سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

واریز دلار با مستر کارت

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

به طور کلی انواع کارت‌های ارزی بین المللی فارغ از نام برند و لوگوی سیستم مالی از نظر نوع حساب در سه گروه کارت‌های اعتباری (Credit Card)، کارت‌های نقدی (Debit Card) و کارت‌های پیش پرداخت شده (Prepaid) تقسیم می‌شوند. مسترکارت نیز بر مبنای همین سه گروه تقسیم می‌شوند.

واریز دلار با مستر کارت

انواع کارت‌های ارزی بین المللی مسترکارت

کارت‌های اعتباری (Credit Card) به یک حساب بانکی که حقوق ماهانه فرد نیز به آن واریز می گردد متصل است و پشتوانه مالی این حساب توسط شرکت‌ها و موسسات تضمین شده است. در نتیجه دارنده‌ی این کارت می‌تواند بیش از موجودی حساب خود یا حتی با موجودی صفر اقدام به خرید نماید. کارت‌های اعتباری مسترکارت در شش نوع Standard، Gold، Titanium، platinum، World و World Elite توسط بانک‌ها و موسسات مالی صادر می‌شوند. در ادامه مقاله توضیحاتی پیرامون این کارت‌ها آمده است.

کارت نقدی یا Debit Card نیز توسط یک حساب بانکی پشتیبانی می‌شود اما در این نوع کارت، فقط می‌توان به اندازه موجودی حساب، پول برداشت کرد. کارت‌های نقدی مستر در شش نوع Standard، Titanium، World، Gold، Platinum و Maestro صادر می‌گردند.

کارت‌های PrePaid یا کارت هدیه (Gift Card) که برخلاف دو کارت Credit و Debit به حساب بانکی متصل نیست. کارت‌های پیش پرداخت شده متناسب به نوع آن‌ها ممکن است قابل شارژ یا غیر قابل شارژ مجدد باشند و تنها به همان اندازه موجودی داخل آن قابل برداشت است.

Standard MasterCard

مستر کارت استاندارد مناسب افرادی است که به دنبال ایجاد گردش مالی در حساب خود و همچنین پرداخت هزینه‌های روزانه خود هستند. برخی از مسترکارت‌های استاندارد بعد از رسیدن به یک میزان مشخصی از تراکنش توسط دارندگان کارت، امتیازاتی (Rewards) نظیر تخفیف در خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل‌ها و … به آن کارت می‌دهند.

Gold MasterCard

مستر کارت طلایی برای این منظور طراحی شده است که دارندگان کارت، قدرت خرید بیشتری داشته باشند و به ازای هر خرید آنها، امتیاز بیشتری (Reward) تعلق بگیرد. این کارت به دلیل این که امتیازاتی نظیر خدمات رایگان در خصوص بیمه حوادث، پوشش دادن هزینه‌های فوری پزشکی و خدمات رایگان تعمیر خودرو را به دارندگان کارت ارائه می‌کند، برای سفر بسیار مناسب است. دارندگان این کارت در برخی از هتل‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز مشابه می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.

Platinum MasterCard

مستر کارت پلاتینیوم دارای مزایای بیشتری نسبت به مسترکارت طلایی است. این نوع از کارت‌ها دارای ساختار امتیاز دهی سخاوتمندانه‌ای هستند و علاوه بر این که تمام مزایای یک مستر کارت طلایی را دارا هستند، کالایی که توسط این کارت خریداری شده نیز در مقابل آسیب دیدگی، گم شدن و دزدیده شدن بیمه است.

World MasterCard

افرادی که مسافرت‌های بین قاره‌ا‌ی زیادی در سال دارند، می توانند از این کارت استفاده کنند. به عبارتی دیگر افراد دارای کسب و کار کوچک و تجار معمولی می‌توانند از مزایای این نوع مستر کارت بهره‌مند شوند.

World Elite MasterCard 

این نوع مسترکارت ها مخصوص افرادی است که سفرهای لوکس انجام می‌دهند. با استفاده از این کارت افراد می‌توانند از تخفیف‌های هتل‌های لوکس، تخفیف‌های شگفت انگیز کرایه ماشین‌های لوکس و یا سرویس پروازهای اختصاصی در هر نقطه از دنیا بهره‌مند شوند.

بنابراین با توجه به عرضه‌ی انواع مختلف مسترکارت با خدمات متنوع و گوناگون، مشتریان با چالش‌های زیادی در جهت انتخاب کارت مناسب برای خود مواجه هستند. نکته کلیدی در انتخاب بهترین مستر کارت در نظر گرفتن کاربرد هریک از آنها است و اینکه چه نیازهایی را پوشش می‌دهد. نکته دیگر این است که دارنده کارت چگونه می‌تواند بیشترین خرید را انجام دهد و چه نوع کارمزدی به خرید او تعلق می‌گیرد.

کارمزد و امتیاز مستر کارت

  •  کارمزد شارژ مستر کارت برای مبالغ کمتر از 1000 دلار معادل 18 دلار.
  • کارمزد شارژ برای مبالغ بالای 1000 دلار معادل 50 دلار میباشد.
  •  هزینه سفارشی سازی مسترکارت جهت درج نام مشتری بر روی مسترکارت  20 دلار امریکا می باشد.
  •  نرخ محاسبه سایر ارزهای رایج در دنیا به دلار امریکا بر اساس معیار جهانی سایت رویتـرز خواهد بود.
  • مسترکارت سایت ما، هیچگونه هزینه جانبی مانند:بلوکه کردن میزان موجودی خاص در کارت (دپوزیت)، هزینه نمایندگی، ارسال، صدور صورتحساب ،نگهداری سالیانه و… برای مشتریان ندارد.
  •  پاسخ به درخواست مشاهده تراکنشها روی ایمیل تا  48 ساعت قبل، از طرف بانک عامل و از طریق صورت حساب آنلاین سایت ما خواهد بود.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام