به مقاله به منابع دیگر استناد نکنید و تنها به پایاننامه خود استناد کرده و از محتوای آن استفاده کنید.

تصویر

خدمات موسسه سینا در خصوص تبدیل پایانامه 

گاها تبدیل یک پایان نامه چند صفحه ای به یک مقاله برای دانشجو سخت به نظر میرسد و از عهده اش خارج است در موسسه سینا خدمات تبدیل پایان نامه یه مقاله با کمترین زمان و هزینه انجام میپذیرد:

شما میتاوانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید و یا به صورت انلاین با مشاورین ما در موسسه سینا مشورت کنید و در مورد موضوع پایاننامه و تعداد مقالاتی که از آن استخراج میشود سوال کنید.شما ابتدا باید فایل آماده پایان نامه را به کارشناس موسسه تحویل دهید پس از بررسی های انجام شده کارشناس به شما اعلام خواهد کرد که چه تعداد مقاله میتوان از این پایان نامه استخراج کرد. بعد از فرآیند تبدیل پایان نامه به مقاله نوبت به سابمیپ و چاپ مقاله میرسد شما در این مرحله نیز میتوانید با همکاری کارشناسان موسسه سینا مناسب ترین مجله برای چاپ مقاله را انتخاب کنید و نسبت به چاپ آن اقدام فرمایید تمام این فرایند در موسسه سینا با کمترین هزینه و در عرض کمترین زمان انجام میپذیرد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام