سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نحوه ثبت نام در آزمون GMAT

انتشار 28 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

در این مقاله قصد داریم شرایط آزمون GMAT را معرفی و بررسی کنیم. آزمون GMAT یک آزمون استاندارد بین المللی است که برای ادامه تحصیل در کسب و کار و مدیریت برای ورود داوطلبان به دانشگاه های معتبر ایالات متحده و کانادا اعمال می شود.

نحوه ثبت نام در آزمون GMAT

لازم به ذکر است که  تمامی داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه های مدیریت در امریکا و کانادا در رشته MBA، مدیریت اجرایی، مالی و اقتصادی (مالی، حسابداری، اقتصاد) در مقطع لیسانس نیازمند به ارائه نمره تست آزمون Gmat به عنوان یکی از پیش نیازهای اخذ پذیرش تحصیلی می باشند.در حال حاضر بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاه های معتبر برگزارکننده های این گونه آزمون ها، نمره آزمون GMAT را به منظور یک معیار برای ارزیابی دانشجویان متقاضی درنظر می گیرند. لازم به ذکر است که نحوه انجام این آزمون معمولا مبتنی بر رایانه است، با نمره کاندیدای 200 تا 800 و نمره در پایان آزمون اعلام می گردد. به استثنای بخش نوشتن تحلیلی، چند روز طول می کشد تا نتایج این بخش اعلام شود. توجه داشته باشید که امتحان Gmat در ایران امکان پذیر نیست و داوطلبان ایرانی باید برای شرکت در این آزمون به ترکیه یا کشورهای حوزه خلیج بپردازند که به طور کامل در این مقاله توضیح داده شده است.

محتوای آزمون (Gmat) چیست؟

لازم به ذکر است که اگر شما در آزمون Gmat شرکت می کنید، باید بدانید که آزمون GMAT از 4 قسمت تشکیل شده است.
مهارت های حسابداری: در این مرحله، داوطلبان برای پاسخ به سوالات ریاضی و حسابداری 75 دقيقه ای داده خواهند شد. نمره برای این بخش بین 0 تا 60 است و متقاضیان می توانند بیش از 50 امتیاز کسب کنند.
تجزیه و تحلیل نوشته: داوطلبان 30 دقیقه برای انتقاد و انتقاد از خود دارند. نمره برای این بخش بین 1 تا 6 است.
واحد استدلال یکپارچه: داوطلبان 30 دقیقه برای پاسخ به سوالات این بخش که شامل تفسیر مفصل، تجزیه و تحلیل دو بخش، تجزیه و تحلیل جدول و منطق چند است، پاسخ خواهند داد.
مهارتهای کلامی: متقاضیان در این مرحله 75 دقیقه خواهند بود. در این بخش، معانی درک مطلب در نظر گرفته شده است. تست به طور کلی مبتنی بر رایانه است و نمره کاندید از 200 تا 800 است و نمرات در پایان آزمون اعلام می شود.

نحوه ثبت نام در آزمون جیمت (GMAT)

روش انجام آزمون Gmat به طور کلی مبتنی بر رایانه است و نمره کاندید از 200 تا 800 است و درجه در پایان آزمون اعلام شده است. در مورد چگونگی ثبت نام آزمون GMAT، داوطلبان باید در سایت http://www.mba.com ثبت نام کنند. همچنین ممکن است برای ارسال آزمون Gmat با ارسال یک ایمیل ثبت نام کنید. ، فکس، تماس تلفنی یا آنلاین. در غیر این صورت، شما باید بدانید این اطلاعات هزینه ثبت نام در آزمون Gmat در سراسر جهان است، و این شامل هزینه ارسال نمره آزمون Gmat به پنج دانشگاه دانشگاهی است. معرفی مراکز آزمون GMAT معرفی شد.

مراکز برگزاری و نحوه نمره دهی آزمون جیمت ( GMAT )

نمره امتحان GMAT از 200 تا 800 است و ارزیابی بخش های تحلیلی و تجزیه و تحلیل ارائه شده است. لازم به ذکر است که نمره کلی به عنوان دهدهی ارائه شده است و طبق مؤسسه GMAC نمره متوسط داوطلبان حدود 540 است. امتحان GMAT در ایران امکان پذیر نیست. متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستند باید به امارات متحده عربی در دو شهر دبی (4 مراکز) و ابوظبی (2 مراکز) ترکیه در دو شهر آنکارا و استانبول، آذربایجان سفر ارمنستان سفر کنند. توجه داشته باشید که برای داوطلبان هیچ محدودیتی وجود ندارد برای آزمایش در کدام کشور یا مرکز. لطفا توجه داشته باشید که مسئولیت صدور ویزا بوده است ... و GMAC مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام