سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

نشريات ISC دارای ضريب تأثير

انتشار 28 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

دریافت اکسپت و چاپ سریع مقاله از مجلات معتبر یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می شود  دانشجویان و محققان برای چاپ مقالات علمی خود ،به موسسات پژوهشی مراجعه کنند.

نشريات ISC دارای ضريب تأثير

 Isc مخفف کلمه Islamic seience citation  ، یکی از پایگاه های اطلاعاتی مقالات علمی می باشد که در سال ۱۳۷۸ تاسیس گردیده است. مهم‌ترین هدف ISC گسترش همکاری بین دانشمندان اسلامی و مراکز علمی هست. این پایگاه توسط مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری شیراز تهیه‌ شده است که بر اساس معیارهای علمی معتبر، مجلات علمی کشورهای اسلامی را تجزیه‌ و تحلیل می‌نماید و در رتبه سوم سنجش عملکرد پژوهشی کشورهای عضو این مجموعه قرار دارد. این پایگاه بر پایه نمایه کردن و رتبه بندی کردن مجلات و نشریات علمی ایران و کشورهای جهان اسلام پایه ریزی شده است. در حالت کلی چاپ مقالات علمی به این موضوع اشاره دارد که دانشجو علاقه مند به کار تحقیقاتی می باشد. با توجه به اینکه دانشجویانی که مقالات علمی ارائه می دهند و آن را به چاپ می رسانند برای دریافت پذیرش تحصیل در مقاطع بالا شانس بیشتری دارند، مجلات ISC می تواند گزینه مناسبی برا آنها باشد. چرا که چاپ مقاله در این نشریات سخت نبوده و پروسه داوری کوتاه مدتی دارد.

نشريات ISC دارای ضريب تأثير

لازم به ذکر است که در ششمین جلسه شورای راهبری ISC  مورخه 23/4/89 اعتبار 406 نشریه علمی پژوهشی و ترویجی فارسی ، 49 نشریه علمی لاتین و 69 نشریه علمی عربی مورد تصویب قرار گرفت.

نشریات فارسی مصوب

نشریات عربی مصوب

نشریات لاتین مصوب

در ضمن در پنجمين جلسه شورای راهبری ISCمورخ 9/4/88 اعتبار 240 نشريه علمی پژوهشی مورد تصويب قرار گرفت و کميته منتخب و تخصصی هيأت های مميزه دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و فناوری کشور می توانند از اين اعتبار بر اساس آئين نامه ارتقاء مرتبه اعضاء هيأت علمی استفاده نمايند. اين فهرست دومين فهرست نشريات معتبر علمی پژوهشی کشور است که به عنوان نشريات نمايه شده ISC از ابتدای سال 87 تا پايان سال 88 به تأييد رسيده است.

نشريات مصوب.

باید خاطر نشان کرد که همچنین در سومين جلسه شورای راهبری ISC مورخ 18/12/87 اعتبار 153 نشريه علمی پژوهشی مورد  تصويب قرار گرفت و کميته های منتخب و تخصصی هيأت های مميزه دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و فناوری کشور می توانند از اين اعتبار بر اساس آئين نامه ارتقاء مرتبه اعضاء هيأت علمی  استفاده نمايند.

نشريات مصوب

نشريات انگليسی دارای ضريب تأثير

در چهارمين جلسه شورای راهبری ISC اعتبار 13 نشريه انگليسی مورد تصويب قرار گرفت و کميته های منتخب و تخصصی هيأت های مميزه دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و فناوری کشور می توانند از اين اعتبار بر اساس آئين نامه ارتقاء مرتبه اعضاء هيأت علمی برای سالهای 2005، 2006 و 2007 استفاده نمايند.

نشريات مصوب

 موسسه سینا با سوابق و تجربیات چندین ساله خود تلاش نموده تا در این زمینه با ارائه خدمات  از جمله مشاوره رایگان جهت انتخاب مجلات معتبر ISC و همچنین اقدام به اخذ پذیرش و چاپ مقالات در کمترین زمان ممکن با مناسب ترین هزینه به شما دانشجویان و محققان ارجمند  یاری رساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مجلات iSC می توانید با مشاورین ما بصورت آنلاین در ارتباط باشید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل به کارشناسان ما ارسال فرمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام