سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ویزاکارت مستر کارت چیست؟

انتشار 25 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

مستر کارت و ویزا کارت پدیده ای نو و همه گیر در عرصه مبادلات بین‌المللی و تجاری می باشد، به دلیل در دسترس بودن اینترنت و مالیاتهای فوق العاده کم نسبت به حواله‌های بانکی شرکتها و اشخاص می توانند مبادلات مالی خود را از طریق اینترنت انجام داده و واسطه‌ تجاری را که در میادین تجاری اقامت داشته اند به صورت مستقیم با کمپانیهای معتبر همکاری کنند.

ویزاکارت مستر کارت چیست؟

 یکی دیگر از مشکلات، حمل پول و بحث امنیت انتقال وجوه می‌باشد که با کارتهای اعتباری این مشکل از پیش پا برداشته شده و نگرانی افراد را تهدید نمی کند چرا که حتی اگر کارتی سرقت شود به دلیل pin کد اختصاصی که فقط و فقط دارنده کارت به آن دسترسی دارد تخلیه مالی امکان پذیر نمی باشد.

مسترکارت و ویزا کارت دو نوع از کارتهای اعتباری معتبر جهان می باشند که با داشتن بیش از ۱۴۰ شعبه نمایندگی در کشورها و همینطور با دارا بودن ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه پایانه ATM , P.O.S در رتبه اول مبادلات مالی قرار دارند.

از دیگر مزایای مستر کارت، ویزا کارت نیز می توان به کارمزدهای ناچیز، دریافت صورت حساب روزانه و رایگان، نقد کردن وجوه از دستگاههای خود پرداز (ATM)، خرید از تمامی فروشگاههای بین‌المللی، خرید از تمامی فروشگاههای اینترنتی، تبادل مالی با شرکتهای بین‌المللی، انتقال پول از شعب ارزی کشور – بانکهای اینترنتی -صرافی‌ها – افرادی که مبادلات در این مورد را انجام می دهند.

تفاوت مستر کارت و ویزا کارت

ویزا کارت و مسترکارت بیشتر به هم شباهت دارند تا اینکه تفاوت در آن‌ها دیده شود! هردوی آن‌ها مزایای متنوعی دارند. بهترین مزیت، تخفیف در سفر و بسته‌های مربوط به تعطیلات است. اما به هر حال تفاوت ویزا کارت و مستر کارت هم یکی از عوامل ایجاد رقابت بین این دو است.

ویزا کارت دو سطح پایه و ویزای امضا دارد. بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های سطح پایه، خدماتی از قبیل پرداخت صدمه ناشی از تصادف ماشین غیر اجاره‌ای، ضمانت‌های تمدید شده خرید، پوشش خرید بدون تایید، کمک‌های اضطراری و جایگزینی فوری کارت را پوشش می‌دهند. کارت‌های ویزای امضا، شامل همه پیشنهادهای سطح پایه هستند؛ علاوه بر این، به عنوان یک سرویس نگهبان ۲۴/۷ و یک پورتال آنلاین، به صاحبان کارت ویزای امضا، خدماتی از قبیل دسترسی به تخفیف‌ها و دسترسی‌های ویژه به سرگرمی و ورزش و غذاخوری‌ و سفر و… را ارائه می‌دهد.

مستر کارت سه سطح دارد که شامل سطح پایه، سطح جهانی و سطح ممتاز جهانی می‌شود. ردیف پایه خدماتی شبیه ویزا دارد؛ به عنوان مثال، پرداخت صدمه ناشی از تصادف ماشین غیر‌ اجاره‌ای، محافظت علیه کلاهبرداری، کمک‌های سفرهای اضطراری، جایگزینی کارت و ضمانت‌های تمدید‌شده شامل این موارد است. مستر کارت یک سرویس قابل توجه دارد که ویزا ندارد که آن حفاظت از قیمت است. اگر کالایی به مبلغی خریداری شود و حداکثر تا ۶۰ روز بعد از خرید، مبلغ آن کاهش یابد، مستر کارت اختلاف را پرداخت خواهد نمود، بنابراین در این شرایط، مسترکارت از ضرر شما جلوگیری می‌نماید.

توجه داشته باشید اگر چه ویزا کارت به خودی خود، پیشنهاد حفاظت از قیمت ندارد، اما بعضی از بانک‌هایی که ویزا کارت صادر می‌کنند، از تغییرات قیمت محافظت می‌نمایند.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام